Liever ikzelf dan mijn bby.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Myrr heeft haar neus toch niet gebroken
Als het een beetje een vent is kan het goed zonder narcose.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Naja eerst even de dokter afwachten.Maar heb natuurlijk Google gedaan en lees helemaal.ovwr narcose enzo.
Narcoses zijn kut.
Ja klinkt vrij heftig voor zoiets, geen idee of dat gelijk die kant op gaat maar sowieso even langs die rakker in die witte jas.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Naja eerst even de dokter afwachten.Maar heb natuurlijk Google gedaan en lees helemaal.ovwr narcose enzo.
Narcoses zijn kut.
Die leuke vent heb je snel geregeld. Ik ben trots op jequote:Op donderdag 9 mei 2019 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaBen allang klaar maar mijn visite is er zo.
Wordt het weer vies.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lol hij is 3.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Als het een beetje een vent is kan het goed zonder narcose.
Is ze zo druk dan met andere dingenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:58 schreef Zosk het volgende:
Is @:amarantha al klaar met de afwas of heeft ze drie weken opgespaard haha
Nee komt morgen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die leuke vent heb je snel geregeld. Ik ben trots op je
Ja ik denk het welquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ze zo druk dan met andere dingen
Ja we zijn onderweg naar de hap nu.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja klinkt vrij heftig voor zoiets, geen idee of dat gelijk die kant op gaat maar sowieso even langs die rakker in die witte jas.
Nee want ze nemen altijd zelf drinken mee.quote:
Visite klinkt alsof tante Ans en oom Joop langskomenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit neus is er nooit af geweest hoor gek hahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Voordat hij met z'n ogen heeft geknipperd zit het erop.
Dat is waar, maar denk dat stil zitten een dingetje is. Mag het niet schoon maken dus hij is nu een soort van opgezwollen bruinrood ding met ogen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Voordat hij met z'n ogen heeft geknipperd zit het erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |