O, dat zou ik idd ook niet verwachten, daze die in stukjes opsturenquote:Op woensdag 21 april 2021 13:37 schreef RvLaak het volgende:
Net deze opgehaald... In 4 stukjes... Neem aan dat deze gelijmd moeten worden? Heb echt 0 ervaring met mini's
Opgehaald in een winkelquote:Op woensdag 21 april 2021 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dat zou ik idd ook niet verwachten, daze die in stukjes opsturen
Is ook niet echt te zien op de site.
Waar doe je dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet voor nieuw karakter weer even nieuwe mini laten printen.
Straks even ontwerpen.
Vorige keer wel. Was tevreden over de kwaliteit en de opties.quote:
Laatste keer dat ik keek vond ik het een behoorlijk dure aangelegenheid... Zijn die mini's echt het geld waard?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige keer wel. Was tevreden over de kwaliteit en de opties.
Mensen waar ik mee speel hadden het ontwerp van Heroforge, en het elders laten printen. Die waren beduidend minder stevig.
Is ook prijzig. Zou het ook alleen voor je eigen karakter doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek vond ik het een behoorlijk dure aangelegenheid... Zijn die mini's echt het geld waard?
Ik doe ook altijd het ontwerp van heroforge, en dan door vrienden laten printen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige keer wel. Was tevreden over de kwaliteit en de opties.
Mensen waar ik mee speel hadden het ontwerp van Heroforge, en het elders laten printen. Die waren beduidend minder stevig.
Ja, Dan zou ik het ook laten doen. Ken alleen niemand daarmee.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd het ontwerp van heroforge, en dan door vrienden laten printen.
Eerst wast dat met een filament printer, nu met een resin printer. Echt veel mooier nu.
Filament was vaak rafelijg, en dan moest je schuren/vijlen en verloor je detail. Die resin print super gedetailleerd.
Vind ze bij Heroforge qua printen (en verzenden dan ook nog eens) wel erg duur. Zeker de kleur.
Ik dacht dat jij al een groep had?quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Dan zou ik het ook laten doen. Ken alleen niemand daarmee.
Maar goed, al met Al zou ik graag weer een groep DM'en nu ik wat meer ervaring heb.
Een groep als speler.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een groep had?
Ik ben gevraagd door de buurman om daar te DM'en, dus dan zou ik ineens 3x DnD hebben en 1x VtM (met een optie op een 2e).Wordt wel een beetje veel. Maar dat voor de buurman als DM zou exact dezelfde campagne zijn als die ik nu 1x geDM'd heb (Lost Mines of Phandelver). Dus dat scheelt.
Ben wel blij dat t weer allemaal een beetje op gang komt.
Had gvd super veel voorbereid, 1 sessie DM gedaan en toen knalde alles weer uit elkaar
Moet t echt ff weer gaan voorbereiden/afstoffen.
Is virtueel geen optie voor die groep? Ik gebruik daar Foundry voor. Is een (qua software) eenmalige investering, waar iedereen op in kan loggen via een webpagina.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een groep als speler.
Eerst andere groep als dm, maar we kunnen nooit bij elkaar komen omdat een aantal mensen geregeld in het weekend moet werken.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:54 schreef DoomCow het volgende:
Gisteren eindelijk ook weer eens kunnen spelen. De party (level 2) bestond uit een Paladin, een Warlock en ik, een Fighter. We noesten een vermist persoon gaan zoeken en er werd ons gewezen dat we in het riool moesten zijn. Dus wij vinden een geheime doorgang, slaan vrijwel de gehele dungeon over en benaderen de boss van achteren. In de surprise round maakten we z'n hulpje dood, en waarmee we de vermiste persoon bevrijden. Na een zwaar gevecht vlucht het baasje, en wij verlaten het riool en brengen de vermiste man terug naar zijn vrienden. Onze beloning: een vervallen landhuis, dat mogelijk bespookt is. Maar er is wel een tapinrichting aanwezig, hoewel deze ook opgeknapt zal moeten worden. Ik stel voor om een B&B te beginnen, maar de Paladin heeft een beter voorstel: Bordeel. De Warlock kent nog wel wat studentes (van toen ze magie studeerde) die een zakcentje kunnen gebruiken, en ik beken dat ik wel handig ben met leer...
Dat is dan weer jammer.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:27 schreef Ang3l het volgende:
Alleen toen gleed de wizard uit (dex check fail) in de stijle gang, moest ie 2D6 bludgeoning gooien en rolde 6+4 = 10... en de wizard start maar met 9 Dat je dan geveld wordt door een stel kiezels. Dat heb ik dus maar ff anders opgelost.
Ja dus heb t maar ff anders opgelost. Dat de Cleric (die al onder stond) een poging deed tot opvangen en dat ze beide de schade deelden. Vond t zo sneuquote:
Vind het eigenlijk wel jammer dat een van de weinige minpunten aan een caster worden gebuffed. Maar goed, het blijft een keuze natuurlijk die we gewoon volgen.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus heb t maar ff anders opgelost. Dat de Cleric (die al onder stond) een poging deed tot opvangen en dat ze beide de schade deelden. Vond t zo sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |