Hij is ook in een relatief korte periode bijna 13 kilo afgevallen, duidelijk op een missie dus. Heeft zich blijkbaar alle kritiek toch wel aangetrokken.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Voor iemand die er weinig meer van kan doet die Green het toch aardig in de playoffs.
13 kilo? Dat lijkt me wel erg veel voor een atleet..quote:Op maandag 3 juni 2019 13:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij is ook in een relatief korte periode bijna 13 kilo afgevallen, duidelijk op een missie dus. Heeft zich blijkbaar alle kritiek toch wel aangetrokken.
Ik zag het in een interview, waarin hem werd gevraagd hoe hij het voor elkaar heeft gekregen om in de twee maanden voor de playoffs 25 pond af te vallen, dus het zal allemaal best wel waar zijn. Er is ook wel een periode geweest waarin hij een stuk logger en trager overkwam, maar daar is nu in ieder geval geen sprake meer van, hij speelt nu weer als de Draymond van 3-4 jaar terug.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
13 kilo? Dat lijkt me wel erg veel voor een atleet..
Dat was dan in ieder geval niet enkel vet lijkt mij
2 punten in 4 minuten tegen een line up met alleen maar Curry en 0-18 sinds ze met een voorsprong de rust in gingen.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Lol ze spelen tegen de fucking Warriors he.
Offensief speelden ze niet bovenaards nee, maar defensief schakelden ze wel degelijk een tandje bij, en daar had Toronto het zichtbaar moeilijk mee. Lowry was zo goed als geen factor en Gasol en Siakam lagen ook aardig aan de ketting. De enige die wel zijn niveau haalde was Kawhi maar zelfs hij liep op den duur ook hoofdschuddend op de vloer.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:57 schreef DeeBee het volgende:
Was niet alsof de Warriors ineens bovenaards speelden nee, dat was vrij matig. Toch blijft Toronto wel een kansje hebben, maar de volgende game is wel must-win alweer...
En als GSW straks thuis speelt is het zelfs nog een uurtje of anderhalf later, das helemaal kut met peren. Ik moet me er echt toe forceren gewoon wakker te blijven, want als ik eerst een paar uur ga pitten, trek ik het echt niet om met een half slaperige kop te gaan zitten kijken vanaf een uur of half 4.quote:Op maandag 3 juni 2019 02:22 schreef Attitude het volgende:
[..]
alle wedstrijden zijn of 2 am of 3 am... ( tja wat doe je eraan... )
De eerste wedstrijd was om 3.00. De komende 4 wedstrijden allemaal om 3.00.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
En als GSW straks thuis speelt is het zelfs nog een uurtje of anderhalf later, das helemaal kut met peren. Ik moet me er echt toe forceren gewoon wakker te blijven, want als ik eerst een paar uur ga pitten, trek ik het echt niet om met een half slaperige kop te gaan zitten kijken vanaf een uur of half 4.
En dan hebben we nog Iggy , die blijkbaar na elke wedstrijd in een rolstoel weggedragen moet worden . Zit ook helemaal onder de morfine volgens mij.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:15 schreef Hathor het volgende:
Nog steeds geen KD, Looney eruit voor de rest van de playoffs, en nu hoogstwaarschijnlijk ook geen Thompson...als Toronto nu nog niet kan winnen, winnen ze nooit meer.
Yesquote:
Warriors kunnen er op Curry na echt niks tegenover stellen . Het is pijnlijk om te zienquote:
o zo...dat begrijp ik. maar aan andere kant heeft het ook wat om warriors zo te zien moeten strijden...quote:Op donderdag 6 juni 2019 03:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Warriors kunnen er op Curry na echt niks tegenover stellen . Het is pijnlijk om te zien
Mwa eerder vechten tegen de bierkaai met een hele slechte verdediging bovendienquote:Op donderdag 6 juni 2019 04:01 schreef Attitude het volgende:
[..]
o zo...dat begrijp ik. maar aan andere kant heeft het ook wat om warriors zo te zien moeten strijden...
Aan de andere kant heeft GSW z’n portie geluk met blessures ook wel gehad de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 6 juni 2019 07:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Er is echt weinig aan met zoveel blessures aan de kant bij GS. En het was al niet het meest brede team.
Als Klay en KD niet per vrijdag aansluiten zijn we binnen twee games klaar.
Maargoed een ring is een ring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |