Model vogelnest.quote:
En als hij naar der zou lachen is ze zeker weer bang dat hij haar uitlachtquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:15 schreef sjampoeh het volgende:
je lacht niet naar mij, maar wel naar een ander omg
Ze is vroeg vandaag.quote:
Psychobitch from hell.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat mens(Kaylee) is echt eng....Die is echt niet wijs hoor...
Ze hebben achter toch een psych waar ze soms naar toe moetenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat saggerijnige bekkie nodigt ook niet echt uit om naar te lachen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:17 schreef puzziepie het volgende:
Naar een ander lach je wel![]()
[ afbeelding ]
Kwil niks der is niks ...maarrr
[ afbeelding ]
Wat willen ze eraan doen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:19 schreef Setje72 het volgende:
Mag toch hopen dat de rest aardig wat info krijgt zondag wat er allemaal in dat huisje gebeurt...wat een debiel wijf is dat zeg
Haar familie is gek met hem en ik denk dat Dylan daar heel erg blij mee is gezien het feit dat hij met zijn eigen familie weinig heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat willen ze eraan doen?
Dylan houd van Kaylee en heeft daardoor oogkleppen op
Pas als hij het zelf inziet, valt er wat mee/aan te doen
Waarom ? Dit scoort !quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze hebben achter toch een psych waar ze soms naar toe moeten
Zou die daar nu niks van zeggen/mee doen ?
Denk je dat.. dat ze een vriendin nodig heeft om te rutten en frutten jah, daarmee is ze iets te veel aan het tutten en frutten met dylan(laat hem lekker man zijn)quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:20 schreef maryo55 het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat Kaylee niet weet wat ze met Dylan wilt. Dit meisje zoals ze zelf gezegd heeft dat ze met een vrouw wat had is er niet uit of ze nu voor vrouwen moet gaan of mannen. Ik zie geen enkele gevoelens van haar kant. Knuffelen kijkt ze van pfff moet dit.
Zou me niks verbazen dat mevrouw daar iets mee te maken heeftquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Haar familie is gek met hem en ik denk dat Dylan daar heel erg blij mee is gezien het feit dat hij met zijn eigen familie weinig heeft.
Ze hebben achter toch een psych waar ze soms naar toe moetenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:17 schreef utopia2.0 het volgende:
vind je , menig mens hier irriteerd zich er alleen maar aanquote:
Ze is gewoon enorm onzeker en jaloers.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Denk je dat.. dat ze een vriendin nodig heeft om te rutten en frutten jah, daarmee is ze iets te veel aan het tutten en frutten met dylan(laat hem lekker man zijn)
Maar die je lacht niet naar mij, je praat niet met mij, je geeft niet om mij ..
Lijkt wel borderline
Buiten was het niet zichtbaar , hier wel en daar had Kll geen rekening mee gehoudenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kan haar familie of de zijne niet snel komen..
dit is toch zeer ongezond..
al zou ze dan als excuus gebruiken ja buiten was dat niet zo komt door hier...
Zeker wetenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen dat mevrouw daar iets mee te maken heeft
Welnee topvermaakquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
[..]
vind je , menig mens hier irriteerd zich er alleen maar aan
Eerder pijnlijk om naar te kijkenquote:
Ehm... Ik geniet er ook wel van tijdens het ergerenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
[..]
vind je , menig mens hier irriteerd zich er alleen maar aan
Geen idee. Kan zijn dat hij vóór hij Kaylee kende al niets met zijn eigen familie had?quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja
Speculatie: jou familie vind mij niet leuk/niet lief enz enz
zou ook kunnen daarom zei ik ook speculatiequote:Op donderdag 9 mei 2019 11:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee. Kan zijn dat hij vóór hij Kaylee kende al niets met zijn eigen familie had?
Zag ik wel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zou ook kunnen daarom zei ik ook speculatie
Vervelende zeurpiet is het.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:26 schreef Chea49 het volgende:
Jesus, Cees doet of hij de tweede wereldoorlog heeft meegemaakt. Wat is dat een ouderwetse man zeg.
Is door hen zelf toch voorgezaagd?quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:29 schreef chufi het volgende:
Hebben ze dat hout voor de kistjes al op maat voor gezaagd binnen gekregen ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |