Okquote:Op maandag 20 mei 2019 06:00 schreef JayHovah het volgende:
RACEWEEK
En, voor de Max successupporters en mensen met een geheugen van een goudvis, vrije trainingen op Monaco dit weekend zijn op de donderdag...
Interesting tactics..quote:Op maandag 20 mei 2019 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Vettel rijdt op kop en verpest zijn weekend door zijn Ferrari in het zwembad te parkeren week
Kimi voor the win. Race over gaat ie gewoon naar zijn boot. Om er vervolgens strontlazarus af te flikkeren omringd door zijn maten en mooie vrouwen. Man naar mijn hart, ik zou precies hetzelfde doen met zoveel cash.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Vettel rijdt op kop en verpest zijn weekend door zijn Ferrari in het zwembad te parkeren week
Zoals iedere race......quote:Op maandag 20 mei 2019 10:13 schreef Monolith het volgende:
Tenzij we crashes of materiaalpech krijgen verwacht ik eigenlijk ook wel een vrij eenvoudige 1-2 voor Mercedes.
ja, maar italiaan en Ferrari motorenquote:Op maandag 20 mei 2019 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
Is Giovinazzi een prutser?
Wordt door Räikkönen structureel op grote achterstand gereden terwijl Räikkönen geen enkele kans tegen Vettel had?
Nu moeten we Giovinazzi natuurlijk wel als rookie zien, maar het gat is groot
Dus de tweede vrije training is de laatste training waar je fouten kunt maken!quote:Op maandag 20 mei 2019 06:00 schreef JayHovah het volgende:
RACEWEEK
En, voor de Max successupporters en mensen met een geheugen van een goudvis, vrije trainingen op Monaco dit weekend zijn op de donderdag...
Je bent zelf een goudvisquote:Op maandag 20 mei 2019 06:00 schreef JayHovah het volgende:
RACEWEEK
Mercedes verdwijnt fluitend aan de horizon weekquote:Op maandag 20 mei 2019 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Niveautje Gasly.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:46 schreef twiFight het volgende:
Gio deed het verdienstelijk in de GP2/F2, maar een LeClerc is het niet.
Dit jaar verloor Ferrari daar 7 tienden en RBR 6 tienden geloof ikquote:Op maandag 20 mei 2019 12:57 schreef mikieu het volgende:
Ze zeggen dat die laatste sector in Barcelona tekent voor Monaco, hoe waren afgelopen jaar de verhoudingen in die sector?
podium voor Max zou kunnen, winnen wordt wel heel moeilijkquote:Op maandag 20 mei 2019 13:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit jaar verloor Ferrari daar 7 tienden en RBR 6 tienden geloof ik![]()
Vorig jaar geen idee
Mercedes heeft daar nu ruim 0,4 seconde gewonnen, terwijl Red Bull en Ferrari daar tijd verloren hebben.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:57 schreef mikieu het volgende:
Ze zeggen dat die laatste sector in Barcelona tekent voor Monaco, hoe waren afgelopen jaar de verhoudingen in die sector?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |