Ben je Turk, boer of Aziaat of zo?quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:07 schreef Vanillekwark het volgende:
En nu hopen dat Ajax een flinke kater heeft van gisteren en zich de kaas van het brood laat eten door Utrecht
een Turk kan ook een aziaat zijn hequote:Op donderdag 9 mei 2019 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je Turk, boer of Aziaat of zo?
Die hebben flink geneukt ja, van de Bosporus tot aan de overs van het Baikalmeer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
een Turk kan ook een aziaat zijn he
Je weet waar de uitgang is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
een Turk kan ook een aziaat zijn he
Vraag me nog niet hoe maar ik denk dat ze een manier vinden om alle drie te verliezen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:12 schreef Solotovski het volgende:
Wss 3 clubs uit Londen in een Europese finale ziek hoor
Koopziekquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:12 schreef Solotovski het volgende:
Mooi tochquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:12 schreef Solotovski het volgende:
Ok.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij weinig transparantie krijg je rebellie.
"De Son"quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das vanmiddag pas joh, komt goed. De Son schijnt voorlopig nog even.
Je begrijpt de grap niet helemaal, geeft niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:37 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
"De Son"![]()
@:Onlogisch
@:GGMM
@:PSVCL
Hopen dat ze die Brexit er snel doorheen drukken met een no deal eventueelquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:12 schreef Solotovski het volgende:
Ik denk dat dit een kinderachtige verwijzing is naar Son van Tottenham. (die gisteren niet scoorde)quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:37 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
"De Son"![]()
@:Onlogisch
@:GGMM
@:PSVCL
Ahhhhh. Ik kan mij voorstellen dat ze op de sociale werkplaats hier wel om moeten lachen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een kinderachtige verwijzing is naar Son van Tottenham. (die gisteren niet scoorde)
Rapper Sjors zou hier hardop om moeten lachenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:42 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ahhhhh. Ik kan mij voorstellen dat ze op de sociale werkplaats hier wel om moeten lachen.
Denk je dat die ook juicht bij antisemitisme?quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Rapper Sjors zou hier hardop om moeten lachen
Noem je Haags nou een Ajax hater?quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk je dat die ook juicht bij antisemitisme?
Ik denk wel om ontploffende gebouwen als sneer naar de haters.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk je dat die ook juicht bij antisemitisme?
Jij gedroeg je anders ook als een mongooltje so we're evenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
na je gedrag jegens mij had je wel 24 uur verdiend
Laat de oorlog maar beginnenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik denk wel om ontploffende gebouwen als sneer naar de haters.
Pas me gewoon aan aan het niveau hierquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij gedroeg je anders ook als een mongooltje so we're even
Je zat aardig op het niveau van Haags inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pas me gewoon aan aan het niveau hier
het heeft wat moeite gekostquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je zat aardig op het niveau van Haags inderdaad
Was niet te zien, kwam over alsof het allemaal vanzelf gingquote:
Geloof ik nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je zat aardig op het niveau van Haags inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |