Als user kansloos, als mod ... tja...quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:23 schreef Flamarande het volgende:
Zelden zo’n intens sneu persoon gezien als HK. Uitlokken en vervolgens berichten verwijderen. Treurigheid next level hoor
En zeg je wat over zijn kinderen dan snel verwijderen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:25 schreef Flamarande het volgende:
Lacherig doen over antisemitisme en de Volendambrand en je hebt Haags dagbesteding
Gooi het eruit Flammie!!!quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:25 schreef Flamarande het volgende:
Lacherig doen over antisemitisme en de Volendambrand en je hebt Haags dagbesteding
Je zou zijn vrouw eens moeten zien, snap wel dat je dan 23 uur per dag op fok zit. Al is dat voor haar wsl beterquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En zeg je wat over zijn kinderen dan snel verwijderen.
Hopelijk nog wat besmeurde Jodenmonumenten, of nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag jongens?
Ik kan me voorstellen dat zij herstellende is van een herseninfarct anders kies je zo’n vent niet uit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:28 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je zou zijn vrouw eens moeten zien, snap wel dat je dan 23 uur per dag op fok zit. Al is dat voor haar wsl beter
Zulke dingen stoten mij tegen mijn joodse beenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:31 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hopelijk nog wat besmeurde Jodenmonumenten, of niet
Zeker omdat Ajax verloren heeftquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zulke dingen stoten mij tegen mijn joodse been
wow... ben jij een kloon van mij?quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat zij herstellende is van een herseninfarct anders kies je zo’n vent niet uit.
Hebben ze verloren ja?quote:
Of jij van mijquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wow... ben jij een kloon van mij?
Als er nu ergens een explosie is en er liggen mogelijk mensen onder het puin kan onze mod ook nog even lachenquote:
Koffie, zak wassen, beetje rondlummelen in een vreemd kantoor,discussie over negerlullen-Venezuela-China als nieuwe vijand-budget-Ajax-vakantie-massages-het nut van honden, hapje uit eten en vroeg naar huis om bij te slapen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag jongens?
Oke goed bezig of zo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie, zak wassen, beetje rondlummelen in een vreemd kantoor,discussie over negerlullen-Venezuela-China als nieuwe vijand-budget-Ajax-vakantie-massages-het nut van honden, hapje uit eten en vroeg naar huis om bij te slapen.
Je klinkt zo als een lichtelijk gedrogeerd en hysterisch VMBO meisje tegen haar kalende leraar Engels.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:36 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Als er nu ergens een explosie is en er liggen mogelijk mensen onder het puin kan onze mod ook nog even lachen
Jij klinkt als een pedofiel op rolschaatsen maar hoor je ons klagenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt zo als een lichtelijk gedrogeerd en hysterisch VMBO meisje tegen haar kalende leraar Engels.
Deze kloon is stukquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:41 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wil je wat sturen, waarom doet je pm het niet
Als de dochter die ik nooit hadquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jij klinkt als een pedofiel op rolschaatsen maar hoor je ons klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |