Naar Madrid, voor de finale zekerquote:Op maandag 26 november 2018 08:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes, retourvluchtje van zo’n 40-45 euro. Genot.
En nog vanaf Weeze ook
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
2-0 voorsprong. Die ene goal van vorige week is geen ene fuck waard.
Daar zit inderdaad geen goed of fout tussen, maar je mag er een bescheiden mening over hebben. Die gun ik jou ook. We hoeven niet alles te relativeren of te nuanceren. Dan zou er niets meer over zijn om te praten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:26 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom je dan gelijk de andere kant in moet schieten.
Ja het idee van voetbal verschilt enorm per land, daar zit toch geen goed of fout tussen.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel Tottenham als Liverpool waren over twee wedstrijden ook gewoon beter.
Dat is zo maatquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad geen goed of fout tussen, maar je mag er een bescheiden mening over hebben. Die gun ik jou ook. We hoeven niet alles te relativeren of te nuanceren. Dan zou er niets meer over zijn om te praten.
2-2 lucky? Je zou Schone z'n contract moeten ontbinden. Wat een jostiquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
Goed ik ben de teleurstelling nog niet te boven, maar wil het potje wel even analyseren. Eerste helft dikke prima, alhoewel Mazraoui weer ontzettend zwak speelde. Die had ik direct gewisseld, maar a fijn.
Waar ik NIETS van begrijp is waarom we bij een 2-0 stond zo HOOG staan inclusief verdediging? Daar kwam de 2-1 uit. De 2-2 is ontzettend unlucky natuurlijk, zoals het hele spelbeeld eigenlijk:
- Ziyech net naast
- Ziyech paal
- Tagliafico die de bal tussen zijn benen krijgt in de rebound van het schot van De Ligt in plaats van op zijn voet en dan is het een goal.
Gezien de grote hoeveelheid grote kansen die we uit en thuis hebben gehad is Spurs wel de gelukkige winnaar, alhoewel het inbrengen van Llorente erg goed uitpakte , aangezien ze hem steeds op Blind probeerde te zetten i.p.v. op De Ligt. Spurs heeft weinig grote kansen gehad en Ajax toch behoorlijk wat.
Als Spurs de finale ook nog lucky wint, tja... Tegen City vond ik het al niet terecht en nu weer niet.
Als Spurs idd beter was dan was de teleurstelling vele malen minder. Ajax was ontzettend unlucky ala Cityquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Als je echt vindt dat Tottenham over 2 wedstrijden beter was dan Ajax ben je of bijziend of Feijenoordsupporter.
Ook gewoon met links, zijn zwakke been.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:29 schreef PzKpfw het volgende:
Net nog even een samenvatting gekeken maar damn wat een goals van Moura
In het voetbal hoef je dan ook maar korte tijd beter te zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Als je echt vindt dat Tottenham over 2 wedstrijden beter was dan Ajax ben je of bijziend of Feijenoordsupporter.
Het is lucky dat die bal dan net daar wegspringt ipv dat Schone hem een trap geeft of Onana hem pakt. Bij Lloris gebeurde het ook he op dat schot van De Ligtquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:29 schreef Divje het volgende:
[..]
2-2 lucky? Je zou Schone z'n contract moeten ontbinden. Wat een josti
Eens. Vooral die eerste vind ikquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:29 schreef PzKpfw het volgende:
Net nog even een samenvatting gekeken maar damn wat een goals van Moura
Ik denk dat die allang een akkoord heeftquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:30 schreef TLC het volgende:
ijdele hoop maar misschien wilt de Ligt nu wel blijven en gaat er verder ook niemand meer weg om zo revanche te kunnen halen het volgend seizoen
En deze?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Haringkop het volgende:
Was deze al gepost![]()
![]()
https://twitter.com/frfc1908/status/1126239838976524288?s=21
twitter:
Sarcastisch chauvinisme?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:27 schreef wattel het volgende:
[..]
Weinig saaie wedstrijden, en Engeland op EK/WK is grappig vanwege hun sarcastisch chauvinisme.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:30 schreef TLC het volgende:
ijdele hoop maar misschien wilt de Ligt nu wel blijven en gaat er verder ook niemand meer weg om zo revanche te kunnen halen het volgend seizoen
Ajax was voetballend gewoon de betere ploeg.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:30 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
In het voetbal hoef je dan ook maar korte tijd beter te zijn.
Ik heb in een post mijn ietwat ongenuanceerde mening over Engeland Voetballand gegeven en daar sta ik volledig achter. Daar mag jij iets van vinden, iedereen mag daar wat van vinden. Dat is een mensenrecht waarvoor we allemaal, op wat mensen met een hersenafwijking na, volledig achter staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |