Helaas niet gelukt maar wel gelaggenquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die Mexicaan beter is dan is het een werelddeal toch?
40-45 miljoen voor een speeltuinvoetballer die naar een speeltuincompetitie gaat. Altijd doen.
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:53:573.8 - Ajax’s Expected Goals conceded v Tottenham Hotspur in the second leg of the Champions League semi-finals was 3.8, their highest xG conceded at home this season. Misery. #AJATOT https://t.co/ExKfdYlnKV reageer retweet
Ontzettende autistquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Helaas niet gelukt maar wel gelaggen
We keep in touch.twitter:SpursOfficial twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:56:06See you in the final, @LFC! #UCL ⚪️ #COYS https://t.co/8EQCgCYn2X reageer retweet
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:01 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Wie is er ook kapot van?
Hoe gaan we nu in slaap komen?
quote:
Dit weekend een nieuwe editie neem ik aanquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Feestje bij een maat thuis, partytent in de tuin geregeld en een mannetje of 40-45
Wel in thema
Ik begrijp je niet.quote:
Over 24 uur sta ik net zo glashard achter deze post als nu, makker. We sterven niet als een opportunist, nooit niet.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Jullie hebben straks in februari ook al een wedstrijd of 40-45 erop zitten, dat gaat ook een keer aantikken.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax heeft dit onnodig, heel heel heel heel onnodig verspeeld. Heel heel heel onnodig. En het meest erge is dat dit elftal over een week met elkaar uitgespeeld is. Dan komt het nooit meer terug en gaan alle geldmonsters Ajax leegroven. Voetbal is een tragische kutsport.
Ik ga heel eerlijk zijn; veel heb ik niet met de Premier League. Of nou ja, de Engelse voetbalbeleving. Miljarden er tegenaan gegooid en dan in 2019 eindelijk eens wat Europese prestaties; toptrainers zijn geïmporteerd, ontslagen, afgeschilderd en uitgekotst. Guardiola, Klopp, Pochettino; trainers die met eieren en tomaten zijn bekogeld. Spelers die buiten Engeland toch iets beter gedijen dan in het opportunisme; kuch, Tadic kuch en dat soort namen. Dan is het niet 'hm, knap!" maar 'farmer league' dit farmer league dat. De Engelse voetbalbeleving schijnt altijd de juiste en de mooiste te zijn. Ik weet niet hoe dat gemarketinged wordt maar ik heb er een aflevering Medialogica voor over. Gisteren die hele sentimentenkermis rond Liverpool en dan het ''toeristenclub/matennaaiersframe'' rond Barça.
Nee, mij hoef je niet warm te laten lopen voor de finale op 1 juni. Het enige voordeel is dat Klopp of Pochettino straks met de CL-beker op de persconferentie verschijnt en zijn middelvinger naar iedereen kan opsteken. Zou Ten Hag ook naar de Telegraaf moeten doen met de schaal
Engeland is een k-u-t-l-a-n-d. Laat ze optyfen uit de EU. Optyfen, met hun sentimentele irrationele egocentrische manier van voetbalbeleving.
Morgen moeten we weer opstaan en verdergaan.
haahhahahahahhahahahahahhahahahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
Engeland is een k-u-t-l-a-n-d. Laat ze optyfen uit de EU. Optyfen, met hun sentimentele irrationele egocentrische manier van voetbalbeleving.
quote:Op zondag 9 december 2018 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een beetje gas geeft half uur
Normaal tempo 40-45 minuten
twitter:FYNRD1908 twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:12:44Samenvatting van de wedstrijd. #AJXTOT https://t.co/wRm3DsY8qU reageer retweet
Frenkie ook. Totaal atypische Ajax-spelers, althans, qua karakter/maniertjes.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef Zorro het volgende:
Ik vind ajax een kutclub en de meeste spelers vreselijke mannetjes, maar De Ligt
Vind ze in het veld altijd vrij arrogant overkomen, zeker Frenkie.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Frenkie ook. Totaal atypische Ajax-spelers, althans, qua karakter/maniertjes.
Er overheerst bij mij oprecht een pijnlijk gevoel na deze anavond. Zelfs al heb ik een hekel aan Ajax. Dit komt - naast het Nederlandse "ONZE"-gevoel) mede door spelers als Frenkie en De Ligt (en Donny ook overigens) maar net zo goed ook aan het spel van Ajax deze europese wedstrijden. Prima gedaan.
Sterkte, treurende Ajacieden. Ik kan mij als PSV-supporter 2005 nog goed herinneren.
Kampioen worden jullie wel.
Waarom moeten we Ajax spelers altijd bij de voornaam noemenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Frenkie ook. Totaal atypische Ajax-spelers, althans, qua karakter/maniertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |