Vergeetquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:49 schreef TLC het volgende:
Sporting - AZ, Ambrosini, vandaag Moura, allemaal kut
Het kwartje zal toch ook wel eens een keertje de goede kant op moeten vallen denk ik zo maar
Ja, maar niet 4 knock-out wedstrijden op rijquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:49 schreef TLC het volgende:
Sporting - AZ, Ambrosini, vandaag Moura, allemaal kut
Het kwartje zal toch ook wel eens een keertje de goede kant op moeten vallen denk ik zo maar
95 MINUTEN LAAAAANGquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Caland het volgende:[quote]
Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de foto’s nog.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben trots op dit Ajax
Als je een zekere finaleplaats op zo’n amateuristische wijze nog weet te verneuken dan is dat gewoon een wereldprestatie
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is by far
Maar dan ook echt BY FAR
Het beste filmpje ooit
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb dat filmpje zojuist voor de 40-45e keer afgespeeld
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:46 schreef Caland het volgende:
Voor de liefhebbers.twitter:nielskalkman twitterde op woensdag 08-05-2019 om 22:56:06Eindsignaal van #AjaTot op het Leidseplein, vanaf het dak van de schouwburg https://t.co/ZFALUfdMdk reageer retweet
Even doorspoelen naar 40-45 seconden voor brekend glas en desillusie.
en als aanvulling nog Nederland - Italie waar je tig penalties mag nemen, daarvoor het WK waar Pi-Air een strafschop werd onthouden, ik ben er n beetje klaar meequote:
Voor de liefhebbers.twitter:nielskalkman twitterde op woensdag 08-05-2019 om 22:56:06Eindsignaal van #AjaTot op het Leidseplein, vanaf het dak van de schouwburg https://t.co/ZFALUfdMdk reageer retweet
Genotquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Maak je niet druk jongens, volgende week winnen we het Eurovisie Songfestival.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef Caland het volgende:
De last-minute goal van Bergkamp tegen Argentinie. Dat is eigenlijk alles wat ik me kan herinneren in het voordeel van NLquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:51 schreef TLC het volgende:
[..]
en als aanvulling nog Nederland - Italie waar je tig penalties mag nemen, daarvoor het WK waar Pi-Air een strafschop werd onthouden, ik ben er n beetje klaar mee![]()
Oh ja, de goal van die Spanjool in Zuid-Afrika maar toen stonden we tenminste in de finale
Lekker bommetje erop, niets mis meequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef Caland het volgende:
Is ook net niet.quote:
Dat aftellen ookquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lekker bommetje erop, niets mis mee
Op Veronica en Ziggo Twitter kun je de goals met live commentaar terugkijken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:56 schreef Zorro het volgende:
Ik zit te wachten op de herhaling van de volledige wedstrijd op Ziggo
Cruijff liet het ook vaak afweten in finales.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:56 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap niet waarom Barcelona en ajax opeens zo slecht speelden
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat aftellen ook![]()
![]()
Dan weet je dat je tussen alleen maar DAGJESVOLK staat.
stond ook al een filmpje van 10 minuten op ons aller FOK!quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat aftellen ook![]()
![]()
Dan weet je dat je tussen alleen maar DAGJESVOLK staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |