Nobel strevenquote:
Als je het naast stimo legt valt dat heel goed meequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich vandaag echt niet als iemand die als stabiel gelabeld kan worden
Jij gooit geld over de balkquote:
Gokjequote:
Stimo is gewoon een geval apartquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je het naast stimo legt valt dat heel goed mee
Vond Ziyech echt genieten vanavondquote:
Ben jij de slaappolitie ofzo :s wrom zit je me zo in de gaten te houden :squote:
Voetballen kan hij zeker jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond Ziyech echt genieten vanavond
Begin door hem Marokkanen weer een beetje te waarderen, ben benieuwd hoelang dit stand houdt haha
Precies! Mooi gezegdquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt he
je deed er 4 jaar over nieuwe sneakers uit te zoeken
Weet je hoeveel schoenen hij afgelopen jaar gekocht heeft die hij niet heeft gedragenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt he
je deed er 4 jaar over nieuwe sneakers uit te zoeken
En stonden je vrouw en kinderen ernaast te jankenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Al heb ze er 2 en zijn ze paars.
Lekker wijf
Ja als je niet gaat slapen ga ik je in de boeien slaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij de slaappolitie ofzo :s wrom zit je me zo in de gaten te houden :s
Ik lig al wel in bed overigens
Echt hèquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij de slaappolitie ofzo :s wrom zit je me zo in de gaten te houden :s
Ik lig al wel in bed overigens
Kloptquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond Ziyech echt genieten vanavond
Begin door hem Marokkanen weer een beetje te waarderen, ben benieuwd hoelang dit stand houdt haha
wtfquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef Remqo het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)ew-met-der_mann.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |