SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik vind het wel leukquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:46 schreef livelink het volgende:
Ik vind het eigenlijk veel te spannend. Heb nu spijt dat ik toch ben gaan luisteren.
Oh in dat geval maar hij wel hier naar toe komenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er zit een sjaggerijn naast me, die wil gaan ramenlappen ofzo
Nou datquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo dan, dat was ff zuur.
Maar halve finale CL had iedereen voor getekend voor dit seizoen. Heel knap gedaan.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo dan, dat was ff zuur.
Maar halve finale CL had iedereen voor getekend voor dit seizoen. Heel knap gedaan.
Als je zo opzichtig tijdrekt laat de scheid desnoods eenkwartier doorspelen tot de bal in het netje ligt.quote:
Helemaal waarquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo dan, dat was ff zuur.
Zo is dat!quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo dan, dat was ff zuur.
Toch een beetje met een kater wakker geworden waarschijnlijk?quote:
Ik werd rond 1 uur wakker, en keek toen wat het was geworden. Daarna nog wel geslapen, maar wel slecht.quote:Op donderdag 9 mei 2019 05:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch een beetje met een kater wakker geworden waarschijnlijk?
Goedemorgen inderdaad en dank je wel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 05:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik werd rond 1 uur wakker, en keek toen wat het was geworden. Daarna nog wel geslapen, maar wel slecht.
Vooral omdat het in de laatste minuut is.
Maar ik troost me maar aan de woorden van spijkerbroek hierboven.
En goedemorgen.
Sterkte voor je vandaag.
Goedemorgen ToT. Hadden jullie nog wat bijzonders gedaan om de trouwdag te vieren?quote:
Niet veel, ik had wel het huis versierd:quote:Op donderdag 9 mei 2019 06:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen ToT. Hadden jullie nog wat bijzonders gedaan om de trouwdag te vieren?
Dat zag er wel erg feestelijk uit zoquote:Op donderdag 9 mei 2019 06:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet veel, ik had wel het huis versierd:
[ afbeelding ]
("Mahal na mahal kita" betekent "Ik hou heel erg veel van jou")
...en ik had wat hapjes klaargemaakt.
[ afbeelding ]
En ook mini-ToT had ff wat nette kleren aangetrokken!
Whehe!quote:Op donderdag 9 mei 2019 06:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zag er wel erg feestelijk uit zo
Gefeliciteerd nog.quote:Op donderdag 9 mei 2019 06:47 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nee, ben bezig het laatste stof uit het huis te verwijderenquote:
Nicequote:Op donderdag 9 mei 2019 06:47 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wanneer gaat je weekend beginnen?quote:
Straks om 15.30 nog even naar het magazijn, en dan ben ik uiterlijk om 16.00 uur klaar en heb ik weekend. Misschien iets eerder nog.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Straks om 15.30 nog even naar het magazijn, en dan ben ik uiterlijk om 16.00 uur klaar en heb ik weekend. Misschien iets eerder nog.
Er kan een nieuwe besteld worden!quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, keyboard is onderweg naar de andere kant van het land, wat een ruimte opeens naast de eettafel
quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er kan een nieuwe besteld worden!
quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er kan een nieuwe besteld worden!
aspergesoep, daarna pie gevuld met sinazie en kaas en als toetje aardbeidenquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
aspergesoep, daarna pie gevuld met sinazie en kaas en als toetje aardbeiden
niets zelf gemaakt
Even een rondje markt gedaan vanmiddag en daar werd die pie verkocht en hadden ze ook aardbeien, de soep had ik gisteren al gekochtquote:
Morgen hier dan ook eens een rondje markt doen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:55 schreef just me het volgende:
[..]
Even een rondje markt gedaan vanmiddag en daar werd die pie verkocht en hadden ze ook aardbeien, de soep had ik gisteren al gekocht
quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen hier dan ook eens een rondje markt doen.
Aardbeiden, heb je ook aardallenen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
aspergesoep, daarna pie gevuld met sinazie en kaas en als toetje aardbeiden
niets zelf gemaakt
Rafquote:
quote:
Niet slechter dan anders.quote:
+1quote:
R49 heeft nooit reclamesquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:04 schreef brother52 het volgende:
Ai, reclames raden... Die kijk ik bijna nooit...
Een uitzendbureau kan ook nog...quote:
Hoe is het nu met je rug? Nog 'n beurs gevoel ?quote:
Randstad? Ander uitzendbureau?quote:
Ik durf het bijna niet te vragen.....quote:
Dit, kijk bijna nooit TV, alleen Netflix etc.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:04 schreef brother52 het volgende:
Ai, reclames raden... Die kijk ik bijna nooit...
Campina. Friesche Vlag, Becelquote:
1 per keer graag. Anders is het wel erg makkelijk.quote:
Makkiequote:Op donderdag 9 mei 2019 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
1 per keer graag. Anders is het wel erg makkelijk.
Maar het was inderdaad Friesche Vlag.
Campinaquote:
Niet heel goed. Biologie scheen erg moeilijk te zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen.....
Hoe was de 1e examendag?
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet heel goed. Biologie scheen erg moeilijk te zijn.
https://www.nu.nl/eindexa(...)s-meer-tevreden.html
Maar ze heeft hem net nagekeken en het lijkt erop dat ze nog wel een voldoende heeft en dan ook nog hopen op een opwaardering.
Ze heeft de moed in ieder geval niet helemaal verloren.
"Deze uitzending wordt mede mogelijk gemaakt door o.a. Friesche Vlag en Campina"quote:
[..]
Maar ze heeft hem net nagekeken en het lijkt erop dat ze nog wel een voldoende heeft en dan ook nog hopen op een opwaardering.
Laten we het hopen dan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Door zuivel dusquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Deze uitzending wordt mede mogelijk gemaakt door o.a. Friesche Vlag en Campina"
Kassaquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Deze uitzending wordt mede mogelijk gemaakt door o.a. Friesche Vlag en Campina"
Oh, fijn te horenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Rug is nog beurs en blauw, maar de behandeling heeft wel goed geholpen, ik beweeg een stuk beter
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Rug is nog beurs en blauw, maar de behandeling heeft wel goed geholpen, ik beweeg een stuk beter
[..]
Melting gaat binnenkort flink op vakantie, denk ik!quote:
Hoi Diaan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:11 schreef Diaan73 het volgende:
Weer zijn ingetuned, maar moeten nog wel even eten.
Goedenavond
Fijn. Wel jammer dat er zoveel geweld aan te pas moet komen om beter te kunnen bewegen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Resultaat is dus wel goedquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Melting gaat binnenkort flink op vakantie, denk ik!![]()
Ik ben niet anders gewend, maar nu kan ik weer normaal schoenen aantrekken en de vaatwasser doenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn. Wel jammer dat er zoveel geweld aan te pas moet komen om beter te kunnen bewegen.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:12 schreef livelink het volgende:
Echt, wie verzint er om dit nummer voor een reclame te gebruiken
moet een cabrio zijn!quote:
Yugoquote:
Volgende keer weer deze sadist dan!quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend, maar nu kan ik weer normaal schoenen aantrekken en de vaatwasser doen
Da's bijna 4 letters. Bijna.quote:
Ik loop iets achterquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:15 schreef livelink het volgende:
Dit getuigt niet van een merk met zelfvertrouwen.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij houdt wel heel erg van die auto. Lala lala lala lala
Hij heeft mijn nek ook al eens behandeld, toen was mijn vaste fysio langdurig ziek. Ze hebben redelijk dezelfde aanpak en zijn prettige mensen in de omgang. Ik krijg dit jaar maar 27 behandelingen vergoed, dus beetje strategisch inzettenquote:
Eens in de twee weken dus.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij heeft mijn nek ook al eens behandeld, toen was mijn vaste fysio langdurig ziek. Ze hebben redelijk dezelfde aanpak en zijn prettige mensen in de omgang. Ik krijg dit jaar maar 27 behandelingen vergoed, dus beetje strategisch inzetten
Gewoon zorgen dat je het niet in huis hebt. Dat is mijn standaardtactiek.quote:
Ik heb nog wel van die kleurstof loze waterijsjes, moet je alleen wel komen halenquote:
Dat is me dan goed gelukt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je het niet in huis hebt. Dat is mijn standaardtactiek.
Da's nog erger. Dan kun je geen ijs eten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je het niet in huis hebt. Dat is mijn standaardtactiek.
Nee dank je.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb nog wel van die kleurstof loze waterijsjes, moet je alleen wel komen halen
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's nog erger. Dan kun je geen ijs eten.
Zijn best lekker hoorquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Audi
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:21 schreef livelink het volgende:
Ik weet dat dit nummer in een reclame wordt gebruikt. Alleen geen idee welke. Maar dit is wel de eerste keer dat ik de link tussen nummer en een reclame ken
Die komt niet thuis voor middernacht dus.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is overbodige computerzooi bij een collega gaan brengen, zijn zoon doet iets met een computerclub die mensen helpt die het niet zo breed hebben. De collega is de organisator van het klaverjassen en woont hier zowat om de hoek
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:22 schreef Rafeiro het volgende:
Iets van 50 cent voor 10 of 12 ijsjes![]()
Altijd goed als neefje en/of nichtjes langs komen, en stiekem ook voor mezelf
Jullie zijn wel in een opruimbui.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is overbodige computerzooi bij een collega gaan brengen, zijn zoon doet iets met een computerclub die mensen helpt die het niet zo breed hebben. De collega is de organisator van het klaverjassen en woont hier zowat om de hoek
Inderdaad.... gewoon meteen raak.quote:
"Oh, wat aardig van je, Symph! Om je er tóch wat voor terug te geven, hier heb je een keyboard"quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, hij ging door naar de jeu de boules, dus ik verwacht ‘m vanavond redelijk op tijd thuis eigenlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Die komt niet thuis voor middernacht dus.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Oh, wat aardig van je, Symph! Om je er tóch wat voor terug te geven, hier heb je een keyboard"
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Oh, wat aardig van je, Symph! Om je er tóch wat voor terug te geven, hier heb je een keyboard"
was een gokjequote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:25 schreef Melting het volgende:
spijkerbroek mag niets meer over just me zeggen.
Huh.. serieus?quote:
Oh.. ik heb nog wat wandversiering nodigquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:25 schreef Melting het volgende:
Die verzameling paardenhoofden wordt idd al wel erg groot.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:25 schreef Melting het volgende:
De oude pc’s moesten weg, zat geen leven meer in. Meteen aangedrongen om dat (ooit gekregen) iBook en zijn megatrage oude laptop en nog wat geheugenreepjes ook meteen daar te dumpen. Hier laten liggen heeft geen enkel nut, nu kan iemand er misschien nog iets meequote:
A third version of the Glorix commercial (for Glorix doekjes) is aired on television since December 14, 2005. This time Another 45 miles is used for the background music.quote:
Misschien is zijn gang wel 45 mijl lang en is hij die aan het schoonmaken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
Echt, totaal geen verband tussen product en nummer.
Je zou maar 45 mijl aan toiletten schoon moeten maken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
Echt, totaal geen verband tussen product en nummer.
Shit manquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je zou maar 45 mijl aan toiletten schoon moeten maken.
Melting zelf.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
Controleert iemand Melting eigenlijk wel? Ik vertrouw het inmiddels niet meer.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien is zijn gang wel 45 mijl lang en is hij die aan het schoonmaken.
Ik probeer maar wat te verzinnen...
Oh ja, nu zie ik het ook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je zou maar 45 mijl aan toiletten schoon moeten maken.
Totaal over de zeik.quote:
Krijgen we als prijs datgene wat we geraden hebben?quote:
Dat moet je aan de man van de financiën vragen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Krijgen we als prijs datgene wat we geraden hebben?
Ik weet niet eens van het zeehondje en Queenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs als dat nummer van Queen komt uit die reclame met dat zeehondje, dan weet ik nog steeds niet waar die reclame nou echt van is
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
Unox is op het moment wel in qua videofucks, komt die ook nog?
Hmm.. ik weet niet of er een Peugeot in zit voor just mequote:Op donderdag 9 mei 2019 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat moet je aan de man van de financiën vragen.
En dan zeker als hint "Rookworst" bij het volgende nummer.quote:
Mwah.... tegenvallerquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmm.. ik weet niet of er een Peugeot in zit voor just me
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Zingt hij fonetisch? Het klinkt alsof hij geen idee heeft wat hij zingt
Dat wil je nietquote:
Dan blijf ik bij The Young Beethoven.quote:
Zijn er die?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:37 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wou bijna een suggestie doen die niet mag
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:37 schreef Melting het volgende:
Dat was uiteraard reclame voor MediaMarkt.
De teringquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:37 schreef Melting het volgende:
dvd =/= blurayquote:
Een Fiat is een auto.quote:
Ja hoi. Kun je je penningmeester/man vragen of hij een Peugeot voor just me kan kopen?quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een Fiat is een auto.
Een bluray is geen dvd.
Ik zag het.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:40 schreef livelink het volgende:
Je was te laat met je ninja-edit, Melting
Welkom bij de STER.quote:
Ik vrees dat daar niet genoeg geld voor is. Of een hele oude auto...quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja hoi. Kun je je penningmeester/man vragen of hij een Peugeot voor just me kan kopen?
Normaal is ie Rint, maar in zo'n bad wordt ie wel Rintje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |