IK zit er klaar voor Vocaroo is opgestartquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:44 schreef puzziepie het volgende:
Kll gaat ook al voor de cam zitten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
IK zit er klaar voor Vocaroo is opgestart
Jazeker wel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het bij je opgekomen dat die loophole via de webshop door meerderen gebruikt is. Ze kunnen dus chatten met klanten. Ja en als je het misbruikt is het wat anders. Niemand was echt onder de indruk. M.a.w. iedereen deed het
Ik denk dat Merel een stapje te ver is gegaan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Die mogen dan net zo keihard aangepakt worden.
Alleen is Merel nou betrapt.
Ik zou niet weten hoe je daar als klant kunt chatten?..Iemand verstand van zon site/webshop...quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het bij je opgekomen dat die loophole via de webshop door meerderen gebruikt is. Ze kunnen dus chatten met klanten. Ja en als je het misbruikt is het wat anders. Niemand was echt onder de indruk. M.a.w. iedereen deed het
En Merel heeft al meer gesjoemeld, gejat en achterover gedrukt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Die mogen dan net zo keihard aangepakt worden.
Alleen is Merel nou betrapt.
Denk ik ook, die had niet genoeg aan 1 vinger.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Merel een stapje te ver is gegaan.
Dan had ze dat als excuus gebruikt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een goeie. Ze gaat dood.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik weet wel een gepaste straf voor Merel: voortaan alleen nog maar kleren bij de Zeeman of Wibra bestellen.
Ja daarom.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Merel heeft al meer gesjoemeld, gejat en achterover gedrukt.![]()
En dat anderen het doen, is tot nu toe een aanname.![]()
Met name dat schaamteloze, gewetensloze gedrag van haar vind ik veel te ver gaan.
Haar kleding is van hetzelfde niveau.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik weet wel een gepaste straf voor Merel: voortaan alleen nog maar kleren bij de Zeeman of Wibra bestellen.
Ja je besteld iets en als je wat wil veranderen of wat dan ook kan je een chatsessie starten. Merel haar moeder heeft dus "iets" besteld en zodoende kon Merel met moeders chatten. Het is denk ik oogluikend toegestaan. Maar niet meer dan "liefs, of slaap lekker"quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je daar als klant kunt chatten?..Iemand verstand van zon site/webshop...
2 setjes die ze mag houden en voor de rest alle kleding die ze heeft inleveren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Ruud II...quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Adje fris gedoucht en bewondert zijn torso maar weer eens.
[ afbeelding ]
Alleen zo jammer van die beentjes.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Geef haar een passende straf: exit en laat anderen er niet onder lijden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja daarom.
Sowieso ook heel raar om de hele groep te straffen, er zullen heus wel meer zijn die dingen doen die niet mogen dat is al wel duidelijk maar pak dan de personen die zich misdragen en niet de hele groep.
En idd dat schaamteloze gedrag is walgelijk.
Heb ze er wel over horen praten toen ze het erover hadden, maar niet geregistreerd. Voor mij bijkomstigheid. Ze heeft iets gedaan wat niet mocht en waarvan ze wist dat het niet mocht. En ook nog die arrogantie van haar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je daar als klant kunt chatten?..Iemand verstand van zon site/webshop...
O, je hebt de chat gezien?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je besteld iets en als je wat wil veranderen of wat dan ook kan je een chatsessie starten. Merel haar moeder heeft dus "iets" besteld en zodoende kon Merel met moeders chatten. Het is denk ik oogluikend toegestaan. Maar niet meer dan "liefs, of slaap lekker"
Heeft ze zelf opgebiegtquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:57 schreef spapaars het volgende:
Hoe zijn ze te weten gekomen wat Merel deed?
Ah dank je..quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je besteld iets en als je wat wil veranderen of wat dan ook kan je een chatsessie starten. Merel haar moeder heeft dus "iets" besteld en zodoende kon Merel met moeders chatten. Het is denk ik oogluikend toegestaan. Maar niet meer dan "liefs, of slaap lekker"
Febo denk ik. Denk niet dat iemand haar erbij gelapt heeft, want die was nu nog niet jarig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:57 schreef spapaars het volgende:
Hoe zijn ze te weten gekomen wat Merel deed?
Ja. Dat zei ik ook al. Weg met haar regels overtreden geen contact met je familie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies. Geef haar een passende straf: exit en laat anderen er niet onder lijden.
In uto1 werd toch ook Ivan door de groep bestraft.....maar dat komt bij deze dombo's niet op.......quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja daarom.
Sowieso ook heel raar om de hele groep te straffen, er zullen heus wel meer zijn die dingen doen die niet mogen dat is al wel duidelijk maar pak dan de personen die zich misdragen en niet de hele groep.
En idd dat schaamteloze gedrag is walgelijk.
Wat lul je nou? Zo werkt het en Jessie deed het zelfdequote:
Haar kennende ongewoon, zal wel een moetje zijn geweest, dat ze het aan de groep moest vertellen.quote:
De proporties zijn nogal vreemdquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt niet uit, ze mag alleen in die kleding gezien worden. Gewoon laten uittrekken, ter plekke, en niet zoals ze dat deed toen Shelley boos op haar was en vroeg om haar vest uit te trekken. Deed dat toen in haar eigen tijd en tempo. Ik had het van haar rug getrokken. Ze is niet gek.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Welnee, bestelt ze het toch via een andere bewoner....
Je lult zelf maar wat met je alleen welterusten wensen. Je weet er niets van.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Zo werkt het en Jessie deed het zelfde
En in de ochtend weer, halloooo ik ben weer wakker!quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar kennende had ze het gewoon op een storing willen gooien bij de groep ..Jessie kennende is hij nu zo pissed off dat de webshop eruit ligt dat ze het wel op moest biechten anders zou hij het wel vertellen..quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef spapaars het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 8 mei 2019 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar kennende ongewoon, zal wel een moetje zijn geweest, dat ze het aan de groep moest vertellen.
Joehoeoeoeoe lees je wel? Ze heeft het zelf verteld. Sterker nog ze heeft zelf de webshop op technische storing gezet. Welliswaar onder drukquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Febo denk ik. Denk niet dat iemand haar erbij gelapt heeft, want die was nu nog niet jarig.
En dat zegt ze, he? Dus het werkelijke aantal en de inhoud zal nog wel meer zijn, Merel kennende.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:59 schreef Poesjuh het volgende:
Week geen webshop...pfffff...in de ideale samenleving...waar men alles opbouwt vanuit niets...is dit toch een waardeloze sanctie zeg kom op nou
Een van de kernwaarden van het programma...geen contact met de buitenwereld... En dan wordt er zo laconiek over gedaan???
11 berichten naar dr moeder, plus ook met in elk geval 1 vriendin nog contact gehad. Ik vind het niet normaal. Mensen betalen om te stemmen bijv en als de betalende stemmer hiervan weet. Ik zou pissed off zijn
En terecht wtfffquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Haar kennende had ze het gewoon op een storing willen gooien bij de groep ..Jessie kennende is hij nu zo pissed off dat de webshop eruit ligt dat ze het wel op moest biechten anders zou hij het wel vertellen..
Que?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
In uto1 werd toch ook Ivan door de groep bestraft.....maar dat komt bij deze dombo's niet op.......
Het was luid en duidelijk op streams schatquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je lult zelf maar wat met je alleen welterusten wensen. Je weet er niets van.
Ja natuurlijk. Ze kon er niet onderuit, anders had ze dat met liefde gedaan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Haar kennende ongewoon, zal wel een moetje zijn geweest, dat ze het aan de groep moest vertellen.
En jij gelooft Merel. Droom lekker verder, he?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was luid en duidelijk op streams schatJessie vertelde dat en geen SL
Ze heeft eerst nog een soort van back up kunnen maken van alle orders (behalve de broden vergeten??? Zogenaamde vriendin van hiske nottt en van chris ook niet. Merel denkt alleen aan zichzelf)quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Joehoeoeoeoe lees je wel? Ze heeft het zelf verteld. Sterker nog ze heeft zelf de webshop op technische storing gezet. Welliswaar onder druk
Ik zeg toch dat Jessie dat ook deed en het vertelde. Jesus MUTSquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En jij gelooft Merel. Droom lekker verder, he?
Nee dame, ze heeft dat bericht er nog snel in kunnen zetten. DAT heeft ze gezegd.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Joehoeoeoeoe lees je wel? Ze heeft het zelf verteld. Sterker nog ze heeft zelf de webshop op technische storing gezet. Welliswaar onder druk
Meestal wordt het duidelijker als het ook op tv komt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat was een flard van wat er gebeurde. Jij doet nu alsof dat dan het hele verhaal is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was luid en duidelijk op streams schatJessie vertelde dat en geen SL
Ja, volgens mij vanwege zijn korte lontje....door een aangewezen drie man sterke jury......moest hij toen weken de toiletten schoonmaken....quote:
Je zegt dat Jessie hetzelfde deed: welterusten zeggen en Merel dus ook. Je bent zelf een enorme muts.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat Jessie dat ook deed en het vertelde. Jesus MUTS
Echt he haha ik gok dat Merel gewoon al een maand of langer zit te chatten met haar hele achterbanquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze is niet betrapt, ze had geen keusquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee dame, ze heeft dat bericht er nog snel in kunnen zetten. DAT heeft ze gezegd.
Ze is betrapt. Hoezo gaat zij nu ineens aan de FEBO vertellen, he, ik heb met mijn moeder gechat.
Waar heb je geslapen vannacht?
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat was een flard van wat er gebeurde. Jij doet nu alsof dat dan het hele verhaal is.
Ja okquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat was een flard van wat er gebeurde. Jij doet nu alsof dat dan het hele verhaal is.
Laat maarquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je zegt dat Jessie hetzelfde deed: welterusten zeggen en Merel dus ook. Je bent zelf een enorme muts.
Wel ja en de stemmingen uitgebreid besproken heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:07 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Echt he haha ik gok dat Merel gewoon al een maand of langer zit te chatten met haar hele achterban
Jessie heeft gezegd dat hij dat ook deed in 1. Hij heeft weggelaten om te zeggen dat hij het nu ook deed. Zei wel dat zij er misbruik van maakte. Hij deed het 1 keer per maand (geloof ik ook niet maar goed).quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat Jessie dat ook deed en het vertelde. Jesus MUTS
Ow, okay, was dat met die tafel die hij omgegooid had omdat hij uitgedaagd werd? Dat zal het wel geweest zijn. Maar dan weet ik wat je bedoelt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, volgens mij vanwege zijn korte lontje....door een aangewezen drie man sterke jury......moest hij toen weken de toiletten schoonmaken....
Franny is ook een roddeltante een een Merel 2 aan het worden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:10 schreef snetje het volgende:
Franny verteld dat de post van Mylene was gisteren geschreven ...met dat Mylene geen seks meer moest hebben waar anderen bij waren...
Ook terecht. Andrea is een sneeky bitch als je het mij vraagt. Depressief achtig vrouwtje dat continuuuu stooktquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:08 schreef Jemoederniet het volgende:
Frennie vertelt dat Andrea aan de tafel werd genegeerd door gasten die haar verweten op Christel te hebben gestemd.
Ja, daar kan Merel nog eens wat van leren.....aanvaarden dat er iets niet gaat zoals madam wil en er sancties op staan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, okay, was dat met die tafel die hij omgegooid had omdat hij uitgedaagd werd? Dat zal het wel geweest zijn. Maar dan weet ik wat je bedoelt.
Ze heeft het niet uit zichzelf verteld. Hooguit dat de boel eruit lag, want daar zouden de anderen dan achter komen. Ze is slim genoeg om te weten dat ze het dan beter eerder kan opbiechten.quote:
Walgelijk, dat willen we zien!quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Volgens mij begon ze weer kut opmerkingen te maken over zijn uiterlijk en SW
Idd ja even terug op haar plek zetten aubquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daar kan Merel nog eens wat van leren.....aanvaarden dat er iets niet gaat zoals madam wil en er sancties op staan.
Weet dat Ivan het accepteerde zonder ook maar een keer te mopperen terwijl hij het niet eens terecht vond.
Yep, dat kan ik mij herinneren inderdaad, dat van de toiletten e.d.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daar kan Merel nog eens wat van leren.....aanvaarden dat er iets niet gaat zoals madam wil en er sancties op staan.
Weet dat Ivan het accepteerde zonder ook maar een keer te mopperen terwijl hij het niet eens terecht vond.
Wat wil je niet geloven dan? Iedereen kan blijkbaar chatten met kopers. Dat weet denk ik iedereen daar. Jessie gaf aan dat hij dat ook wel eens deed, werd door de vingers gezien. Merel maakt er misbruik van en meer dan "slaap lekker" tegen haar moeder maar ook wat dinnetjes... Beetje dom dusquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad ook het beste als jij het maar laat ja.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Walgelijk, dat willen we zien!
Daarom moest Keesje blijven!
Die gasten hadden toch het heen en weer mogen krijgen. Ze moeten zich er niet mee bemoeien.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:08 schreef Jemoederniet het volgende:
Frennie vertelt dat Andrea aan de tafel werd genegeerd door gasten die haar verweten op Christel te hebben gestemd.
Ja, en die drie waren dacht ik de twee Laura's en Gio......quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, dat kan ik mij herinneren inderdaad, dat van de toiletten e.d.
Jessie deed dit in 1. En wij weten niet hoeveel en wie en wat merel appte.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil je niet geloven dan? Iedereen kan blijkbaar chatten met kopers. Dat weet denk ik iedereen daar. Jessie gaf aan dat hij dat ook wel eens deed, werd door de vingers gezien. Merel maakt er misbruik van en meer dan "slaap lekker" tegen haar moeder maar ook wat dinnetjes... Beetje dom dus
Nee, Jessie zei dat hij het in 1 weleens gedaan had: 1 klein berichtje, geen hele chatsessies.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil je niet geloven dan? Iedereen kan blijkbaar chatten met kopers. Dat weet denk ik iedereen daar. Jessie gaf aan dat hij dat ook wel eens deed, werd door de vingers gezien. Merel maakt er misbruik van en meer dan "slaap lekker" tegen haar moeder maar ook wat dinnetjes... Beetje dom dus
Die spillebenenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer heeft Jessie gezegd dat het door de vingers werd gezien? Misschien hebben ze een plaatsje vrij bij de Utopia krant.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Bas.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en die drie waren dacht ik de twee Laura's en Gio......
Misschien zeiden ze er daarom ook niks overquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die gasten hadden toch het heen en weer mogen krijgen. Ze moeten zich er niet mee bemoeien.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jessie deed dit in 1. En wij weten niet hoeveel en wie en wat merel appte.
Als zij 11 berichten opbiecht, en moeder en vriendin noemt....dan zijn het vast 100 berichten aan 5 mensen
Klopt als een zwerende vinger.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, Jessie zei dat hij het in 1 weleens gedaan had: i klein berichtej, geen hele chatsessies.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wanneer heeft Jessie gezegd dat het door de vingers werd gezien? Misschien hebben ze een plaatsje vrij bij de Utopia krant.
+1quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, Jessie zei dat hij het in 1 weleens gedaan had: 1 klein berichtje, geen hele chatsessies.
Dat schuim moeten ze weren. Tuig is het.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Misschien zeiden ze er daarom ook niks over
Had het idee maar weet niet zeker dat Bill in haar penthouse ook altijd lekker met de tel. zat te rommelen...hel avonden en die vingertjes gingen maar heen en weer. (zou een spelletje kunnen zijn maar toch)quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, Jessie zei dat hij het in 1 weleens gedaan had: 1 klein berichtje, geen hele chatsessies.
Ik heb Jessie niets horen zeggen over het door de vingers zien.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had het idee maar weet niet zeker dat Bill in haar penthouse ook altijd lekker met de tel. zat te rommelen...hel avonden en die vingertjes gingen maar heen en weer. (zou een spelletje kunnen zijn maar toch)
Klopt en blijkbaar gebeurt dat nog steeds. Waarom denk je dat iedereen zo mild is tegenover Merel. Ze doen het allemaalquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had het idee maar weet niet zeker dat Bill in haar penthouse ook altijd lekker met de tel. zat te rommelen...hel avonden en die vingertjes gingen maar heen en weer. (zou een spelletje kunnen zijn maar toch)
Hele groep een maand op water en brood. En niet roken. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:19 schreef Poesjuh het volgende:
1 week lockdown voor de hele groep!!!!
Mooie straf voor Merel
Niet de hele groep. Mag wel, maar Merel moet een extra straf krijgen. Zij krijgt ook gelazer met de groep omdat zij ook een gezamenlijke straf krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:19 schreef Poesjuh het volgende:
1 week lockdown voor de hele groep!!!!
Mooie straf voor Merel
Edit: mijn wens, niet on stream sorry
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt en blijkbaar gebeurt dat nog steeds. Waarom denk je dat iedereen zo mild is tegenover Merel. Ze doen het allemaal
Je kunt wel overal een lachende smiley achter zetten, maar dat maakt de tekst ervoor niet ineens de waarheidquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt en blijkbaar gebeurt dat nog steeds. Waarom denk je dat iedereen zo mild is tegenover Merel. Ze doen het allemaal
Dat zeg ik nogmaals jesus jij bent ook een blok betonquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb Jessie niets horen zeggen over het door de vingers zien.
Ja doeiquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Je kunt wel overal een lachende smiley achter zetten, maar dat maakt de tekst ervoor niet ineens de waarheid
Waarom? Je ziet hoe zij in elkaar steekt. Ze hebben het te ver laten gaan. Sommige mensen moet je goed strak houden. Merel is daar een van.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Een roddeltante was ze al, net als dat ze goed kan manipuleren en uitspelen en zielig doen. Tranny is gehaaidquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Franny is ook een roddeltante een een Merel 2 aan het worden.
De groep kotst haar als schuldige uit na een week kou en honger hihihiquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet de hele groep. Mag wel, maar Merel moet een extra straf krijgen. Zij krijgt ook gelazer met de groep omdat zij ook een gezamenlijke straf krijgen.
Niks Jesus, hij heeft dat niet gezegd.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik nogmaals jesus jij bent ook een blok beton
Ik ben thuis Naar dit, kinderachtig en kortzichtigquote:
Waarom zegt Hiske dan dat Merel nog geluk heeft dat de hele groep niet tegen haar keert.....waarop Merel reageert met dat het haar geen ene fak doet.....quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee Soury zegt dat, lekker duidelijk ook steeds.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks Jesus, hij heeft dat niet gezegd.
Dat wel, maar zo ongegeneerd is wel onder invloed van Merel. Ze windt er geen doekjes om en gooit iemand zo voor de bus.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een roddeltante was ze al, net als dat ze goed kan manipuleren en uitspelen en zielig doen. Tranny is gehaaid
Hiske heeft gelijk, dit is echt onacceptabel. Op een normale werkvloer zou een werkgever al kunnen zeggen van goh doe dat thuis. Maar hierrrrr exitquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom zegt Hiske dan dat Merel nog geluk heeft dat de hele groep niet tegen haar keert.....waarop Merel reageert met dat het haar geen ene fak doet.....
Ik heb geen idéé. Ik denk dat het Merel wel wat doet en het lachend weg wuift.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom zegt Hiske dan dat Merel nog geluk heeft dat de hele groep niet tegen haar keert.....waarop Merel reageert met dat het haar geen ene fak doet.....
De Utopia krant heeft misschien een vacature. Die schrijven ook een hoop nonsens/fake nieuws.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze houdt haar pokerface om het ding zo weinig mogelijk aandacht te geven. Gehaaide tantequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idéé. Ik denk dat het Merel wel wat doet en het lachend weg wuift.
Klopt...maar zo horen wij ook wat...quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Franny is ook een roddeltante een een Merel 2 aan het worden.
Hebben we aan Joa kunnen zien met Merel haar ideetjes en het te heet onder haar voeten werd.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat wel, maar zo ongegeneerd is wel onder invloed van Merel. Ze windt er geen doekjes om en gooit iemand zo voor de bus.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De Utopia krant heeft misschien een vacature. Die schrijven ook een hoop nonsens/fake nieuws.
Ik vind het prima. Merel haar columns vallen in het nietquote:
Dan maakt haar irritante, hebberige, geniepige misselijke en arrogante gedrag niet goed.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idéé. Ik denk dat het Merel wel wat doet en het lachend weg wuift.
Het is een tot op het bot verwend nest.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan maakt haar irritante, hebberige, geniepige misselijke en arrogante gedrag niet goed.
Ze liegt en heeft gedacht 'schijt' is betrapt en moet op de blaren zitten. Had vroeger vaker moeten gebeuren, dan had ze vandaag misschien wat meer geweten gehad.
Dat is waar, maar ik hoor het liever op een andere manier, dat de persoon het zelf vertelt aan een ander. Voor ons is het nieuws, maar voor het karakter doet het geen goed.quote:
Merel ziet er netjes en verzorgd uit maar is van binnen een tokkie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan maakt haar irritante, hebberige, geniepige misselijke en arrogante gedrag niet goed.
Ze liegt en heeft gedacht 'schijt' is betrapt en moet op de blaren zitten. Had vroeger vaker moeten gebeuren, dan had ze vandaag misschien wat meer geweten gehad.
Juist. Echt een Mme C. Gewetenloos.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is een tot op het bot verwend nest.En dan krijg je dit gedrag.
Vanbinnen verrot.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel ziet er netjes en verzorgd uit maar is van binnen een tokkie.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist. Echt een Mme C. Gewetenloos.
Oh ja streamsquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Lachen in de caravan om de 17k schuld.
Cees... Wat het lullige is, het zijn wel vaak je leveranciers.
Boeie, we bestellen gewoon een DJ-set die binnen de kortse keren staat weg te rotten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Lachen in de caravan om de 17k schuld.
Cees... Wat het lullige is, het zijn wel vaak je leveranciers.
Waar dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Boeie, we bestellen gewoon een DJ-set die binnen de kortse keren staat weg te rotten.
Van dit hele gebeuren staat niets op de krant.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De Utopia krant heeft misschien een vacature. Die schrijven ook een hoop nonsens/fake nieuws.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben vast een vacature of het komt nog.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:36 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Van dit hele gebeuren staat niets op de krant.
Het enige wat ik over Merel zondermeer kan zeggen, is dat ze netjes eet.quote:
Wat een aso gedrag.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:41 schreef Jemoederniet het volgende:
Maikel stoere verhalen uit Albu.
Niets gegeten of gedronken van all inclusive
Borg niet teruggekregen.
Met een megagrote wodkafles lopen honkballen
Fles gebruikt als knuppel tegen de lamp en afstandsbediening
In Luxemburg haast uit de bus gezet.
Bier was bijna op, toen werd hij terror.
Eisen dat tweede chauffeur hem al het bier verkocht.
Elke keer drukte Maikel weer op het knopje om die man te laten komen.
Fijne kerel die Maikel.
Die heeft zich echt een dag beter voor kunnen doen dan hij is. Jessie vroeg nog of hij alcohol gebruiktequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:41 schreef Jemoederniet het volgende:
Maikel stoere verhalen uit Albu.
Niets gegeten of gedronken van all inclusive
Borg niet teruggekregen.
Met een megagrote wodkafles lopen honkballen
Fles gebruikt als knuppel tegen de lamp en afstandsbediening
In Luxemburg haast uit de bus gezet.
Bier was bijna op, toen werd hij terror.
Eisen dat tweede chauffeur hem al het bier verkocht.
Elke keer drukte Maikel weer op het knopje om die man te laten komen.
Fijne kerel die Maikel.
Dat is toch niet netjes en verzorgd? Het is wat mij betreft veel te overdreven.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die was te leenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ergens in een hoekje waar niemand kijkt.
Merel is een van de weinigen (of enige ) die idd normaal (netjes eet )quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het enige wat ik over Merel zondermeer kan zeggen, is dat ze netjes eet.
Is er iemand aan het janken? Ik hoor gesnuif.
Oke, maar dat is een kwestie van smaak.....ze ziet er niet smoezelig uit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:43 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Dat is toch niet netjes en verzorgd? Het is wat mij betreft veel te overdreven.
Oh gemistquote:
Ik had vrij snel door dat het een feestnummer was, maar niet of en hoe erg hij uit zijn boekje gaat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Die heeft zich echt een dag beter voor kunnen doen dan hij is. Jessie vroeg nog of hij alcohol gebruikte
quote:
In ieder geval in verhouding tot de meeste inwoners. Haar kledingsstijl is meestal abominabel en staat een beetje ordi. Dat dan weer wel. Het ziet er wel altijd schoon en gestyleerd uit, a la Merel welliswaar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oke, maar dat is een kwestie van smaak.....ze ziet er niet smoezelig uit.
Plus een beetje bluffen hoe bont hij het heeft gemaakt......quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had vrij snel door dat het een feestnummer was, maar niet of en hoe erg hij uit zijn boekje gaat.
Hij is nog jong, dus hopelijk kwajongensstreken en navenant gedrag.
Is dat nog steeds bezig??quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:52 schreef schizolientje het volgende:
Cees inspecteert de keuken zo te zien. Je hoort dat ze boven voetbal kijken of luisteren
Wie dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:52 schreef schizolientje het volgende:
Cees inspecteert de keuken zo te zien. Je hoort dat ze boven voetbal kijken of luisteren
Ohquote:
Ach, en die heb je allemaal doorgeworstelt.......quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:55 schreef Yaksa het volgende:
Man, man, man, 4 topics vol met aannames, foute conclusies en napapagaaien over een paar berichtjes die Merel verstuurd zou hebben.
Zo belangrijk dat zelfs de Utopia krant er met geen woord over rept.
Ik ga het niet herhalen maar dat was dus bekendquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:58 schreef sjampoeh het volgende:
dikke fout van de febo dat ze kon chatten, logisch dat ze dat niet rondbazuinen
hoe bedoel jequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga het niet herhalen maar dat was dus bekend
Ja ik hoor het nuquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:59 schreef Mjelleke het volgende:
Jessie en Gerrit zitten boven voetbal te volgen.
Ja de groeten krijg ik de halve cos over me heen met kul argumentenquote:
i dare youquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de groeten krijg ik de halve cos over me heen met kul argumenten
Lees dan maar even terug.quote:
Merel de pispaal vandaag?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef Mjelleke het volgende:
Cees legt ook wel weer even t boodschappenbeleid van Merel bloot. Bestellen bestellen en niet kijken wat er nog allemaal is.
Is dat zo? WTF zegquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef Jemoederniet het volgende:
Niemand die de boodschappen heeft uitgepakt.
Zijn van vandaag of van een paar dagen geleden zegt Hiske.
Nee, alleen wordt overal de persoonlijke boodschappen uitgetrokken en de rest blijft liggen.....ook inderdaad nooit een leuke fruitschaal neer zetten met het fruit.....de helft is opengetrokken en enkel voor jezelf uit het zakje trekken...zodat het onderste fruit lekker aan het verrotten is......LINDA waar ben je??????quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef Jemoederniet het volgende:
Niemand die de boodschappen heeft uitgepakt.
Zijn van vandaag of van een paar dagen geleden zegt Hiske.
Hier...quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, alleen wordt overal de persoonlijke boodschappen uitgetrokken en de rest blijft liggen.....ook inderdaad nooit een leuke fruitschaal neer zetten met het fruit.....de helft is opengetrokken en enkel voor jezelf uit het zakje trekken...zodat het onderste fruit lekker aan het verrotten is......LINDA waar ben je??????
Gisteren geleverd.quote:
Ik zou echt compleet gek wordenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, alleen wordt overal de persoonlijke boodschappen uitgetrokken en de rest blijft liggen.....ook inderdaad nooit een leuke fruitschaal neer zetten met het fruit.....de helft is opengetrokken en enkel voor jezelf uit het zakje trekken...zodat het onderste fruit lekker aan het verrotten is......LINDA waar ben je??????
Haperende streams?quote:
Nee kan geen foto's uploaden via afbeeldinguploaden.nl zal wel overbelast zijn door het voetbal?quote:
Als je t pispaal wilt noemen dan wel ja. maar mss gaat t nu meer mensen opvallen dat ze vaak zomaar iets doet. En zich er maar gemakkelijk vanaf maaktquote:
Lijkt mij gewoon en fles met water...quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Crabapple het volgende:
Shelley ligt al in diepe rust en Jens heeft een flescwodka mee naar bed, hij lijkt te slapen
Is dat niet zijn waterfles die daar altijd ligt......quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Crabapple het volgende:
Shelley ligt al in diepe rust en Jens heeft een flescwodka mee naar bed, hij lijkt te slapen
Heeft ze een vliegbrevet?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske loopt weg met een bezem. Weet ze hoe ze daar mee om moet gaan?
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dat niet zijn waterfles die daar altijd ligt......
Je hebt gelijk, mea culpa!quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon en fles met water...
[ afbeelding ]
En de rest denkt daar niet aan, dus doet zij het maar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef snetje het volgende:
Wat gisteren al af moest zijn van volgens Hiske maakt ze morgen maar af ...er moeten nog 450 kaartjes aan de zakjes met pinda rotsen geniet worden...
Je hebt gelijk, mea culpa! Heb mijn tekst aangepast en ga langs de opticienquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaan ze die pindarotsjes aan de voedselbank doneren, hoorde ik dat nou goed?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef snetje het volgende:
Wat gisteren al af moest zijn van volgens Hiske maakt ze morgen maar af ...er moeten nog 450 kaartjes aan de zakjes met pinda rotsen geniet worden...
ze heeft haar vliegbewijs wel denk ik, parkeren is een probleemquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske loopt weg met een bezem. Weet ze hoe ze daar mee om moet gaan?
Ik doelde op het gemopper van Cees over het boodschappen doen, vind het altijd fijn als mensen dat niet achter iemands rug doen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Als je t pispaal wilt noemen dan wel ja. maar mss gaat t nu meer mensen opvallen dat ze vaak zomaar iets doet. En zich er maar gemakkelijk vanaf maakt
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gaan ze die pindarotsjes aan de voedselbank doneren, hoorde ik dat nou goed?
ja,quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde hier 1 rotsje per gezin voor moederdag.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Elke moeder krijgt 1 pindarotsje.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Elke moeder krijgt 1 pindarotsje met een persoonlijke boodschap, zoals fijne vakantie (Franny)
Er is niks mis met haar parkeer kwaliteiten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze heeft haar vliegbewijs wel denk ik, parkeren is een probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er is niks mis met haar parkeer kwaliteiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Andrea heeft zich daar de hele dinsdag (der snor mee kunnen drukken)...weg kunnen blijven van de arbeid buiten ..Kaylee heeft lang meegeholpen ...Merel was snel met inpakken en nog zijn ze niet klaar?...quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En de rest denkt daar niet aan, dus doet zij het maar.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er is niks mis met haar parkeer kwaliteiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Maar aan de andere kant kan daar nu ook wodka bij inzitten ...quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zullen ze hebben nagedacht dat in sommige gezinnen het 'moederschap' wat moeizaam is? Niet iedereen wil hier iets aan doen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Elke moeder krijgt 1 pindarotsje.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant kan daar nu ook wodka bij inzitten ...
Ze denken nergens over na.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zullen ze hebben nagedacht dat in sommige gezinnen het 'moederschap' wat moeizaam is? Niet iedereen wil hier iets aan doen.
Nope, de kaartjes moeten er nog aan geniet worden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Andrea heeft zich daar de hele dinsdag (der snor mee kunnen drukken)...weg kunnen blijven van de arbeid buiten ..Kaylee heeft lang meegeholpen ...Merel was snel met inpakken en nog zijn ze niet klaar?...
Dank je kanjerquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, de aankomst van Cees ....![]()
[ afbeelding ]
Aankomst van Cees - deel 1.
x77s2fy
[ afbeelding ]
Aankomst van Cees - deel 2.
x77s6hg
[ afbeelding ]
Aankomst van Cees - deel 3.
x77s8nr
Ik vind het wel positiviteit uitstralen; ¤17.000,- in het rood staan en maar met geld en goederen blijven strooien. Mensen doe als ons, leeg uw zakken hier.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zullen ze hebben nagedacht dat in sommige gezinnen het 'moederschap' wat moeizaam is? Niet iedereen wil hier iets aan doen.
Ohhhhhhhh DANKKKK !!!!!quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, de aankomst van Cees ....![]()
[ afbeelding ]
Aankomst van Cees - deel 1.
x77s2fy
[ afbeelding ]
Aankomst van Cees - deel 2.
x77s6hg
[ afbeelding ]
Aankomst van Cees - deel 3.
x77s8nr
Doosje macarons erbij kon er niet vanaf?..quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nope, de kaartjes moeten er nog aan geniet worden.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Doosje macarons erbij kon er niet vanaf?..
Een brood dan?quote:
Eten ..is toch ook niet gezond hoe hij nu traint en maar bij moet blijven vreten ...oogt niet goed dat veganisme...quote:
Hij zegt net dat hij gezond is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Eten ..is toch ook niet gezond hoe hij nu traint en maar bij moet blijven vreten ...oogt niet goed dat veganisme...
10 fruitschalen vol met eten en dan nog wakker worden door honger...quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij gezond is.
Ik geloof er niks van, met dat eenzijdig vreten van hem.
In het bed van Adriaan, Adriaan slaapt op een matras op de grond in de caravan.quote:
Om je ex mee de kop in te slaan.quote:
Zijn beentjes zien eruit of hij uit de hongerwinter komt. Door al dat fietsen verwachtte ik steviger benen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij gezond is.
Ik geloof er niks van, met dat eenzijdig vreten van hem.
Op het bed van Adriaan.quote:
Nee, het siert Cees dat hij dit meegeeft.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Om je ex mee de kop in te slaan.![]()
Adriaan: ik maak zo een maaltijd voor 5, 6 of 15 man.
Cees: maar je eet wel vaak hetzelfde.
Adriaan: ja dat is wel zo, maar......
Cees: hou je niet van veganistische pasta?
Adriaan: jawel, maar tijd he? Dat is gek, je hebt 24 uur, maar......
Cees: kost niet zoveel tijd, met volkoren macaroni....
Adriaan: ik vind die andere lekkerder.
Adriaan heeft echt geen idee van gezond eten.
Eiwitten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zijn beentjes zien eruit of hij uit de hongerwinter komt. Door al dat fietsen verwachtte ik steviger benen.
Ja ik zie Adje op de grond liggen nu, dankjewel..quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In het bed van Adriaan, Adriaan slaapt op een matras op de grond in de caravan.
Hij kan het net zo goed laten, want dit komt bij Adriaan niet aan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee, het siert Cees dat hij dit meegeeft.
Op dit advies zit Adriaan helemaal niet te wachten ..hij had natuurlijk een vrachtwagen vol met veren verwacht ...hoe goed hij wel niet poetst daar..quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Om je ex mee de kop in te slaan.![]()
Adriaan: ik maak zo een maaltijd voor 5, 6 of 15 man.
Cees: maar je eet wel vaak hetzelfde.
Adriaan: ja dat is wel zo, maar......
Cees: hou je niet van veganistische pasta?
Adriaan: jawel, maar tijd he? Dat is gek, je hebt 24 uur, maar......
Cees: kost niet zoveel tijd, met volkoren macaroni....
Adriaan: ik vind die andere lekkerder.
Adriaan heeft echt geen idee van gezond eten.
quote:
Staren naar Shelley.quote:
Cees neemt ook alle tijd, lult wat in de ruimte en rommelt wat afquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:51 schreef Poesjuh het volgende:
Wedden dat brandon wakker wordt zo door cees
quote:
Ik mag hopen van welquote:
Top.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Merel gevonden die schuld bekend, filmpje volgt .....
Topperrrrquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Merel gevonden die schuld bekend, filmpje volgt .....
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:59 schreef Sambalbaai het volgende:
Nee, Cees, Tottenham heeft niet 2x gescoord.
Cees: Ajax heeft 3x gescoord en Tottenham 2x en toch liggen ze eruit.
Good old Cees, het is het allemaal net niet.
Dat dus.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat kletst Cees nu weer uit zijn kippenek?
Ja dat scheelt weer op mijn geweten hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |