abonnement Unibet Coolblue
  ESF Reporter donderdag 9 mei 2019 @ 12:14:22 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_186718802
quote:
11s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:07 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat er vooral op het intieme zal worden gefocust
Dat ja, maar verwacht geen publiekslichtjes en geniale bollenparade en effecten en nieuwe piano. Doen de meeste hier ook niet maar er zijn nog altijd lui die denken dat dat efkes aangepast kan worden. :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2019 @ 12:14:22 #177
163650 Greys
pi_186718803
quote:
11s.gif Op donderdag 9 mei 2019 11:53 schreef iBenny het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat we zaterdag positief verrast zullen worden :7 ?
Ik denk wel dat er kleine dingetjes anders/beter zullen zijn. Maar niet dat er enorme veranderingen zijn.

Hoeft ook niet wmb. Ik vond het al goed en vooral zeer goed passen bij de song en ik denk dat het sowieso zonder aanpassingen op de tv beelden al zeer positief zou verrassen. Er komen namelijk meer emoties bij Duncan straks, voor het eggie. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 mei 2019 @ 12:20:14 #178
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186718929
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 21:28 schreef mrcapristo het volgende:
Ilse druk bezig achter een laptop samen met Hans & Ignace :)

https://www.instagram.com/stories/ilsedelangemusic/?hl=nl
Kan het filmpje niet bekijken :'(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186718939
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:14 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat ja, maar verwacht geen publiekslichtjes en geniale bollenparade en effecten en nieuwe piano. Doen de meeste hier ook niet maar er zijn nog altijd lui die denken dat dat efkes aangepast kan worden. :P
Ik hoorde net op de livestream dat Nederland een vleugel zou krijgen ipv het pianootje. Matt en Zack weten niet of dit waar gaat zijn, maar ze hebben het gehoord.
pi_186718956
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:14 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat ja, maar verwacht geen publiekslichtjes en geniale bollenparade en effecten en nieuwe piano. Doen de meeste hier ook niet maar er zijn nog altijd lui die denken dat dat efkes aangepast kan worden. :P
Publiekslichtjes zouden mooi zijn, fantaseren mag altijd :P Maar het is niet dat zo men hier dat ook meteen verwacht. Wel verwacht ik dat de bal nog een subtiel effect zal geven, dat baseer ik op wat die manager zei. Misschien wordt ie wel op een mooie manier in beeld gebracht. Maar als er niets mee wordt gedaan, ook geen ramp. En verder verwacht ik wel subtiele veranderingen in camerawerk en licht, dat is ook omdat ze dit hebben gezegd.

Betekent allemaal niet dat het perfect gaat worden, want kan altijd mooier, maar denk dat er wel een verbetering gaat zijn t.o.v. dinsdag.
pi_186718958
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik hoorde net op de livestream dat Nederland een vleugel zou krijgen ipv het pianootje. Matt en Zack weten niet of dit waar gaat zijn, maar ze hebben het gehoord.
Het gerucht dat er een andere piano zou komen liep inderdaad al een paar dagen. Ben benieuwd of het klopt. Net op het punt dat ik dat campingding begon te waarderen _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186718963
Ik hoop echt op dat keyboard gewoon, vleugel past hier niet bij
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2019 @ 12:22:32 #183
163650 Greys
pi_186718974
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik hoorde net op de livestream dat Nederland een vleugel zou krijgen ipv het pianootje. Matt en Zack weten niet of dit waar gaat zijn, maar ze hebben het gehoord.
Dat gerucht gaat al sinds dinsdag maar volgens de Belgen had Team NL daar zelf iig helemaal niks over gezegd. Misschien inmiddels wel, maar dan had ik meer berichten erover verwacht. Dus ik gok op nee. :P Vind een vleugel ook weer té voor dit lied denk ik hoor. :@ Hooguit een gewone piano dan, als ze echt iets willen veranderen. Maar denk het niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186718981
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:21 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Publiekslichtjes zouden mooi zijn, fantaseren mag altijd :P Maar het is niet dat zo men hier dat ook meteen verwacht. Wel verwacht ik dat de bal nog een subtiel effect zal geven, dat baseer ik op wat die manager zei. Misschien wordt ie wel op een mooie manier in beeld gebracht. Maar als er niets mee wordt gedaan, ook geen ramp. En verder verwacht ik wel subtiele veranderingen in camerawerk en licht, dat is ook omdat ze dit hebben gezegd.

Betekent allemaal niet dat het perfect gaat worden, want kan altijd mooier, maar denk dat er wel een verbetering gaat zijn t.o.v. dinsdag.
Ja dit denk ik inderdaad ook :Y Subtiele veranderingen kunnen al heel veel verschil maken. En we hadden ook het nadeel dat we naar de Escunited stream keken; andere streams waren veel positiever.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186718982
Heb het idee dat iedereen elkaar napraat met dat gerucht van die piano.

En dan straks weer allemaal teleurgesteld als het niet zo is (de pers dus).
pi_186718984
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk wel dat er kleine dingetjes anders/beter zullen zijn. Maar niet dat er enorme veranderingen zijn.

Hoeft ook niet wmb. Ik vond het al goed en vooral zeer goed passen bij de song en ik denk dat het sowieso zonder aanpassingen op de tv beelden al zeer positief zou verrassen. Er komen namelijk meer emoties bij Duncan straks, voor het eggie. O+
De mensen die er nu over spreken hebben het nummer waarschijnlijk al meerdere keren gehoord. Die hebben hun mening al klaar en gaat het nu vooral om de act. Diezelfde mensen waren daarvoor over het algemeen 'zeer enthousiast' over het nummer na het voor het eerst te hebben gehoord. Het songfestival trekt miljoenen mensen die het nummer dan voor het eerst horen. Als het sentiment onder die mensen net zo zal zijn en er wordt gewerkt aan de intimiteit van de act, dan vermoed ik dat het helemaal goed gaat komen.
  donderdag 9 mei 2019 @ 12:23:40 #187
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186718990
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat gerucht gaat al sinds dinsdag maar volgens de Belgen had Team NL daar zelf iig helemaal niks over gezegd. Misschien inmiddels wel, maar dan had ik meer berichten erover verwacht. Dus ik gok op nee. :P
Ik ga ook nergens van uit tot ik een echte bevestiging vanuit de delegatie hoor

Maar ondertussen wordt wel dit getweet.

escsatan twitterde op donderdag 09-05-2019 om 12:15:32 Grand piano is confirmed, AVROTROS confirmed they’ve also been working on the camera angles for Arcade and creating more of an isolated atmosphere with the lightings and more intimate close-ups.Maybe we can still slay the house down after all 🤠🇳🇱 reageer retweet
pi_186718994
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:23 schreef Em31 het volgende:
Heb het idee dat iedereen elkaar napraat met dat gerucht van die piano.

En dan straks weer allemaal teleurgesteld als het niet zo is (de pers dus).
En dan beweren dat Nederland gaat floppen door het keyboard. Net als Loreen niet meer zou winnen door het ingeslikte sneeuwvlokje.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 9 mei 2019 @ 12:24:17 #189
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186718996
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:23 schreef Em31 het volgende:
Heb het idee dat iedereen elkaar napraat met dat gerucht van die piano.

En dan straks weer allemaal teleurgesteld als het niet zo is (de pers dus).
pi_186719003
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:23 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Ik ga ook nergens van uit tot ik een echte bevestiging vanuit de delegatie hoor

Maar ondertussen wordt wel dit getweet.

escsatan twitterde op donderdag 09-05-2019 om 12:15:32 Grand piano is confirmed, AVROTROS confirmed they’ve also been working on the camera angles for Arcade and creating more of an isolated atmosphere with the lightings and more intimate close-ups.Maybe we can still slay the house down after all 🤠🇳🇱 reageer retweet
Ja zag deze ook
ilcuoredilara twitterde op donderdag 09-05-2019 om 12:07:44 someone from the dutch delegation confirmed that there will be a grand piano instead of the keyboard! reageer retweet
pi_186719009
Als zelfs de outfit 20 keer wordt gemaakt om niks aan het toeval over te laten, dan weet je ook wel dat ze er gewoon voor willen gaan.
pi_186719021
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:25 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja zag deze ook
ilcuoredilara twitterde op donderdag 09-05-2019 om 12:07:44 someone from the dutch delegation confirmed that there will be a grand piano instead of the keyboard! reageer retweet
Hm, oké, wel vreemd dat je er niet meer over hoort dan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186719026
Van keyboard naar vleugel naar draaiorgel. U hoorde het hier het eerst!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2019 @ 12:28:07 #194
163650 Greys
pi_186719039
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:23 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Ik ga ook nergens van uit tot ik een echte bevestiging vanuit de delegatie hoor

Maar ondertussen wordt wel dit getweet.

escsatan twitterde op donderdag 09-05-2019 om 12:15:32 Grand piano is confirmed, AVROTROS confirmed they’ve also been working on the camera angles for Arcade and creating more of an isolated atmosphere with the lightings and more intimate close-ups.Maybe we can still slay the house down after all 🤠🇳🇱 reageer retweet
Mjah, ik hoor het liever van Duncan/AvroTros dan van 'ESC satan'. :D

Misschien is het waar hoor. Maar beetje gek dat een stel Twitterfans het dan al weten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186719043
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:23 schreef Em31 het volgende:
Heb het idee dat iedereen elkaar napraat met dat gerucht van die piano.

En dan straks weer allemaal teleurgesteld als het niet zo is (de pers dus).
Nee hoor. Er komt een grand piano. De Casio Grand Piano.

pi_186719045
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:26 schreef Mystikvm het volgende:
Van keyboard naar vleugel naar draaiorgel. U hoorde het hier het eerst!
Dat fictieve instrument van Love Love Peace Peace
pi_186719050
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:28 schreef Greys het volgende:

[..]

'ESC satan'. :D
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186719053
Ze kunnen toch ook niet met de camera mooi om hem heen draaien met zo'n mega piano?
pi_186719074
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En dan beweren dat Nederland gaat floppen door het keyboard. Net als Loreen niet meer zou winnen door het ingeslikte sneeuwvlokje.
Het verschil is wel dat het sneeuwvlokje nogal minor was, en eenmalig. Die piano is vrij prominent.
pi_186719088
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 10:40 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor veel favoriete nummers ook niet uitmaakt of je op nummer 11 wordt gezet of 23. Voor Duncan zijn nummer zou laat in de show denk ik meer in zijn voordeel werken dan voor een bijvoorbeeld Soldi of Too Late for Love.
Het is ook vooral belangrijk dat Soldi en Too Late for Love niet nog na hem komen en zo meer impact hebben :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')