Als ie eerste helft loot zetten ze hem echt wel helemaal aan het einde van die helft. Na een wild nummer. Komt vast goed.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:10 schreef lashatumbai het volgende:
Ik las trouwens ergens een comment van een blog dat het met name voor NL heel belangrijk gaat zijn om in de tweede helft te loten. Hij dacht dat met een dergelijk optreden dat het verschil kan maken tussen een vijfde plek en eerste plek.
Wellicht een beetje overdreven. Ook Salvador won natuurlijk, maar was sowieso nog meer een rustpunt tussen al dat geweld. Dat heeft Arcade in mindere mate denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie eerste helft loot zetten ze hem echt wel helemaal aan het einde van die helft. Na een wild nummer. Komt vast goed.
En eerst de finale halen.
Want niks meer jinxen.Favorieten krijgen nooit een kutstartplek. Komt inderdaad goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Mijn comment ging niet echt over of hij een goede startplek krijgt, die krijgt hij vast wel. Maar het belang van in de tweede helft loten met zijn nummer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Favorieten krijgen nooit een kutstartplek. Komt inderdaad goed.
Dat maakt volgens mij echt niets uit. Zoveel winnaars kwamen de afgelopen jaren uit de 1e helft.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:36 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Mijn comment ging niet echt over of hij een goede startplek krijgt, die krijgt hij vast wel. Maar het belang van in de tweede helft loten met zijn nummer.
Ik denk dat het voor veel favoriete nummers ook niet uitmaakt of je op nummer 11 wordt gezet of 23. Voor Duncan zijn nummer zou laat in de show denk ik meer in zijn voordeel werken dan voor een bijvoorbeeld Soldi of Too Late for Love.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat maakt volgens mij echt niets uit. Zoveel winnaars kwamen de afgelopen jaren uit de 1e helft.
Toetertjes!quote:
Eens!quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:13 schreef Chocoladesoes het volgende:
Zo spannend zaterdag! Ik hoop dat de camerashots gaan verbeteren. Cornald zei voorafgaand aan de repetities dat het intiem zou worden, maar tijdens de eerste repetitie ontbrak dat en misten ze de connectie. En dan het gerucht dat Hans niet blij zou zijn met het camerawerk, er inderdaad ook lang overlegd werd en de derde run al heel anders was dan de eerste.. Als het camerawerk beter wordt heeft het verder niet veel meer nodig
Dat hangt van de uitslag van de halve finale af. Als je daarin 4e wordt geeft ome Christer je niet per sé een goede positie in de finale.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:44 schreef grazz het volgende:
Als we in de eerste helft terecht komen in de finale, dan zie ik ons niet eerder starten dan plek 9. Maar ik hoop dat we in de tweede helft loten natuurlijk. Vind het zelf ook lekkerder kijken als we nog niet al te vroeg aan de beurt zijn op zo'n lange avond.
Met dat gifje erbijquote:
Ik denk het ook. #TeamKomtGoedquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:53 schreef iBenny het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat we zaterdag positief verrast zullen worden?
Nee maar dat is okeeeeeee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:53 schreef iBenny het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat we zaterdag positief verrast zullen worden?
T IS OKÉ! Zing die melodiequote:
Ik denk gewoon dat mensen eerst heel veel verwachtten van de staging en dat viel tegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |