ze hebbend daar absoluut niet de technische spelers voor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:15 schreef Groby het volgende:
Als Spurs het een beetje beter uitspeelt is Ajax zo weg te counteren
Als je Anno 2019 nog niet eens een stream kan vinden kan je beter van een brug springenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:14 schreef pietkanarie het volgende:
Ik was nog een beetje aan het 'vechten' met de livestream... heb ik gewoon al een doelpunt gemist. Goed begin! Nu maar radio 1 aangezet, want de stream op Veronica werkt nog steeds niet hier.
Niet bestand tegen veel kijkers denk ik. Wil niet nog meer missen.
Sonaldoquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze hebbend daar absoluut niet de technische spelers voor.
De Mol gierigheid genotquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:14 schreef pietkanarie het volgende:
Ik was nog een beetje aan het 'vechten' met de livestream... heb ik gewoon al een doelpunt gemist. Goed begin! Nu maar radio 1 aangezet, want de stream op Veronica werkt nog steeds niet hier.
nou nou nou. zo ken ie wel weer.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je Anno 2019 nog niet eens een stream kan vinden kan je beter van een brug springen
4-0quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:15 schreef KingRoland het volgende:
Als Feyenoord in plaats van Ajax nu tegen Spurs zou spelen
wat zou de tussenstand dan zijn?
Op moeilijke momenten hervat de stream het na F5en altijd wel goed hier. Is vandaag nog niet nodig geweest trouwens.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:14 schreef pietkanarie het volgende:
Bij mij hetzelfdequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:14 schreef pietkanarie het volgende:
met de ligt en de jong in de rug, nee dat gaat hem niet worden.quote:
Dat is alleen maar goed.quote:
Kan ik wel vinden... maar doet het niet. Action forbidden of zo. Er is misschien wel een andere, maar daar heb ik nog niet naar gezocht.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je Anno 2019 nog niet eens een stream kan vinden kan je beter van een brug springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |