Jezusquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als een man bij jou op je gezicht gaat zitten, lik je dan zn ballen of neem je zn pik dan in je mond
oke stuur je username maar ltrquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat noem je me dik ;s
En nee, maar ben nu aan het installeren zodat ik nog even kan oefenen
How can a man know himself? He is a thing dark and veiled; and if the hare has seven skins, man can slough off seventy times seven and still not be able to say: "this is really you, this is no longer outer shell.quote:
Kan geen Engels sryquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
How can a man know himself? He is a thing dark and veiled; and if the hare has seven skins, man can slough off seventy times seven and still not be able to say: "this is really you, this is no longer outer shell.
Wat ;squote:
Heb al gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke stuur je username maar ltr
Hoe kan een mens zichzelf kennen? Hij is een donker en verhuld ding; en als de haas zeven huiden heeft, kan men hem zeventig maal zeven keer villen en nog steeds niet in staat zijn te zeggen "dit ben jij echt, dit is niet meer omhulling".quote:
Maar ik kijk nooit goedquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je goed kijkt bij haar zie je het meestal wel aankomen.
Hoe lang ken je me nou alquote:
Sry kan niet lezenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe kan een mens zichzelf kennen? Hij is een donker en verhuld ding; en als de haas zeven huiden heeft, kan men hem zeventig maal zeven keer villen en nog steeds niet in staat zijn te zeggen "dit ben jij echt, dit is niet meer omhulling".
Goed gedaan chickquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:30 schreef Cronometer het volgende:
Net ovenplaat gedaan, gestofzuigd en opgeruimd. Ben trots op mijzelf man.
Wifey material
Zitten we hier al zo langquote:
Geeft niks butterflyquote:
Zonder mij zat jij nog steeds alleen maar emogifs te postenquote:
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zonder mij zat jij nog steeds alleen maar emogifs te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |