De NEUSjes winnen de 100 mtr sprintquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Daar in A'dam hebben ze het fenomeen " entrada". Gewoon een duur woord voor mars en zo naar het stadion lopen en als mongolen gedragen.
Entrada in de gracht.
We zijn aan het eten...quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuk feitje; De prostaat van de man kun je melken. In de anus voel je een klein bobbeltje wat de prostaat is. Hierdoor kom je spuitend klaar @:Wereldgozer
Ik kan heel veel in je moeke pompen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch heb ik er een hard hoofd in. Die Engelsen kunnen zoveel energie in een wedstrijd pompen. Daar voetbal je moeilijk onderuit. Dat hebben we gisteren zelfs gezien met Barca.²
Concentratiegebrek genotquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch heb ik er een hard hoofd in. Die Engelsen kunnen zoveel energie in een wedstrijd pompen. Daar voetbal je moeilijk onderuit. Dat hebben we gisteren zelfs gezien met Barca.²
Nee Barca kan er achterin gewoon niet zoveel vanquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:32 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Concentratiegebrek genot
Messi en co dachten dat ze er al waren²
wat moet je?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm
@:johannes_vermeer
@:dj_day-v
@:coco.
@:rensajacied
@:lange_lans
@:tarado
@:karina
@:napoleonfour
@:lavenderr
@:scrummie2.0
@:lenny_leonard
@:elan
@:timmmmm
@:mexicanobakker
@:saind
@:mansjester
Ze moeten die grote neger weer achterin zittenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Barca kan er achterin gewoon niet zoveel van
Ja, maar ik zie veel parallellen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:32 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Concentratiegebrek genot
Messi en co dachten dat ze er al waren²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |