Ah oke duidelijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:36 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik wist afgelopen weekend nog niet dat hij vrij zou zijn op zijn verjaardag. Dat was lastminute en nog lastminute-er dat ik dus ook vrij ben. Dus had alles al meegenomen naar hem. En hem laten wachten vond ik ook stom
Dat euh kun je ook speciaal makenquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:50 schreef quickstepster het volgende:
Niks speciaals gepland, is al leuk dat we elkaar doordeweeks extra zien. Geloof dat hij wilde poetsen ivm familie die 's avonds komt![]()
Enne, veel plezier tokkie
Wanneer is jullie date?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bijna eng hoe vaak wij het eens zijn
Gelukkig ben je verder totaal niet nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je hem al gevraagd?
Of voldoet ie niet?
Hij heeft vaker gedate met fokkers dus ik zie wel een matchquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je hem al gevraagd?
Of voldoet ie niet?
Zal ik hem een dm sturen of doe jij het?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gelukkig ben je verder totaal niet nieuwsgierig
Dat kan ik zelf wel hoorquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal ik hem een dm sturen of doe jij het?
Dan weet je meer dan dat ik zelf doe.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij heeft vaker gedate met fokkers dus ik zie wel een match
Ik mag hopen dat ik meer weetquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan dat ik zelf doe.
Het was al duidelijk waar je staat, bij deze helemaal.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik meer weet
Maar goed fijne avond klefbekken, tijd voor voetbal
Ohh, dat komt wel goedquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:53 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat euh kun je ook speciaal maken
Dankje
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was al duidelijk waar je staat, bij deze helemaal.
Succes met roddelen
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd om de FA aan hun jasje te trekken
Succes ha haquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dudequote:Op woensdag 8 mei 2019 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|