Dating?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zijn we serieus een Ajax datingslowchat geworden......![]()
Succes en sterkte vanavond voetballers
@scrupuleus @rival jullie al een vriendin? Hoor net dat ik moet datenquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zijn we serieus een Ajax datingslowchat geworden......![]()
Succes en sterkte vanavond voetballers
Nee vrijgezel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:55 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
@:scrupuleus @:rival jullie al een vriendin? Hoor net dat ik moet daten
1 juni in Amsterdamquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee vrijgezel.
Ja ik hoorde het ook net. Zeg maar wanneer dan.
Thnx, goede reis! En is hij vandaag of morgen jarig dan? Mooi dat hij blij was met cadeaus iigquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:58 schreef quickstepster het volgende:
Succes met het voetbalik ga daarom juist naar vriend zometeen, lekker rustig in de trein
Je dmt maar tijd en plaats, dan zal ik er zijn op 1 juni in Adam.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:06 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
1 juni in AmsterdamOf in Madrid als jij betaalt
Lekker sfeertje bij Entrada. Dat geen vuurwerk/fakkels is niet bij iedereen aangekomen
Dankjewel! En hij is morgen jarig. Precies een maand na mijquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:09 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Thnx, goede reis! En is hij vandaag of morgen jarig dan? Mooi dat hij blij was met cadeaus iig
Okequote:Op woensdag 8 mei 2019 19:16 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dankjewel! En hij is morgen jarig. Precies een maand na mij
Bijna wel jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bijna eng hoe vaak wij het eens zijn
Ja precies.....en dan dat rotzooi trappen erbij.......quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bijna wel ja
Heb niet eens iets tegen de sport zelf en als mensen ergens fanatiek voor zijn maar al het gezeik eromheen en lastig vallen van andere mensen gaat gewoon helemaal nergens over.
Ik wist afgelopen weekend nog niet dat hij vrij zou zijn op zijn verjaardag. Dat was lastminute en nog lastminute-er dat ik dus ook vrij ben. Dus had alles al meegenomen naar hem. En hem laten wachten vond ik ook stomquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
OkeMaar waarom had je cadeaus dan al gegeven? Heb ik ff gemist
Ah oke duidelijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:36 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik wist afgelopen weekend nog niet dat hij vrij zou zijn op zijn verjaardag. Dat was lastminute en nog lastminute-er dat ik dus ook vrij ben. Dus had alles al meegenomen naar hem. En hem laten wachten vond ik ook stom
Dat euh kun je ook speciaal makenquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:50 schreef quickstepster het volgende:
Niks speciaals gepland, is al leuk dat we elkaar doordeweeks extra zien. Geloof dat hij wilde poetsen ivm familie die 's avonds komt![]()
Enne, veel plezier tokkie
Wanneer is jullie date?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bijna eng hoe vaak wij het eens zijn
Gelukkig ben je verder totaal niet nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je hem al gevraagd?
Of voldoet ie niet?
Hij heeft vaker gedate met fokkers dus ik zie wel een matchquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je hem al gevraagd?
Of voldoet ie niet?
Zal ik hem een dm sturen of doe jij het?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gelukkig ben je verder totaal niet nieuwsgierig
Dat kan ik zelf wel hoorquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal ik hem een dm sturen of doe jij het?
Dan weet je meer dan dat ik zelf doe.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij heeft vaker gedate met fokkers dus ik zie wel een match
Ik mag hopen dat ik meer weetquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan dat ik zelf doe.
Het was al duidelijk waar je staat, bij deze helemaal.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik meer weet
Maar goed fijne avond klefbekken, tijd voor voetbal
Ohh, dat komt wel goedquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:53 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat euh kun je ook speciaal maken
Dankje
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was al duidelijk waar je staat, bij deze helemaal.
Succes met roddelen
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd om de FA aan hun jasje te trekken
Succes ha haquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dudequote:Op woensdag 8 mei 2019 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I really don't give a fuck.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dude
Ik zit je te plagen
Als er iemand niet roddelt, ik spreek je altijd gewoon aan in dit topic
Maar ren maar naar de leraar toeheel aantrekkelijk gedrag van een volwassen vent weer
Primaquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Laat het rusten scrup, ik date momenteel sowieso niet vanwege m'n revalidatie.....
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I really don't give a fuck.
Je bent constant bezig met aandacht zoeken, etteren en vanales uitlokken. Je hebt geluk dat ik mij tegenwoordig redelijk kan inhouden.
De vorige keer heb ik al gezegd dat je moet opzouten en je bek houden en dat ik niks met je te maken wil hebben maar je blijft bezig.
Maar ga vooral door dan krijgt je WEL aandacht.
Get a roomquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Geluk dat je je kan inhouden?
Wat had je anders gedaan? Mij komen opzoeken?
Jouw invulling, er zijn meerdere wegen naar Rome.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Geluk dat je je kan inhouden?
Wat had je anders gedaan? Mij komen opzoeken?
Had ze in het begin moeten doen, in plaats van hier lopen janken.quote:
Malibuquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nog 8!
Ik zit met een malibu-cola aan de bar met goed zicht op het grote scherm
Thuis laatste beetje uit fles leeggedronken (5 glazen thuis al gehad, scheelt boel geldquote:
Vraag gewoon een kusje joh.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:53 schreef Sarabi het volgende:
Sorry Sedan zal je niet meer plagen en met rust laten, goed?
Top!quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Steeds beter, voel nu zelf ook de verbetering......eindelijk minder pijn.....
Het begon allemaal met dat gejank over wat plaatjes hier en allerlei persoonlijke shit die erbij werd gehaald terwijl je het ook op een normale manier had kunnen zeggen. (Wat ik de vorige keren ook al zei maargoedquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:53 schreef Sarabi het volgende:
Sorry Sedan zal je niet meer plagen en met rust laten, goed?
Waarom doe je zo gek dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:13 schreef Sarabi het volgende:
Over dit heb je gelijk
Mijn sorry zegt nog niet zo veel, alleen in de toekomst als ik het niet meer doe
Al dronken?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:50 schreef _Hestia_ het volgende:
2-0 WHAAAAAAAAA MADRID HERE WE COME!!!!!!!!!!!!!!!
Zo erg is het nog niet, wel beetje aangeschoten inmiddelsquote:
Lekker gek doenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet, wel beetje aangeschoten inmiddels
Maar als we finale halen wat er dik in zit nu dan...
quote:
Beterschap.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dichtbij... Waar scheids die 5 min vandaan haalde echt geen idee.
Maar trots op mn cluppie toch maar nu 2 dagen ziek denk ik eerst
En geen date dus 1 juni
Nee helaasquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beterschap.
En de tweede en derde date ook niet en de hete seks daarna ook niet.
Wat een avond
Ziedendquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I really don't give a fuck.
Je bent constant bezig met aandacht zoeken, etteren en vanales uitlokken. Je hebt geluk dat ik mij tegenwoordig redelijk kan inhouden.
De vorige keer heb ik al gezegd dat je moet opzouten en je bek houden en dat ik niks met je te maken wil hebben maar je blijft bezig.
Maar ga vooral door dan krijgt je WEL aandacht.
Ik zal aan je denken de komende wedstrijden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:25 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nee helaas
Nouja dan volgende week iig maar kampioen worden en revanche nemen op 2016-trauma.
TT volgende week maar waarmaken dan ❌❌❌
Ik ben weer veilig thuis iig
(Toen ik langs station fietste liep daar jongen ook duidelijk te balen dus ik gewoon vanaf fiets "kutzooi he" zeggen. Hij vragen of ik nog mee naar shop bij station ging. Geen zin meer in, miss nu wel de liefde van mn leven misgelopen)
Lief en komt wel goed iddquote:Op donderdag 9 mei 2019 07:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken de komende wedstrijden.
De liefde van je leven kom je vast nog tegen en tot die tijd moet je je gewoon vermaken![]()
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:01 schreef pitebuell85 het volgende:
Goedemorgen, veel mensen met een kater hier?
Ik nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:01 schreef pitebuell85 het volgende:
Ja dubbele kater maar ben het eruit aan het knallen in de gymquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:01 schreef pitebuell85 het volgende:
boksquote:
Kan ik helaas niet zeggenquote:
Echte fitchick, goed bezig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dubbele kater maar ben het eruit aan het knallen in de gym![]()
Uur geBodypumpt en nu nog ff op loopband
Hier inmiddels al 2 1/2 km gewandeld....even uitpuffen bij de kinderboerderijquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:05 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
boks![]()
[..]
Kan ik helaas niet zeggen
[..]
Echte fitchick, goed bezig.
Thnx, lekker gevoel weer nu.quote:
Ook lekker bezig hoor. Nu stuk beter weer om te wandelen. Wel rare beesten hebben ze daarquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier inmiddels al 2 1/2 km gewandeld....even uitpuffen bij de kinderboerderij
Ha ha ja levensgevaarlijk in dat bosquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:22 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Thnx, lekker gevoel weer nu.
[..]
Ook lekker bezig hoor. Nu stuk beter weer om te wandelen. Wel rare beesten hebben ze daar
quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
Goed bezig, afstand begint omhoog te gaan zo te zien
Hahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Er kwam hier net een knul binnen waaien.....wilde eten en ging weer weg.....ik denk dat ik hem ergens van ken, maar waarvan ook alweer.....
vind je dat ook niet eng dan, zo lang knockout?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:56 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha
En gaat idd lekker met wandelen al.
Ik ging vanmiddag heel even liggen. Na tijdje ontzettend lage hypo. Wat gegeten in bed maar daarna nog 3 uur knock out geweest blijkbaar want nu net pas weer bij
Hoop echt dat dat straks met sensor voorbij is.
Ja en snap het ook niet want ik zat op 2.2, had en dextro en rijstwafels gegeten en normaal stijg ik daar wel van. Maar nu zat ik net pas op 4.5. Heb na het sporten altijd wel hypo's, maar normaal verdwaalt mn eten dan niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
vind je dat ook niet eng dan, zo lang knockout?
Vervelend.......quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja en snap het ook niet want ik zat op 2.2, had en dextro en rijstwafels gegeten en normaal stijg ik daar wel van. Maar nu zat ik net pas op 4.5. Heb na het sporten altijd wel hypo's, maar normaal verdwaalt mn eten dan niet.
Ja, dus hopelijk straks over. Sensor is vandaag officieel aangevraagd, alles is nu rond verderquote:
Dat is fijn, nog maar even geduld dus!quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja, dus hopelijk straks over. Sensor is vandaag officieel aangevraagd, alles is nu rond verder
Cool, mn sportschool heeft mijn foto van vanochtend in hun stories geplaatst
Daar twijfel ik niet aanquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat gaat hard dan ineens.....maar hopelijk kunnen jullie toch van New York gaan genieten!
Moest even plagen hoor....je schreef zo mooi dat je GoT niet kon zien voor NY dat het leek of dat belangrijker was dan het tripjequote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:10 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aanwe hebben het samen hartstikke leuk, dit wordt weer een toffe ervaring erbij!
sterkte.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja, dus hopelijk straks over. Sensor is vandaag officieel aangevraagd, alles is nu rond verder
Cool, mn sportschool heeft mijn foto van vanochtend in hun stories geplaatst
Dankjewel, gelukkig vandaag gewoon weer goed met mn waardes en ook gewoon goed kunnen slapenquote:
Nee hoor! Eerder frustratie dat hij legaal niet te kijken is, zelfs niet tegen betaling, als je geen Ziggo hebt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moest even plagen hoor....je schreef zo mooi dat je GoT niet kon zien voor NY dat het leek of dat belangrijker was dan het tripje![]()
Dat is wel raar ja.....net of heel Nederland alleen Ziggo mag gebruikenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:34 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Nee hoor! Eerder frustratie dat hij legaal niet te kijken is, zelfs niet tegen betaling, als je geen Ziggo hebt.
Juist heel veel zin in New Yorkover twee weken zijn we er gewoon al!
![]()
@:Hestia, rommel ze!
De hele dag Instagrammen nu dusquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:48 schreef _Hestia_ het volgende:
Goed bezig jullie
Ik heb geInstagramd
Na die gym-story van gisteren opeens vet veel nieuwe volgers. Heel vervelend al die fitboys om te zien![]()
En heb 2 stekjes die ik op water had staan nu in potjes gezet. Eerste keer dat ik iets gestekt heb, dus ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je kan soppen met Instagram dan kan dat ook met je afwas.
Dat is wel uberschattigquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:22 schreef Restyler het volgende:
Mag vanavond niet naar m'n vriendin van haar, ze wil me morgen met iets verrassen![]()
Oeh spannendquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:22 schreef Restyler het volgende:
Mag vanavond niet naar m'n vriendin van haar, ze wil me morgen met iets verrassen![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:22 schreef Restyler het volgende:
Je zal raar staan te kijken als morgen ineens al je spullen buiten staan als je daar komtquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:22 schreef Restyler het volgende:
Nee, ze zei dat ik niks hoefde te regelen met betrekking tot eten morgenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:38 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
[..]
Je zal raar staan te kijken als morgen ineens al je spullen buiten staan als je daar komt![]()
Hoop het niet voor je hoor
Leuk! Veel plezier alvast!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:33 schreef Restyler het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat ik niks hoefde te regelen met betrekking tot eten morgen
Spannend.....veel plezier!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:33 schreef Restyler het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat ik niks hoefde te regelen met betrekking tot eten morgen
Oeh lekker, heb ik van de week nog gemaakt met couscousquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:09 schreef quickstepster het volgende:
Ik ben aan het bedenken wat we morgen gaan eten. Misschien weer eens gevulde paprika maken
Ha ha nee, mij kun je nog prima verstaanquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:19 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oeh lekker, heb ik van de week nog gemaakt met couscous
Ik zit die nieuwe Brabo serie Undercover te kijken. Praat jij ook zo Cinderella?
Haha dat scheelt. Heb nu wel ondertiteling aanquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha nee, mij kun je nog prima verstaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker QS
Hier simpel AGVv.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:38 schreef _Hestia_ het volgende:
UndercoverIk kijk nu seizoen 4 van Nieuwe Buren en smakelijk hapje Daan Schuurmans doet dit seizoen ook veel te weinig meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker QS
Hier simpel AGVv.
Lekkerrrrr Mexicaansquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:16 schreef quickstepster het volgende:
Niks mis met een beetje plat brabants![]()
Vanavond word het Mexicaans eten heb ik bedacht. Lekker voor mezelf![]()
![]()
Ik werk soms bij mensen die echt plat Tilburgs praten......dat versta ik soms echt niet![]()
Ha haquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:24 schreef quickstepster het volgende:
Er zitten nog wat klefbekken voor me hoor![]()
Goeie reden welquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar heb zin in een feestje......![]()
Ja toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:31 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Goeie reden weldoet lief het vast voor
Ha ha, zal ik doenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:36 schreef quickstepster het volgende:
Overleg het eens! Kun je meteen een aanzoek in NY plannen
Geen idee eigenlijk.....quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
Oh dat is vervelend Cinderella. Gaat nog lang duren?
QS gefeliciteerd met jullie half jaar![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet zo onaardig doen Scrup......
Hoe vond je undercover? Hij staat ook op mijn lijstquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:29 schreef _Hestia_ het volgende:
Het kan helaas altijd kapot. Maar om daar steeds bij stil te staan is ook niet echt leuk.
Gister die hele serie Undercover gebingewatched en vandaag F1 en Giro kijken. Jammer dat Tom niet wint vandaag. Dan hopelijk genoeg uitgerust om vannacht weer een nacht door te halen tijdens een party in Nimma 🎶
Dat ik morgenmiddag bij mn moeder op de bank moet zitten vanwege Moederdag denk ik nog maar ff niet aan 😅
De gemeente zal iig vast niet geen werkzaamheden doen morgenvroeg, hopelijk dat buren ook niet gaan klussen 😅
Ik vond hem leuk en spannend. Niet elke aflevering even goed, maar wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:34 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Hoe vond je undercover? Hij staat ook op mijn lijst
Ben echt heel erg benieuwd!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:42 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk en spannend. Niet elke aflevering even goed, maar wel de moeite waard.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
nieuwe date aan het ritselen?
Dat is wel fijnquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee hoor.
Moon en ik hebben goed contact
Dat magquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb vandaag wel echt een luie dag......![]()
Oeh kom ik goed mee weg danquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja gelukkig ben ik in een goede bui.
Trusten danquote:Op zondag 12 mei 2019 11:30 schreef _Hestia_ het volgende:
Wel gezellig is een understatement haha van 23 tot 5 losgegaan![]()
En toen nog met auto terug ( 1 iemand zou niets gebruiken) dus ik was weer mooi vroeg thuis
Alleen apppte mn ma me nou dus wakker. Maar ga nu toch nog maar ff verder proberen te slapen
Jaaaaaaaaa!! Ik woon zo'n beetje op de esftopics hier......livestreams kijken van de repetities en maar speculeren hoe het zal gaan.......genieten!!quote:Op zondag 12 mei 2019 17:26 schreef quickstepster het volgende:
Tof!volgende week is het ook weer songfestival, mensen daar al zin in?
Het idee is geloof ik ook dat hij onbekend is/wasquote:Op zondag 12 mei 2019 17:46 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik heb het nummer nog niet eens gehoord
Ken die hele gozer ook niet
Ik vind het ook erg leuk. Luister alle muziek al een poosje. Volgende week alles kijken inclusief programma's er omheen.quote:
Hij heeft een paar jaar geleden met the voice meegedaan en werd gecoacht door Ilse deLange, die is er nu ook overal bij.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:55 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Het idee is geloof ik ook dat hij onbekend is/was
[..]
Ik vind het ook erg leuk. Luister alle muziek al een poosje. Volgende week alles kijken inclusief programma's er omheen.
Hoe was je verrassing?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:42 schreef Restyler het volgende:
Nou, gister was echt slecht gegaan maar vandaag was top
Was de verrassing niet leuk?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:42 schreef Restyler het volgende:
Nou, gister was echt slecht gegaan maar vandaag was top
quote:
Verrassing was zaterdag niet door gegaan. Ze stuurde me een berichtje dat ze het één en ander voor moest bereiden dus dat ik rond half vijf - vijf uur kon komen. Dus stuurde ik terug dat ik dan nog even op bezoek ging bij mijn ouders.quote:
Oh sufferd met je autosleutels......maar eind goed al goed!quote:Op zondag 12 mei 2019 23:00 schreef Restyler het volgende:
[..]
[..]
Verrassing was zaterdag niet door gegaan. Ze stuurde me een berichtje dat ze het één en ander voor moest bereiden dus dat ik rond half vijf - vijf uur kon komen. Dus stuurde ik terug dat ik dan nog even op bezoek ging bij mijn ouders.
Nou, ik dus op bezoek gegaan bij m'n ouders en toen wou ik rond vier uur weer in de auto stappen... kon ik mijn auto sleutels nergens vinden... Om een lang verhaal kort te maken kon ik pas om 20:15 mijn auto starten om terug te gaan naar m'n vriendin... Waar ik pas om 21:00 aan kwam. Beetje te laat voor het avondeten.
Maar ze pakte alles heel lief op en zei dat ik er niks aan kon doen en dat we de verrassing dan vandaag wel zouden doen. Dus vandaag eerst nog naar haar ouders geweest, waar haar moeder zelf een taart had gebakken. Toen al half vol van schoonfamilie terug naar vriendin haar huis en daar hebben we uitgebreid (romantisch) gegourmet van half zeven tot negen uur ongeveer.
Al met al dus beetje jammer dat zaterdag kut is verlopen, maar zondag heeft het weer goed gemaakt.
Neequote:Op maandag 13 mei 2019 07:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus niet de ware tegengekomen in the land of the ladyboys?
Lekker direct, je vraagt toch gewoon of ze een fijne vakantie heeft gehad.quote:
Ik ben geen rondslettype :pquote:Op maandag 13 mei 2019 08:08 schreef dop het volgende:
[..]
Lekker direct, je vraagt toch gewoon of ze een fijne vakantie heeft gehad.
Fijne vakantie gehad?quote:
Dat had ik elders al gelezenquote:Op maandag 13 mei 2019 08:08 schreef dop het volgende:
[..]
Lekker direct, je vraagt toch gewoon of ze een fijne vakantie heeft gehad.
Die zijn er niet.quote:Op maandag 13 mei 2019 08:10 schreef dop het volgende:
[..]
Fijne vakantie gehad?
Waar blijven de bikini foto's 😇
quote:Op maandag 13 mei 2019 08:10 schreef dop het volgende:
[..]
Fijne vakantie gehad?
Waar blijven de bikini foto's 😇
die smiley moet bij de post hier boven 😂quote:
wordt nu toch wel nieuwsgierig wat je allemaal wel hebt gedaan op vakantie.quote:
Eigenlijk niks. Ga of naar het strand of een zwembad. Hang met vrienden.quote:Op maandag 13 mei 2019 08:13 schreef dop het volgende:
[..]
wordt nu toch wel nieuwsgierig wat je allemaal wel hebt gedaan op vakantie.
Niet mijn vakantie inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2019 08:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk niks. Ga of naar het strand of een zwembad. Hang met vrienden.
Voor veel mensen super saai denk ik.
Ja ben al blij als het gewoon elke dag warm is. Was nu zo rond de 35 graden.quote:Op maandag 13 mei 2019 08:22 schreef dop het volgende:
[..]
Niet mijn vakantie inderdaad.
Maar kan me best voorstellen dat het voor anderen heerlijk is. Gewoon lekker helemaal niks moeten en luieren
Thnx!quote:Op maandag 13 mei 2019 09:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh.........welkom terug @:Yasmin23 !
Steeds beter, nog niet aan het werk maar druk bezig met fysiotherapie omdat over een paar weken voor elkaar te krijgenquote:
Doet nog pijn?quote:Op maandag 13 mei 2019 09:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Steeds beter, nog niet aan het werk maar druk bezig met fysiotherapie omdat over een paar weken voor elkaar te krijgen
Nu inmiddels al een stuk minder, maar als ik een paar km gewandeld heb voel ik het nog wel......quote:
Duurt langquote:Op maandag 13 mei 2019 10:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu inmiddels al een stuk minder, maar als ik een paar km gewandeld heb voel ik het nog wel......
Hopelijk ben je er sneller vanaf!!quote:Op maandag 13 mei 2019 10:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, kan een half jaar in beslag nemen en ik zit nu op 15 weken
Ja hoop ik ook! Fietsen op een hometrainer bij de fysio lukt al goed....nu nog moed verzamelen voor m'n eigen fiets......quote:
Hoe heb je nou die autosleutels kunnen kwijtraken eigenlijk?quote:Op maandag 13 mei 2019 10:19 schreef Restyler het volgende:
Zat nog te denken over gister en vind het wel super lief van de schoonfamilie dat ze telkens zoveel moeite voor me doen. Altijd als ik er heen ga hebben ze allemaal luxe dingen qua eten tussendoor of hebben ze een taart zelfgebakken enzo. Heb het wel getroffen.![]()
Ook een beetje autogarages aan het bellen om te kijken wie mijn raam het goedkoopst kan vervangen. Net een bod gekregen van ¤181,- terwijl op internet staat dat het ¤70,- zou moeten kosten.
Dat is een beetje een beschamend verhaalquote:Op maandag 13 mei 2019 10:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe heb je nou die autosleutels kunnen kwijtraken eigenlijk?
Vertelquote:Op maandag 13 mei 2019 10:23 schreef Restyler het volgende:
[..]
Dat is een beetje een beschamend verhaal
Niet handigquote:Op maandag 13 mei 2019 10:45 schreef S95Sedan het volgende:
Sleutel in het contact laten zitten en de deur dicht gegooid waarschijnlijk, als je raam ook kapot is.
Mijn dm/pm box stroomt over.quote:
Slechte vrouwen zelfs.....quote:Op maandag 13 mei 2019 13:28 schreef dop het volgende:
[..]
Mijn dm/pm box stroomt over.
Veel slechte vrouwen hier 🤫
hoooooooi 😂quote:
Thnx! Moet je nog veel regelen?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:29 schreef quickstepster het volgende:
Goed bezig! Had een drukke werkdag en was druk met Amerika, dus even niet hier vandaag
Wat is de cultuurshock dan? Al die lelijke dikke Amerikanen?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:14 schreef _Hestia_ het volgende:
Hmm dat is wel lastig ja. Maar beter zelf doen anders voor de zekerheid.
Ben zelf in het westen van de VS geweest (rondreis San Fransisco-LA-Las Vegas, Palm Springs- Yosemity Park- San Fransisco) en het is wel ff een cultuurshock ja. Maar dat laatste is het belangrijkste
Ik ben een keer geweest toen ik 9 was. Sliepen we in een motel met een donut ontbijtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is de cultuurshock dan? Al die lelijke dikke Amerikanen?
quote:
99% is daar toch een ladyboy.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet het soms ook niet dat het ladyboys zijn. Sommige doen het echt goed :p
Songfestivalquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:00 schreef quickstepster het volgende:
Zooo. Dalijk de eerste halve finale van het songfestival!
Ondertussen wat kastjes opgemeten zodat ik voorraadbakjes kan halen en een plankinzet. Kijken of ik mijn handdoeken ook in het mini badkamerkastje krijg
Heb alweer een verhaaltje.quote:
Hatariquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:07 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik dacht dat het het songfestival was, maar lijkt meer pornofestival
Charmeur!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:08 schreef Restyler het volgende:
[..]
Heb alweer een verhaaltje.
Dinsdag is altijd cardio dag. Dus ik aan het rennen merk ik dat een meisje links van me me steeds aan kijkt (kan het haar natuurlijk niet kwalijk namelijk, ben een knappe jongeman). Dus ik kijk even terug en we maken oogcontact. Ik weer verder rennen en niet veel later komt m'n vriendin rechts naast me rennen, net klaar met haar groepsles. Dus dat meisje links van me ziet dat ik een vriendin hebt en peert hem meteen haha.![]()
Dat is bijzonder, als blijkt dat in Thailand ~0,5% natuurlijk vrouw blijkt te zijnquote:
Ik heb het idee dat het alleen in de toeristengebieden voorkomt. En dat vele het voor het geld doen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is bijzonder, als blijkt dat in Thailand ~0,5% natuurlijk vrouw blijkt te zijn
Wat zijn je plannen nu? Hier weer een baantje scoren of ga je weer snel op pad?quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het alleen in de toeristengebieden voorkomt. En dat vele het voor het geld doen.
De Thai die ik heb gesproken denken dat van niet maar het zijn er zoveel en ze gedragen zich vrijwel allemaal het zelfde dat ik niet denk dat ze allemaal transgender zijn.
Ja baantje scorenquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen nu? Hier weer een baantje scoren of ga je weer snel op pad?
Hoe zit dat dan? Ben je zo'n fan van het land dat je daar weer heen wil? Of ken je er mensen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja baantje scorenDenk volgende week serieuze zoektocht maar denk niet dat het lang zal duren. Moet hier wat dingen in mijn huis doen. Upgraden voor verhuur. Zomer sowieso hier en dan kijken of ik terug ga voor langere tijd.
Twijfel omdat ik daar niet mag werken en dus wel iets te doen wil hebben.
Haha mijn deal als Ajacied voor vorige week woensdag tegen TOT gemaakt. Alleen toen klopte op 1 sec na niet. Maar nou we vanavond kampioen worden moeten jullie het er toch nog even mee doen, sorryquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is eigenlijk de deal met die kansloze Hyves TT?
Ken er nu wel mensen ja. Maar ben vooral op dat eiland verliefd gewordenquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan? Ben je zo'n fan van het land dat je daar weer heen wil? Of ken je er mensen?
Gelukkig bijna volquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:15 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha mijn deal als Ajacied voor vorige week woensdag tegen TOT gemaakt. Alleen toen klopte op 1 sec na niet. Maar nou we vanavond kampioen worden moeten jullie het er toch nog even mee doen, sorry
Waarom mag je daar niet werken dan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja baantje scorenDenk volgende week serieuze zoektocht maar denk niet dat het lang zal duren. Moet hier wat dingen in mijn huis doen. Upgraden voor verhuur. Zomer sowieso hier en dan kijken of ik terug ga voor langere tijd.
Twijfel omdat ik daar niet mag werken en dus wel iets te doen wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |