Wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Aan mijn paper dat ik voor middernacht in moet leveren.
Ja nee was flauw maar ja jeetje waaromquote:
maar die zero's die jij date wel?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik weet dat niet alle mannen vreemd gaan.
Ik denk mijn eerste partner wel. Tweede weet ik niet, ik denk het niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar die zero's die jij date wel?
Maat 64quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gebruik je ook condooms voor dikke lul
Bindingsangst maat..quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nee was flauw maar ja jeetje waarom
Dacht met m'n lul
denk dat je moet investeren in een leuke jongen ipv in een dildoquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik denk mijn eerste partner wel. Tweede weet ik niet, ik denk het niet.
Ja was gvd goedquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bindingsangst maat..
Was het lekker?
ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:01 schreef Trollscience het volgende:
ik wil op de selfie met sylvana op marxismefestival zondag
Ik ben even niet op zoek om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat je moet investeren in een leuke jongen ipv in een dildo
maarja
ik gewoon voor de grap als soort van trol actiequote:
Wil je kinderen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben even niet op zoek om eerlijk te zijn.
denk dat je de moed opgeeftquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben even niet op zoek om eerlijk te zijn.
een echte trollscience klassiekerquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik gewoon voor de grap als soort van trol actie
snap sws niet wat beroepsliberaal simons daar te zoeken hoeft
Mooi mensquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een echte trollscience klassieker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |