SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:KNVB-Beker
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Lekker vrij vandaag, morgen 14:00 pas beginnen. Ik trek dalijk maar vast het eerste biertje open.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
dus je wil niet kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:46 schreef fathank het volgende:
Lekker vrij vandaag, morgen 14:00 pas beginnen. Ik trek dalijk maar vast het eerste biertje open.![]()
![]()
Creatieve LB Nicotwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 08-05-2019 om 07:37:00First creation by @Nico_Taglia. 👨🎨Let's wait for more tonight..#UCL #ajatot https://t.co/oqSCnwOC48 reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Wat denk je zelf. Is gewoon een gemiddeld festivaldagje. Met het verschil dat je niet om 09:00 in de bus hoeft te zitten.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Goed bekeken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:46 schreef fathank het volgende:
Lekker vrij vandaag, morgen 14:00 pas beginnen. Ik trek dalijk maar vast het eerste biertje open.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Erg mooi gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Creatieve LB Nicotwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 08-05-2019 om 07:37:00First creation by @:Nico_Taglia. 👨🎨Let's wait for more tonight..#UCL #ajatot https://t.co/oqSCnwOC48 reageer retweet
![]()
![]()
Dat is wel een slecht-voor-mijn-hart-uitslag.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:52 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Zin in vandaag. Ajax gaat winnen met 2-1 zegt mijn gevoel.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:01 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ga nu al helemaal kapot van de zenuwen.
0-3.![]()
Een 1-1 stand in de 80e minuut met een Tottenham dat lange ballen naar voren gaat peren op Llorente. Dat is pas slecht voor mijn hart.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een slecht-voor-mijn-hart-uitslag.![]()
Ja, dat is ook niet prettig, maar met een 2-1 uitslag, kan dat ook het geval worden, dat het in de 80e minuut nog 1-1 staat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Een 1-1 stand in de 80e minuut met een Tottenham dat lange ballen naar voren gaat peren op Llorente. Dat is pas slecht voor mijn hart.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, maar een 2-1 waarbij Ajax na 11 minuten op 1-0 komt en na 70 minuten op 2-0 en dat Tottenham in de 92e minuut nog de 2-1 maakt, is wat minder hartklopperig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet prettig, maar met een 2-1 uitslag, kan dat ook het geval worden, dat het in de 80e minuut nog 1-1 staat.![]()
Kan ook wel een mooie ontlading worden als uit een counter die 2-1 valt. Daarna meteen 90 minuten lang pogo het hele stadion dit keer.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar een 2-1 waarbij Ajax na 11 minuten op 1-0 komt en na 70 minuten op 2-0 en dat Tottenham in de 92e minuut nog de 2-1 maakt, is wat minder hartklopperig.![]()
Op een of andere manier ben ik door de wedstrijd van gisteren een beetje benauwd voor vanavond geworden.![]()
Er verandert verder niets.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Op een of andere manier ben ik door de wedstrijd van gisteren een beetje benauwd voor vanavond geworden.![]()
The Spurs moeten scoren en gaan denk ik meer risico nemen dan vorige week. Voor Ajax komt er dan ook meer ruimte.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een slecht-voor-mijn-hart-uitslag.![]()
het gaat toch niet gebeuren dat beide wedstrijden de verliezer terug komt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Op een of andere manier ben ik door de wedstrijd van gisteren een beetje benauwd voor vanavond geworden.
statistisch gezien een kleine kans lijkt mij.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
dit CL jaar ligt alles een beetje overhoop maar Ajax blijft favoriet voor vandaag hoor, als ze hun koppie er maar bij houdenquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het gaat toch niet gebeuren dat beide wedstrijden de verliezer terug komt.
statistisch gezien een kleine kans lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |