Is dit de derde aflevering van Game of Thrones?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:47 schreef TLC het volgende:
Ik teken voor n zelfde uitslag mocht t zover komen
Natuurlijk wel, hij heeft toch Sar en Overmars naar voren geschoven. En in de jeugdopleiding zijn er nog wel zaken blijven hangen hoor. Maar ze hebben daarna hun eigen lijn gevolgd ja, niet met alles eens verder.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar is toch niets meer van over gebleven?
Hahahaha.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit de derde aflevering van Game of Thrones?
Qua speelstijl ligt Liverpool heel erg slecht.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax geen kans maken? Liverpool heeft een betere ploeg, dat wel.
1000x meer kans dan tegen barca dusquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua speelstijl ligt Liverpool heel erg slecht.
Kansloos is misschien overdreven in een finale, maar ik zie het als 10% dan.
ik ging pas kijken na de 3-0quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:26 schreef VeX- het volgende: Gvdme match niet gekeken want ik dacht, is al gespeeld.
![]()
Kreeg er vandaag wel vertrouwen in dat Barça te pakken was.quote:
Pas als @El-Stinho roept dat Ajax tegen Liverpool minder kans maakt geloof ik dat Ajax de finale kan winnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk zegt hij dat Tadic sowieso niet gaat scoren in de finale, thank me later.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas als @:el-stinho roept dat Ajax tegen Liverpool minder kans maakt geloof ik dat Ajax de finale kan winnen.
twitter:ForresterWoW twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 23:27:18What do we say to the god of football? NOT TODAY!#Liverpool #LIVBAR https://t.co/sDTqBNflE5 reageer retweet
Als ik denk aan 2 jaar geleden dan geef ik je gelijk. Die finale was tamelijk teleurstellend..zo kansloos tegen dat fysieke spel van United. Mochten ze morgen de finale halen dan geef ik Ajax iets meer kans. Dit seizoen nog niet 1x weggespeeld in Europa, dus waarom dan wel tegen Liverpool.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Damn, was dat mist of stond het stadion in brand?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit de derde aflevering van Game of Thrones?
Twee jaar terug had ik er wel vertrouwen in, want ik kon dat United niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als ik denk aan 2 jaar geleden dan geef ik je gelijk. Die finale was tamelijk teleurstellend..zo kansloos tegen dat fysieke spel van United. Mochten ze morgen de finale halen dan geef ik Ajax iets meer kans. Dit seizoen nog niet 1x weggespeeld in Europa, dus waarom dan wel tegen Liverpool.
Klopp heeft van Liverpool een echte vechtmachine gemaakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als ik denk aan 2 jaar geleden dan geef ik je gelijk. Die finale was tamelijk teleurstellend..zo kansloos tegen dat fysieke spel van United. Mochten ze morgen de finale halen dan geef ik Ajax iets meer kans. Dit seizoen nog niet 1x weggespeeld in Europa, dus waarom dan wel tegen Liverpool.
Kloppt..ben ook onder de indruk van die ploeg. Maar goed..neutraal terrein..Ajax dat ook goed kan ballen..beetje geluk dat je moet hebben..wie weet. Wordt sowieso een leuke wedstrijd. Als ze de finale halen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Klopp heeft van Liverpool een echte vechtmachine gemaakt.
Ik heb al het hele seizoen geroepen dat Liverpool voor Ajax de meest vervelendste tegenstander is, nota bene. Ik kan het best voor je opzoeken zodat de vloek gaat leven. Alhoewel ik voorspelde dat Barça dit tweeluik niet zou overleven.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas als @:el-stinho roept dat Ajax tegen Liverpool minder kans maakt geloof ik dat Ajax de finale kan winnen.
quote:Op maandag 29 april 2019 21:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Stiekem is Liverpool voor mij favoriet en als ze een gunstig resultaat halen dan zie ik Liverpool er thuis wel overheen klappen. De energie van de Klopp boys is het ietwat luie Barca teveel.
is goed hmfquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb al het hele seizoen geroepen dat Liverpool voor Ajax de meest vervelendste tegenstander is, nota bene. Ik kan het best voor je opzoeken zodat de vloek gaat leven. Alhoewel ik voorspelde dat Barça dit tweeluik niet zou overleven.
ja best, maar na je 1 op 10.000 kans voor ajax vs barca zit dus dit dus op pakweg op een 1 tegen 1.000.000?quote:
Dat mag je best stellen, ja. Ik ben als de dood voor deze match-up.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ja best, maar na je 1 op 10.000 kans voor ajax vs barca zit dus dit dus op pakweg op een 1 tegen 1.000.000?
Ach met Salah had je 100 kansen gehad en 0 doelpunten gehadquote:
snel al je zakgeld op liverpool zetten dusquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat mag je best stellen, ja. Ik ben als de dood voor deze match-up.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |