Samen uithuilen met Liverpool-fans na de finale, je verdriet wegspoelen met liters bier.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 15 jaar die hard LFC-fan. Ik weet dat ik op wat nederlandse tenen zal trappen als ik dit zeg, maar als LFC en Ajax tegen elkaar moeten ben ik 100% voor LFC.
Als Ajax van Liverpool verliest kan je daar dan mee leven?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dat de UEFA de loting zo had gefixt dat het Messi tegen Ronaldo zou worden.
How the turntables.
Is Suarez wel geluktquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Allebei weggegaan om de CL te winnen
Ik denk niet dat je het zo moet zien. Het is vooral Liverpool waarbij het lukte en Barca met energie heeft overruled. Barca was niet slecht, maar Liverpool dwong ze gewoon in dit nauw, en het lukte.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:30 schreef TLC het volgende:
t was wel veruit Barca's slechtste wedstrijd van het seizoen, maar kuddos voor Liverpool
Jawel, al ligt dat ook aan de context of het terecht is of onterecht.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Ajax van Liverpool verliest kan je daar dan mee leven?
Om überhaupt iets te winnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Allebei weggegaan om de CL te winnen
Dat lijkt me wel ja, Salah had een hersenschudding. Dat is tegen die tijd wel over.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:40 schreef PzKpfw het volgende:
Liverpool in de finale weer met Salah en Firmino?
Ik sluit mij aan bij deze post. (scheelt ook wel dat ik weinig hoop heb in de finale)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, al ligt dat ook aan de context of het terecht is of onterecht.
Maar het liever verliezen van Liverpool in de finale dan fucking Barcelona met hun walgelijke beleid (al hadden we daar wel meer kans tegen gehad)
die man heeft jou emotioneel behoorlijk beschadigd lijkt hetquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:42 schreef Caland het volgende:
Voordeel van vanavond is ook wel dat mochten de juden in de finale komen je niet dat wekenlange gedweep met een dode krijgt
Ja totaal geen hoop in, maar goed het bereiken met de dubbel op zak is al mooi natuurlijk. Al sluit ik niet uit dat ik hoop krijg in de weken ervoor met alle voorbeschouwingen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sluit mij aan bij deze post. (scheelt ook wel dat ik weinig hoop heb in de finale)
Valt eigenlijk best meequote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
die man heeft jou emotioneel behoorlijk beschadigd lijkt het
Het zal nog steeds genoeg over Cruijff gaan dan, want door zijn ingrijpen in 2010 staat Ajax op dit podium.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:42 schreef Caland het volgende:
Voordeel van vanavond is ook wel dat mochten de juden in de finale komen je niet dat wekenlange gedweep met een dode krijgt
Daar is toch niets meer van over gebleven?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal nog steeds genoeg over Cruijff gaan dan, want door zijn ingrijpen in 2010 staat Ajax op dit podium.
Vergeet niet de hand van Louis van Gaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal nog steeds genoeg over Cruijff gaan dan, want door zijn ingrijpen in 2010 staat Ajax op dit podium.
Waarom zou Ajax geen kans maken? Liverpool heeft een betere ploeg, dat wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja totaal geen hoop in, maar goed het bereiken met de dubbel op zak is al mooi natuurlijk. Al sluit ik niet uit dat ik hoop krijg in de weken ervoor met alle voorbeschouwingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |