Is ook veel erger dan iemand met een donkerdere huidskleur en ranzig zwart haar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:52 schreef Cronometer het volgende:
Anne was net als de zaterdag in Antwerpen vermoorde Julie van Espen (23) een frisse jonge blonde vrouw die verdween na een onschuldig fietstochtje en werd vermoord door een veroordeelde zedendelinquent.
Ad.nl
Epic cringe dit.
Stimo is wel veilig idd, meeste honden krijgen ver voor ze zo wanhopig worden een spuitjequote:Op woensdag 8 mei 2019 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook veel erger dan iemand met een donkerdere huidskleur en ranzig zwart haar.
Daarom leven die langer dan een gemiddelde blanke dame in NL.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook veel erger dan iemand met een donkerdere huidskleur en ranzig zwart haar.
Jeetje, lijkt je haardos wel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stimo is wel veilig idd, meeste honden krijgen ver voor ze zo wanhopig worden een spuitje
Dit was geen poging, zoveel moeite ga ik niet doen voor jou.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
awh...
troostprijs voor je inzet en poging
Ja? Want dan zijn kindergrafjes ineens weer wel om om te lachen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dit was geen poging, zoveel moeite ga ik niet doen voor jou.
Ik mis wel onze huisneger nu ik jou zie.
Damnquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja? Want dan zijn kindergrafjes ineens weer wel om om te lachen?
Ja tuurlijk. Is maar internet. Je kan niet bashen en dan niet niet incasseren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja? Want dan zijn kindergrafjes ineens weer wel om om te lachen?
Hypocrietjequote:Op woensdag 8 mei 2019 13:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Specialiteit van mmg, haar held
Oke heftig, jij was dus niet gepland.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:42 schreef wollah het volgende:
[..]
Mijn pa is Marokkaan. Moeder is Nederlands
Is internet man. Boeiequote:Op woensdag 8 mei 2019 13:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de hypocriet, toen was het toch zo grappig?
en nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |