Jawel maar wij verdienen allemaal 70k met halve weken werken.quote:
Well done janquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Collega Jan uit het noorden op bezoek, collega Jan is een oudere man, Collega Jan was vroeger bokser, portier en deed ooit iets moeilijks en geheimzinnigs in het Amerikaanse leger, collega Jan is sociaal, welbespraakt en goedgebouwd, collega Jan heeft die ongedefinieerde charme die mannen mooi maakt, Collega Jan neukt dan ook een dertig jaar jongere spannende vrouw met benen tot aan de hemel, Collega Jan, ja die kan er wat van.
Is dit jouw collega ? @JanCeesquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Collega Jan uit het noorden op bezoek, collega Jan is een oudere man, Collega Jan was vroeger bokser, portier en deed ooit iets moeilijks en geheimzinnigs in het Amerikaanse leger, collega Jan is sociaal, welbespraakt en goedgebouwd, collega Jan heeft die ongedefinieerde charme die mannen mooi maakt, Collega Jan neukt dan ook een dertig jaar jongere spannende vrouw met benen tot aan de hemel, Collega Jan, ja die kan er wat van.
Neem je een mooie dame mee?quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb kaartjes voor vanavond, wel strak in het pak maar boeien
Er zit een prachtige Belgische bij met ravenzwart haar, ze zit meer dan prima in haar spijkerbroek en die heeft eerder een nat plekje achtergelaten toen ze bij me op schoot zat maar dat taaltje is niet te harden.quote:
Dat taaltje negeren moet toch te doen zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit een prachtige Belgische bij met ravenzwart haar, ze zit meer dan prima in haar spijkerbroek en die heeft eerder een nat plekje achtergelaten toen ze bij me op schoot zat maar dat taaltje is niet te harden.
I tried but no.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat taaltje negeren moet toch te doen zijn.
*banquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal wel iets van een leven* te hebben..
Niemand heeft een levenquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal wel iets van een leven te hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |