Ik ken een spel dat witte boterham heetquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Eet witte boterham met hagelslag, is raar want in mijn familie zeggen ze dat zoet op brood iets voor kinderen, tokkies of bejaarden is.
Ben Hollandse boyquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:15 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Waarom houden jullie zo van negersex?
Zijn jullie allemaal n..... ?
Ik dacht dat het meerendeel hier Turks of Marokkaans was.
Ja vet raar niet normaalquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Eet witte boterham met hagelslag, is raar want in mijn familie zeggen ze dat zoet op brood iets voor kinderen, tokkies of bejaarden is.
Bamkwakken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken een spel dat witte boterham heet
Wel al inhammen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb nog geen grijze haar wat lul je
Moet je wel de schedel voor hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Negatief, zou kop kaal scheren anders.
En grote sprekende ogen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je wel de schedel voor hebben
Niks mis met een beetje booty op z'n tijdquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:15 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Waarom houden jullie zo van negersex?
Zijn jullie allemaal n..... ?
Ik dacht dat het meerendeel hier Turks of Marokkaans was.
@cronometerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje booty op z'n tijd
Lijk je net op de kont van een varken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat de formule? Kraaloogjes zijn geen optie?
jij wil heus wel zwarte piemelsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:15 schreef Nikonlover het volgende:
Wat een racistische TT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|