Hij doet nu hetzelfde als wat hij Jens verweet..quote:
ik denk dat Jessie ook al een beetje moet verhullen dat hij behoorlijk aan het aankomen isquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:17 schreef Charmian het volgende:
Wat voor jurkje heeft jessie dan aan...lelijk
oh dat was 'mquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:22 schreef snetje het volgende:
Shelley: Waar is die foto van mij en Lotus?..
Jessie: Die heb ik op de bank gelegd...
Shelley: Maar daar ligt hij niet..
Jessie: Maar waarom kom je nu weer bij mij terwijl ik al gezegd heb dat hij op de bank ligt?..
Shelley: Hou eens op met stoer doen!!..
En na een week weer terug vallen in het oude liedje...beter blijft ie zolang hij wil en nog kan...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:17 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik denk dat Cees een week lang genoeg vind , ik mag hem wel![]()
Ne, zelf heeft hij veel b ereikt,quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:22 schreef zodeju het volgende:
Gelukkig dat Jessie nooit wat zegt achter iemands rug zoals bv. Kneuzen die nooit wat bereikt hebben.![]()
Weet je het nuquote:
En dat allemaal met een gebroken teenquote:
Je bent een prima modquote:
Hij vroeg gewoon waarom ze het nog een keer aan hem vroeg ...als er 1 een grote bek had was het Shelley wel..die werd kwaad en begon ...en zei "Sukkel"toen ze weg liep..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Hoppa nu Jessie weer een grote bek tegen Shelly
Bulshit, zegt hij zie je wel als je buiten komt
Waarom doet die vent altijd zo kinderachtig
Kneuzen die nog nooit wat bereikt hebben zegt Jes over Sheklwat heeft hij eigenlijk zelf bereikt
Daarna nog wel wat woorden van Shelley...quote:
Heeft Bil mogen n**ken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Hoppa nu Jessie weer een grote bek tegen Shelly
Bulshit, zegt hij zie je wel als je buiten komt
Waarom doet die vent altijd zo kinderachtig
Kneuzen die nog nooit wat bereikt hebben zegt Jes over Sheklwat heeft hij eigenlijk zelf bereikt
Nou, die ziet er toch beter uit.....nu ook niet meer zag ik laatst maar op die foto.....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:25 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op..
[ afbeelding ]
Ja vooral het laatste, zolang hij nog kan, beter dan daar zitten dan bij zijn echte dierbarenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En na een week weer terug vallen in het oude liedje...beter blijft ie zolang hij wil en nog kan...
I know...je hoorde aan haar stem dat ze zat te zeuren om nietsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Daarna nog wel wat woorden van Shelley...
Fout, Bil neukte hemquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heeft Bil mogen n**ken.
oww wacht.........
![]()
![]()
Het gaat erom dat Jessie het altijd recht in je gezicht zegt.....maar niet dus......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij vroeg gewoon waarom ze het nog een keer aan hem vroeg ...als er 1 een grote bek had was het Shelley wel..die werd kwaad en begon ...en zei "Sukkel"toen ze weg liep..
Bil die hem neuktequote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, die ziet er toch beter uit.....nu ook niet meer zag ik laatst maar op die foto.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dit Brad Pitt 385 jaar geleden?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:25 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:29 schreef cobain1994 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.owno....
Pats boem, weg meisjesdroom
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:29 schreef cobain1994 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat erg he.....al die troep....misvormd je gezicht erg.....wat is er mis met gewoon oud worden.....
Val kilmer.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dit Brad Pitt 385 jaar geleden?
Zoo, kunststof kozijnen, toe maarquote:
Volgens mij is álles daar natquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:33 schreef zodeju het volgende:
Moet zeggen dat er een mooie natte ruimte komt.......
En dan maar denken dat zij kunnen boekhouden.quote:
Volgens mij was/is hij ook ernstig ziek kan dus ook door medicijnen komen (wat op zich eigenlijk ook troep is).quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:30 schreef zodeju het volgende:
[..]Wat erg he.....al die troep....misvormd je gezicht erg.....wat is er mis met gewoon oud worden.....
Oh, sorry dat wist ik niet....dacht botox e.d.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij was/is hij ook ernstig ziek kan dus ook door medicijnen komen (wat op zich eigenlijk ook troep is).
Ja, die is helemaal into Jessie, giechelt de hele dag als een geile puberquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |