Precies dat. Maar fijn dat die rooie iets nieuws heeft om naar te glurenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel erg vind die trut het niet. Aandacht
Lieve mod mag deze TT verandert wordenquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:06 schreef espri het volgende:
Shell wil een spiegel, His wordt daar niet blij van maar het mag...
Reken maar dat er een hoop zullen zijn die hem het liefst dezelfde dag nog zien vertrekkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ruzie krijgen. Bij voorbaat ben ik dan al #TeamCees
Ik kijk er ook naar uit. Laat die ouwe de boel daar maar eens goed aanpakkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Reken maar dat er een hoop zullen zijn die hem het liefst dezelfde dag nog zien vertrekken![]()
Jens ,Myleentje, Erik,Dil, Kll,Tranny, gaan het moeilijk krijgen als het over alcohol gaat , Ger en Shell zien hem ook liever zo snel mogelijk vertrekken
Denk dat Dree nog wel in strijd zal gan met Cees(haar kennende)
Ik ben ontzettend benieuwd morgen
Herrie in de tent daar. Reuring in Utopiaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk er ook naar uit. Laat die ouwe de boel daar maar eens goed aanpakken
Ja maar niet te veel bemoeien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Reken maar dat er een hoop zullen zijn die hem het liefst dezelfde dag nog zien vertrekken![]()
Jens ,Myleentje, Erik,Dil, Kll,Tranny, gaan het moeilijk krijgen als het over alcohol gaat , Ger en Shell zien hem ook liever zo snel mogelijk vertrekken
Denk dat Dree nog wel in strijd zal gan met Cees(haar kennende)
Ik ben ontzettend benieuwd morgen
Die spiegel is van Shelly. Zij heeft hem daar opgehangen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:07 schreef mazaru het volgende:
Shelley gaat de spiegel uit het andere huisje halen. Dat zullen die mokkels leuk vinden
Niks is van Shellyquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die spiegel is van Shelly. Zij heeft hem daar opgehangen.
Maar dan gaat Mylene nog wel balen. Die staat uren voor die spiegelquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die spiegel is van Shelly. Zij heeft hem daar opgehangen.
Dat kind verbeeld zich heel wat.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:09 schreef espri het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan aardig tegen me doen dan doe ik aardig tegen jou....
Slijmbalquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:09 schreef espri het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan aardig tegen me doen dan doe ik aardig tegen jou....
het lijkt wel of er twee Mylene's in Utopia zitten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan gaat Mylene nog wel balen. Die staat uren voor die spiegel
Verbaal zet hij ze allemaal in de ballenbak.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk er ook naar uit. Laat die ouwe de boel daar maar eens goed aanpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |