Christer Björkmanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:15 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het trouwens nog steeds debiel dat Zweden gisteren nog een uur met hun staging bezig mocht
Daarnaast, Matt is ook dik aan het multitasken tijdens zo een stream. Hij had de lasers compleet gemist, en die waren wat mij betreft behoorlijk zichtbaar. Het is lastig als je het zelf niet kan zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vleugels van Conchita waren ook echt zo'n Jamala-boommomentje ja.![]()
Al zei Matt niet ook iets over een blauwe horizon ofzo tijdens de bridge van Arcade? Dat kan ook zo'n momentje zijn voor ons.
We zitten natuurlijk naar een stream te kijken van mensen die ook maar zo hun mening hebben en niet 100% objectief kunnen zijn.
Volgens mij onderschatten we de kosten van staging enorm. Ook achter een relatief (voor ons) simpele LEDprojectie zit een idee en daarna vakmanschap om dat te ontwerpen. Het uurtarief of projecttarief voor zoiets kost veel geld. Helemaal als je het door een topper wil laten doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LED is volgens mij echt niet zo extreem duur hoor. M.u.v. vorig jaar (maar toen was er ook geen LED-wall) hebben we vanaf 2012 altijd LED gehad bij de optredens.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet per se op het einde, van wat ik me ervan herinner. Ergens halverwege.
dank ik probeer anders straks de stream even terug te kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad ook dan, of net ervoor.
Daar hoop ik ergens nog op. En niet op Pannenkoek-symboliek.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:15 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Wie weet is dat iets met special effects dat ze met de tweede rehearsal wel doen. Ik weet het niet.
Daar kunnen we een hele mooie ethische discussie over hebben. Ik denk dat je je liever focust op de repetities.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Juist omdat wij nog jong zijn, moeten wij prioriteit hebben. Dat mens heeft al een leven achter zich
Dat klopt ook ja. En aan het eind van een drukke dag na al drie drukke dagen met weinig slaap en veel activiteiten. Ook is Nederland zijn favoriet, dus dan heb je al gauw dat je de lat hoog legt, zeker als het ook de algemene favoriet is.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daarnaast, Matt is ook dik aan het multitasken tijdens zo een stream. Hij had de lasers compleet gemist, en die waren wat mij betreft behoorlijk zichtbaar. Het is lastig als je het zelf niet kan zien.
Dat is zeker niet niets, maar in eerdere jaren is het "ons" ook gewoon gelukt. De enige reden dat er vorig jaar geen LED was, was omdat die niet aanwezig waren in Lissabon.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:17 schreef hjertesunn0907 het volgende:
[..]
Volgens mij onderschatten we de kosten van staging enorm. Ook achter een relatief (voor ons) simpele LEDprojectie zit een idee en daarna vakmanschap om dat te ontwerpen. Het uurtarief of projecttarief voor zoiets kost veel geld. Helemaal als je het door een topper wil laten doen.
Tienduizend euro is niets.
Er is straks ook vrijwel geen publiekquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:17 schreef lylastich het volgende:
die bol zorgt straks gewoon voor een watereffect over het publiek heen, maar dat kon nu nog niet want er is nog geen publiek,(wishfull thinking i know)
Korkielanden, ik pis echt heel de vloer onder nu.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Terwijl alle andere arme korkielanden het ook gewoon altijd doen.
LED 2013, 2015 en 2016 kan ik me amper herinneren (oké, de klok van Douwe op de grond, zo van shutterstock getrokken), 2017 was een Powerpointje.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is zeker niet niets, maar in eerdere jaren is het "ons" ook gewoon gelukt. De enige reden dat er vorig jaar geen LED was, was omdat die niet aanwezig waren in Lissabon.
Volgens mij nog 2800 kaarten van de 7000 een paar dagen geledenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Maken we dat niet erger dan dat het is?Of is de zaal echt halfleeg?
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij nog 2800 kaarten van de 7000 een paar dagen geleden
dan douwen ze eerst die pit maar vol dan lijkt het nog watquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij nog 2800 kaarten van de 7000 een paar dagen geleden
die bol splijt kapot, er komt allemaal water uit, het hele publiek wordt nat, lachequote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:17 schreef lylastich het volgende:
die bol zorgt straks gewoon voor een watereffect over het publiek heen, maar dat kon nu nog niet want er is nog geen publiek,(wishfull thinking i know)
Ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:20 schreef molloot200 het volgende:
Oh en een vraag: heeft Pannekoek ook de staging van Douwe Bob gedaan?
Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg om te verliezen; zolang de landen maar niet Rusland of Zweden hetenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:22 schreef Cyan9 het volgende:
Anyway, ik ga pas negatief doen als we volgende week zaterdag niet winnen. Verliezen van Rusland of zo.
Voor nu even wel jaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar kunnen we een hele mooie ethische discussie over hebben. Ik denk dat je je liever focust op de repetities.
Graag. Ik voel me net een leeggelopen ballon.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:26 schreef Cee het volgende:
Wiwi review is nu ook online, ik zal ‘m voor jullie doorstaan.
Heldinquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:26 schreef Cee het volgende:
Dat is inderdaad precies wat ik bedoel; zo storend is die bol eigenlijk nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:20 schreef molloot200 het volgende:
Ja nee weet je wat het is, die bol is niet eens erg of zo. Niet storend, maar het is meer dat je bij jezelf gaat denken: "waarom deze bol". Maar hij is niet prominent aanwezig als ik het zo hoor, dus het is niet storend.
In tegenstelling tot die krumpers vorig jaar. Die waren een en al storend.
Oh en een vraag: heeft Pannekoek ook de staging van Douwe Bob gedaan?
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:28 schreef Em31 het volgende:
Die Chris denkt nu trouwens dat Macedonië het hele songfestival gaat winnen las ik
Daarom noem ik Rusland ook speciaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:27 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg om te verliezen; zolang de landen maar niet Rusland of Zweden heten
Ik las Douwe Bolquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies wat ik bedoel; zo storend is die bol eigenlijk nietJe hoopt alleen toch dat het nut gaat hebben op de een of andere manier.
En Pannekoek deed inderdaad ook de staging van Douwe Bob!
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor nu even wel jaIk kan er even geen diepgang bij hebben
sterktequote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:26 schreef Cee het volgende:
Powerpoint, maar wel LED.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:22 schreef Cee het volgende:
[..]
LED 2013, 2015 en 2016 kan ik me amper herinneren (oké, de klok van Douwe op de grond, zo van shutterstock getrokken), 2017 was een Powerpointje.
Nu wel halfleeg volgens mij. Maar KAN gooit de kaarten nu goedkoper in de verkoop, of ze geven misschien nog wat kaarten weg. Ook wordt het publiek wat eerst tickets voor de green room had, nu in de arena geplaatst. Dus het zal uiteindelijk inderdaad wel meevallen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Maken we dat niet erger dan dat het is?Of is de zaal echt halfleeg?
The horrorquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:22 schreef Cyan9 het volgende:
Anyway, ik ga pas negatief doen als we volgende week zaterdag niet winnen. Verliezen van Rusland of zo.
Wat nobel van jequote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:26 schreef Cee het volgende:
Die denkt ook dat Moldavië de semi gaat winnen. Ik neem die gast niet serieus.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:28 schreef Em31 het volgende:
Die Chris denkt nu trouwens dat Macedonië het hele songfestival gaat winnen las ik
Chrisquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:35 schreef aarontje112 het volgende:
Chris noemt het in ieder geval de beste staging van Pannekoek in jaren, maar dat is ook niet zo moeilijk
Thanks!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:33 schreef aarontje112 het volgende:
Wiwi review is erg enthousiast eigenlijk! Verwoorden het prima, echt een aanrader om ff te kijken
(Dit is geen grap)
Hier wordt ik blij vanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:36 schreef Cee het volgende:
Ik typ even mee met de Wiwi.
William: erg mooi, hij is een beetje underwhelmed omdat hij hele hoge verwachtingen had. Ligt njet aan Duncan want hij deed wat hij moest doen. Maar misschien iets te minimalistisch voor een grote zaal als deze. Hij mist nog wat ‘oomph’. Nog steeds een contender to win en er zal geen jurylid zijn die dit geen liefde zal geven.
Deban: Duncan snapt de angles, hij wist wanneer hij waar moest kijken. Expressief. Subtiele lichtveranderingen, kleine en shooting sterretje, heel subtiel maar die een soort visuele dans leken. Erg sterk gedaan. Is nog steeds favoriet en heeft gedaan wat werd verwacht.
William denkt dat als publiek nog lichtjes vasthoudt het nog sterker wordt.
Chris vond bij het derde al een stuk sterker, alles kwam samen. Dit is een van zijn favoriete Eurovision nummers ooit en daarom hield hij in zijn achterhoofd dat hij, ongeacht WAT ze zouden doen, nog niet zijn verwachtingen waargemaakt zou zien. Net als vorig jaar bij Netta.
Dit is geen Occidental’s Karma waar ze na de eerste rehearsal dachten “oh no.”
Dit is beter dan na de eerste rehearsal van Netta.
(Deel 1/2, volgende post verder).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |