Beleefd applaus.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit even op het toilet, maar is het juichen of janken?
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet negatief, maar wel underwhelming. Denk echt dat het is omdat hij de topfavoriet is en men andere beelden had verwacht.
Ik vond Azerbeidzjan al veel beter dan bv. Zwitserland, dus dit verbaast me eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:22 schreef Em31 het volgende:
Voor het eerst een echt WOW moment bij de pers
Voor mij is dat op dit moment nog Malta, maar Azerbeidzjan zou ook kunnenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
Zou dit dan de echte rehearsal-verrassing van het jaar zijn?
Nog even op het laatste nippertjequote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
Zou dit dan de echte rehearsal-verrassing van het jaar zijn?
Azerbeidzjan was echt zo'n lied wat heel lang onder de radar is gebleven, maar nauwelijks buzz kreegquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vond Azerbeidzjan al veel beter dan bv. Zwitserland, dus dit verbaast me eigenlijk niet.
Net heel hard applaus vanuit het perscentrum en het eerste echte wow-momentjequote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:24 schreef grazz het volgende:
[..]
Voor mij is dat op dit moment nog Malta, maar Azerbeidzjan zou ook kunnen
Klinkt als iets wat OG3NE had moeten hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:24 schreef Aoibhin het volgende:
Kennelijk een cool AR momentje alsof zijn ziel uit zijn lichaam komt
twitter:eurovoxx twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 15:23:49#Azerbaijan #DareToDream #Eurovision2019 . OMG AMAZING!!! the graphics, the hologram. The voice. The colours, the singer. All perfect. This is impressive!!! It has had the biggest applause so far of the 4 days. Azerbaijan is one to watch. WOW just WOW!!! https://t.co/CvVDZwY4cp reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |