![v9lg065.png]()
quote:
Ajax-trainer Erik ten Hag en PSV-coach Mark van Bommel zijn genomineerd voor de Rinus Michels Award. Ook John van den Brom (AZ), Adrie Koster (Willem II) en Maurice Steijn (VVV-Venlo) dingen mee naar de jaarlijkse onderscheiding.
Op 17 mei wordt tijdens het Nederlands Trainerscongres door alle trainers uit het betaalde voetbal bepaald wie de opvolger wordt van Phillip Cocu, die vorig jaar als trainer van PSV voor de tweede keer aan de haal ging met de prijs voor beste trainer van het seizoen.
In de Keuken Kampioen Divisie gaat de strijd tussen Willy Boessen (FC Den Bosch), Henk Fraser (Sparta Rotterdam), Marino Pusic (FC Twente), Mike Snoei (Telstar) en Klaas Wels (TOP Oss). Ajax, PSV en Sparta zijn in de race voor de award voor beste jeugdopleiding.
Bron:https://www.vi.nl/nieuws/(...)-rinus-michels-award
![zq5qg8n.jpg]()
In de categorie Eredivisie lijkt mij Ten Hag de grote favoriet. De beker is al binnen, Ajax staan bovenaan in de competitie en de finale van de Champions League kan nog bereikt worden. Wellicht is het voor sommigen nog afhankelijk van wie er kampioen wordt, hoewel dat voor mij niet veel uit zou maken eerlijk gezegd qua keuze. Adrie Koster heeft ook een prima seizoen doorgemaakt met Willem II natuurlijk. De bekerfinale bereikt en de play-offs zijn ook nog haalbaar. Bij de coaches uit de Keuken Kampioen Divisie valt het mij vooral op dat er een coach genomineerd is die het einde van het seizoen niet eens gehaald heeft.

(Boessen) Afijn, ik ben nieuwsgierig naar de mening van FOK!. (of het iemand überhaupt boeit)
Poll: Wie moet de Rinus Michels Award winnen?•
Mark van Bommel•
Erik ten Hag•
Maurice Steijn•
Adrie Koster•
John van den BromTussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierPoll: Wie was de beste coach van de KK-divisie?•
Willy Boessen•
Henk Fraser•
Marino Pusic•
Mike Snoei•
Klaas WelsTussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierPoll: Wie moet de award winnen voor de beste jeugdopleiding?•
PSV•
Ajax•
SpartaTussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier