Ik zit er over te denken om er maar eens een te bestellen
Ik hoop ook dat ze meerdere gaan uitbrengen; kom maar op met Soundwave, de triple changers, constructicons, insecticons, stunticons etc etc...
quote:Ik was ook altijd afhankelijk van ouders, verjaardagen en sinterklaas. Nu heb ik het geld wel en lijkt het me wel cool om zo'n grote glazen kast in huis neer te zetten met daar wat nostalgische transformers in.
Op dinsdag 7 januari 2003 10:09 schreef Miesjel het volgende:
Ze waren wel cool, maar ik weet nog dat ik het geld er niet voor had... En nu vind ik het toch wat laat.
Heb ze alleen op een gegeven moment verkocht.. denk dat ik er wel eentje zou kopen als ze betaalbaar zijn.
Waar/wanneer kan je ze kopen/bestellen?
quote:Ze hebben Optimus Prime, Powermaster Optimus Prime, Ultra Magnus, Hot Rod en Starscream opnieuw uitgebracht. Je kan ze online bestellen op Toys r us.com maar de meesten staan op "out of stock or dicontinued" en er staan kleine letters "only shipping in America" dus ik denk nietd at wij hier voorlopig oldschool TF's kunnen verwachten
Op dinsdag 7 januari 2003 10:33 schreef DMaarten het volgende:
Helaas hebben wij geen Toys 'R Us hier in de omgevingZijn al bekend welke transformers er komen?
quote:hebben ze al een tijd toch?
Op dinsdag 7 januari 2003 10:07 schreef MikeyMo het volgende:
Bij Toys r us hebben ze opnieuw enkele oldschool transformers in de productlijn opgenomen.
de re-releases zijn in ieder geval al tijden te bestellen via diverse websites (bv bigbadtoystore.com)
Zit nog altijd te wachten op een 1 meter lange Omega Supreme
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |