abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2003 @ 10:07:39 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_7755016
Bij Toys r us hebben ze opnieuw enkele oldschool transformers in de productlijn opgenomen. Een erg coole actie in mijn ogen omdat het mij wel gaaf lijkt een om een glazen kast te hebben met daar enkele stukken speelgoed uit mijn jeugd in.
Voor mensen die vroeger afhankelijk waren van ouders om dit soort spul aan te schaffen of voor personen wiens speelgoed het niet door de jaren heen heeft overleefd kunnen door dit soort re-issues weer hun jeugdspeelgoed opnieuw aanschaffen

Ik zit er over te denken om er maar eens een te bestellen

Ik hoop ook dat ze meerdere gaan uitbrengen; kom maar op met Soundwave, de triple changers, constructicons, insecticons, stunticons etc etc...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_7755037
Ze waren wel cool, maar ik weet nog dat ik het geld er niet voor had... En nu vind ik het toch wat laat.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_7755059
Optimus Prime Rulez
  dinsdag 7 januari 2003 @ 10:14:10 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_7755104
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 10:09 schreef Miesjel het volgende:
Ze waren wel cool, maar ik weet nog dat ik het geld er niet voor had... En nu vind ik het toch wat laat.
Ik was ook altijd afhankelijk van ouders, verjaardagen en sinterklaas. Nu heb ik het geld wel en lijkt het me wel cool om zo'n grote glazen kast in huis neer te zetten met daar wat nostalgische transformers in.
Ik heb al Optimus Prime, die heeft namelijk enigzins m'n jeugdjaren overleefd (alleen z'n geweer is gelijmd en die raketbasis in z'n oplegger is lam). Verder heb ik nog wat andere TF's.
[..]
  FOK!fotograaf dinsdag 7 januari 2003 @ 10:25:05 #5
13368 NiGeLaToR
pi_7755269
Die dingen zijn 1337!!

Heb ze alleen op een gegeven moment verkocht.. denk dat ik er wel eentje zou kopen als ze betaalbaar zijn.

Waar/wanneer kan je ze kopen/bestellen?

dinsdag 7 januari 2003 @ 10:25:08 #6
9983 pulse80
we weten niks
pi_7755270
soundwave is echt stoer
I am not here. this is not happening.
pi_7755369
ik heb ze allemaal nog van die slechterikken, decepticons ofzo weet ik het...wel cool ja.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_7755373
Helaas hebben wji geen Toys 'R Us hier in de omgeving Zijn al bekend welke transformers er komen?
Ik hou van mijn Sweety!
  dinsdag 7 januari 2003 @ 11:06:06 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_7755590
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 10:33 schreef DMaarten het volgende:
Helaas hebben wij geen Toys 'R Us hier in de omgeving Zijn al bekend welke transformers er komen?
Ze hebben Optimus Prime, Powermaster Optimus Prime, Ultra Magnus, Hot Rod en Starscream opnieuw uitgebracht. Je kan ze online bestellen op Toys r us.com maar de meesten staan op "out of stock or dicontinued" en er staan kleine letters "only shipping in America" dus ik denk nietd at wij hier voorlopig oldschool TF's kunnen verwachten
[..]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 januari 2003 @ 11:06:38 #10
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_7755597
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 10:07 schreef MikeyMo het volgende:
Bij Toys r us hebben ze opnieuw enkele oldschool transformers in de productlijn opgenomen.
hebben ze al een tijd toch?

de re-releases zijn in ieder geval al tijden te bestellen via diverse websites (bv bigbadtoystore.com)

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_7814734
wat kosten die dingen ongeveer bij toys'r us
  vrijdag 10 januari 2003 @ 12:03:11 #12
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_7817088
Waarschijnlijk zijn het wel weer kunstof modellen in plaats van de originele Die-Cast metalen bodies. Jammer...staal heerst!!!

Zit nog altijd te wachten op een 1 meter lange Omega Supreme

"Van voor naar achter, van links naar TON"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')