dat nummer was ook tofquote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar 2016 is nog maar drie jaar geleden en toen won Sergey heel overtuigend de televote.
Maar goed, eerst maar eens zien waar hij nu mee komt
RUN WITH THE LIONSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:38 schreef lashatumbai het volgende:
Whaaa?twitter:ESCtips_Gavster twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 10:38:06Lithuania first rehearsal: Jurij much stronger vocally. Connects well with camera. Can't totally discount this. #Eurovision #DareToDream reageer retweet
Jezus wat kan die jongen goed zingen zeg. En ik vind de staging ook echt heel tof.quote:
Hij krijgt al een outlaw shirt van jequote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:38 schreef Greys het volgende:
Nou laat maar, PayPal helemaal opgezet, geld ernaar overgemaakt, maar YouTube geeft steeds foutmeldingen bij het koppelen met PayPal.
Als het zo moeilijk wordt gemaakt om geld te geven laat dan maar lekker zitten hoor.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:40 schreef Em31 het volgende:
Meid volgende keer als je meedoet aan het songfestival even je uitgroei bijwerken![]()
[ afbeelding ]
Dit wordt Sergey's coming outquote:
Ohquote:
In het deelnemersveld dat jaar kon ik dat ook wel begrijpen. Vond het persoonlijk zelfs beter dan het lied van Jamala.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar 2016 is nog maar drie jaar geleden en toen won Sergey heel overtuigend de televote.
Maar goed, eerst maar eens zien waar hij nu mee komt
Die houden er eerder mee op blijkbaar. Rusland wordt al opgezet, maar het duurt nog even tot de echte rehearsalquote:
Kleurrijk it is!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:42 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I'LL SWALLOW HARDquote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:42 schreef Nexum het volgende:
IM COMING OUT
I WANT TO WORLD TO KNOW
GOT TO LET IT SHOW
Litouwen dacht: perfect! Niets meer aan doenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die houden er eerder mee op blijkbaar. Rusland wordt al opgezet, maar het duurt nog even tot de echte rehearsal
Weetje hoe lekker die gozer isquote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja!? Dat heb ik echt niet bij hem.![]()
Of zit je me te trollen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |