Oh ja, kloptquote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond net dat je via de Youtube app (dus niet via desktop) WEL de PayPal mogelijkheid krijgt. Moment....!
Dat was in 2016 anders wel zo, en ook maar puur omdat iedereen zo onder de indruk was van de visuals.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:29 schreef libranl het volgende:
Rusland gaat bij de televoters nooit winnen. In veel Europese landen heeft Rusland toch weinig sympathie. Op wat oud-Sovjet staten na misschien. En de juries zie ik ook niet massaal voor Rusland gaan. Die zie ik niet als concurrent.
Dat lied was wel een beetje sterker dan dit natuurlijk. Ook al was dat ook al vrij zwak.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:30 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dat was in 2016 anders wel zo, en ook maar puur omdat iedereen zo onder de indruk was van de visuals.
Ik heb wel begrepen dat er heel veel uren werk in zit en dat de director (die griek) ook al tijdens de stand in rehearsal aanwezig was om alles te overzien. Dus heel simpel zal het niet worden. Maar zou wel grappig zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:30 schreef Em31 het volgende:
Vorige week zei die Russische vent dat de jury niet van een show houdt, zou toch hilarisch zijn als ze helemaal geen mega overdreven staging hebben
Precies. Vlak de televoters echt niet uit w.b. Rusland. Niemand kan tιgen een nummer stemmen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:30 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dat was in 2016 anders wel zo, en ook maar puur omdat iedereen zo onder de indruk was van de visuals.
Och godquote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik heb wel begrepen dat er heel veel uren werk in zit en dat de director (die griek) ook al tijdens de stand in rehearsal aanwezig was om alles te overzien. Dus heel simpel zal het niet worden. Maar zou wel grappig zijn
Oh shitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik heb wel begrepen dat er heel veel uren werk in zit en dat de director (die griek) ook al tijdens de stand in rehearsal aanwezig was om alles te overzien. Dus heel simpel zal het niet worden. Maar zou wel grappig zijn
twitter:eurovisionmate twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 10:18:40Friend: can you stop being so extra just for onceMe: https://t.co/C3zhzfPG7y reageer retweet
Sergey has got you dirty dancing?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:33 schreef Aoibhin het volgende:
Rusland komt echt wel met een grote kitscherige toeters-en-bellen show hoor. Durf er mijn hand voor in de fuego te steken.
Sergey has got me this:quote:
bizar hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:33 schreef lashatumbai het volgende:
Nogmaals respect voor Kate Miller Heidke. Wat een topwijf
twitter:eurovisionmate twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 10:18:40Friend: can you stop being so extra just for onceMe: https://t.co/C3zhzfPG7y reageer retweet
Oh ja, dat hoop ik. Echt zo mega giga over de top kitschquote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:33 schreef Aoibhin het volgende:
Rusland komt echt wel met een grote kitscherige toeters-en-bellen show hoor. Durf er mijn hand voor in de fuego te steken.
Je kan niet tegen stemmen idd. Maar Europeanen die anti-Rusland zijn kunnen ook massaal gaan stemmen op een ander favoriet land om Rusland van de winst te houden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies. Vlak de televoters echt niet uit w.b. Rusland. Niemand kan tιgen een nummer stemmen.
wordt dat kid gedwongen die vleugels te dragen?quote:
Dat kan inderdaad. Maar 2016 is nog maar drie jaar geleden en toen won Sergey heel overtuigend de televote.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:37 schreef libranl het volgende:
[..]
Je kan niet tegen stemmen idd. Maar Europeanen die anti-Rusland zijn kunnen ook massaal gaan stemmen op een ander favoriet land om Rusland van de winst te houden.
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 10:38:06Lithuania first rehearsal: Jurij much stronger vocally. Connects well with camera. Can't totally discount this. #Eurovision #DareToDream reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |