We kunnen wel wat nieuwe aanwas gebruikenquote:Op maandag 6 mei 2019 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Benieuwd wie we met de TT gaan lokken.
Zie ik niet gebeurenquote:Op maandag 6 mei 2019 22:18 schreef MCH het volgende:
Benieuwd of Leicester dit nog 29 minuten volhoudt.
Kloptquote:Op maandag 6 mei 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar mannen van Nederland moeten niet met jou neuken
Hoop ook dat Liverpool eindelijk eens kampioen gaat worden. Liefst door een kopbal van van Dijk in de 94ste minuut in de laatste wedstrijd.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik het zie gebeuren maar ik zie het niet gebeuren denk ik
Hahaha. Ik moet over het algemeen iemand erg leuk vinden om het erop te kunnen. En er is nu niemand en heb ik ook geen behoefte aan eigenlijkquote:Op maandag 6 mei 2019 22:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Een lekkere zwoele Portugees is ook prima toch of een bonkige Grunneger
Lijkt @Senn88 wel, nou ja prima als je er zo happy van wordt.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Hahaha. Ik moet over het algemeen iemand erg leuk vinden om het erop te kunnen. En er is nu niemand en heb ik ook geen behoefte aan eigenlijk. Dus lekker seksloos leven
Niet eens misschien dat ik op haar lijkquote:Op maandag 6 mei 2019 22:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijkt @:senn88 wel, nou ja prima als je er zo happy van wordt.
jammerquote:Op maandag 6 mei 2019 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop ook dat Liverpool eindelijk eens kampioen gaat worden. Liefst door een kopbal van van Dijk in de 94ste minuut in de laatste wedstrijd.
Nou, dat verstoort de fantasie wel hoor.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als je een knappe vrouw ziet op televisie en je komt erachter dat ze lesbisch is, houdt dat je toch niet tegen.
Denk je dan niet 2 seconden na de unload wat ben ik voor treurige incel?quote:Op maandag 6 mei 2019 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dat verstoort de fantasie wel hoor.Maar dan nog mag ik er graag naar kijken.
huehuequote:Op maandag 6 mei 2019 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heb ik ze er ook wel eens ingeschoten.
Ik zeg toch dat het de fantasie verstoort.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Denk je dan niet 2 seconden na de unload wat ben ik voor treurige incel?
She is preciousquote:Op maandag 6 mei 2019 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL hebben ze nog niet kunnen kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |