Oh was dat over het bankje van Jessie. Ik dacht over de schommel van Ericquote:Op maandag 6 mei 2019 22:29 schreef snetje het volgende:
Andrea commentaar nu op het bankje van Jessie ...doe het dan goed ...ik kan ook wel snel iets in elkaar prutsen...
Nee ...dat kon je niet zelf...
dan wacht ik nog ffquote:Op maandag 6 mei 2019 22:34 schreef puzziepie het volgende:
Dat Dil nog zo laat buiten met mensen mag kletsen
Kan haast niet anders dan dat die 2 straks weer een 'dingetje'hebben
Hij stonk eerder vanavond ook al volgens Kll, vast omdat iets met vegan
Pin me nergens op vastquote:
echt hequote:Op maandag 6 mei 2019 22:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Jan Doedel gaat het 1 jaar feest vergelijken met Mysteryland. En als mensen op hun bek gaan, letterlijk, jammer dan.
brrr sletjesquote:Op maandag 6 mei 2019 22:37 schreef DaniqueV het volgende:
Van Jessie zijn instagram
6 AUGUSTUS 2017
[ afbeelding ]
13 AUGUSTUS 2017
[ afbeelding ]
21 AUGUSTUS 2017
[ afbeelding ]
Ja roulatiesysteem zit er aardig in bij Utopiaquote:
Wie is Jan Doedel?quote:Op maandag 6 mei 2019 22:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Jan Doedel: Jessie en Merel gaan straks keihard op hun bek.
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:39 schreef Dotteke het volgende:
Dit kwam
Ik net op fb tegen is van de vrouwelijk Jessie van Utopia 2. Met name dat zinnetje wij oud Utopianen weten hoe het zit en het is triest vind ik raar. Wat speelt er wat wij niet mogen weten
Hi lieve mensen!
Zoals jullie weten zet en zeg ik niks meer over UTOPIA omdat Jeffry en ik erg druk zijn met onze geweldige toekomst voor ons 3💗.
Maar deze exit mag wel even aandacht krijgen.
Onze Crea Bea Christel nummer 2! Jeffry en ik hebben veel dingen mee gemaakt met deze vrouw van ruzie tot het deelname aan de eerste dag van UTOPIA! Utopia is zo geworden door ONS 15e zoals het nu is.
Hun moesten blij zijn met deze vrouw want zij is Utopia!!
Nogmaals veel ruzies etc mee gemaakt maar dit verdiend ze echt niet.
Utopia NL jammer jammer!! Wij als oud/ utopianen weten hoe het zit en dit is echt heel triest!!!
Liefs
Dilluh, ventje heeft alleen een grote bek als degene waar hij het over heeft ver uit de buurt is.quote:
Thnx. Ja daar hebben er wel meer last van daar.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dilluh, ventje heeft alleen een grote bek als degene waar hij et over heeft ver uit de buurt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |