Nee, ik ben ook totaal niet meer hyped.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je GoT al gezien? Ik wacht op je analyse in het topic.
Het is echt heel bedroevend. Ik kijk niet eens meer uit naar de laatste 2.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook totaal niet meer hyped.
Ik ga maar gewoon lachen om hoe slecht het is geworden.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is echt heel bedroevend. Ik kijk niet eens meer uit naar de laatste 2.
Vind het toch wel erg jammer ouwe reus.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga maar gewoon lachen om hoe slecht het is geworden.
Een beetje als toen met het laatste seizoen van Dexter.
Alles is kut. Kut schrijvers, allemaal kut.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je GoT al gezien? Ik wacht op je analyse in het topic.
Ja leuk nu moet ik daar weer aan denkenquote:Op maandag 6 mei 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maarja we doen er niks aan hè.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind het toch wel erg jammer ouwe reus.
Toen ben ik midden in het laatste seizoen afgehaakt en nooit meer afgekeken.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 6 mei 2019 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ben ik midden in het laatste seizoen afgehaakt en nooit meer afgekeken.
We zijn helaas maar kleine radartjes in het geheel. Gelukkig hebben we nu andere dingen om naar uit te kijken.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maarja we doen er niks aan hè.
De Giro?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zijn helaas maar kleine radartjes in het geheel. Gelukkig hebben we nu andere dingen om naar uit te kijken.
Waar kijk jij nog meer naar uit?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zijn helaas maar kleine radartjes in het geheel. Gelukkig hebben we nu andere dingen om naar uit te kijken.
Heerlijk die meltdowns van schrijvers wel.quote:
En hij is zoveel slimmer geworden dit seizoen. Knap hoe hij zich aan het ontwikkelen is.quote:
Uiteraard.quote:
De giro natuurlijk!quote:Op maandag 6 mei 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar kijk jij nog meer naar uit?
[..]
Heerlijk die meltdowns van schrijvers wel.
Nieuwe Star Trek met Picardquote:Op maandag 6 mei 2019 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik houden niet zo van vliegende ruimteschepen.
Hij had af en toe wel aardige fases, maar was verder wel vrij overschat.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klaassen doet nog steeds niks anders dan 90 minuten rennen en vliegen en heel boos kijken.
Moet wel nog een jaartje blijven.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En hij is zoveel slimmer geworden dit seizoen. Knap hoe hij zich aan het ontwikkelen is.
Jordi Cruijffquote:Op maandag 6 mei 2019 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We wachten gespannen op de nieuwe td van Feyenoord.
Heb je alleen weinig aan in de ruimte.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Ruimteschepen die niet vliegen daar is niks mis mee.
Star Warsquote:Op maandag 6 mei 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zowel Starwars als Star Trek heeft mij nooit echt aangetrokken.
Daar kun je toch zweven? Denk eens na.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je alleen weinig aan in de ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |