iedereen:quote:Op maandag 6 mei 2019 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Als Johan van de trap valt. Anders is er te grote kans op sidekick onzin.
Moet hij weten.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgens mij zei Haags tegen mij dat hij zijn dochter best weleens een zakje chips wil geven voor school (als ze naar de basisschool gaat)
En? Was het wat?quote:
Best jammer want Wilfred maakt wel leuke radio.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Als Johan van de trap valt. Anders is er te grote kans op sidekick onzin.
Nee, matig niveau. Wel leuk dat de 1e divisie club won.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet hij weten.
[..]
En? Was het wat?
Het Belgische voetbal heeft een groot probleem.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, matig niveau. Wel leuk dat de 1e divisie club won.
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, rectificatie.
De Lama's vind je niks, en van de TV Kantine geniet je keer op keer.
Die kunnen er he-le-maal niks van.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Belgische voetbal heeft een groot probleem.
Altijd die caland weer met zijn geniepige plannetjes om ons tegen elkaar uit te spelen.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft @:Caland ons weer goed te pakken.
Gelukkig niet nee.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het nationale elftal is over een paar jaar ook weer helemaal niks daar.
Sow koekoekquote:Op maandag 6 mei 2019 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, je liep te stoken.
Zal ik daar nog even op ingaan? Anders heb jij het idee dat je niet bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |