kan jij hem nadoen ?quote:Op maandag 6 mei 2019 17:24 schreef DKUp het volgende:
Jensie: Als haai, als haai, naast mijn bed staat, als haai, als haai....
Gaat lekker
irritant zijn en luid pratenquote:Op maandag 6 mei 2019 17:26 schreef DKUp het volgende:
Myleentje kan nog heel veel in Utoiepjaaa volgens Jensie
Die is wel ziek van dat ze blijft. Dat gaat niet lang meer durenquote:Op maandag 6 mei 2019 17:26 schreef DKUp het volgende:
Myleentje kan nog heel veel in Utoiepjaaa volgens Jensie
zoiets zou wel fijn zijn \en de jaloezie die dat dan weer geeftquote:Op maandag 6 mei 2019 17:25 schreef schizolientje het volgende:
Ze zullen Cees toch wel in een coole campert het terrein op laten?
ma ma ma mamama ma amaama!quote:Op maandag 6 mei 2019 17:30 schreef snetje het volgende:
Ik lach me dood als Cees commentaar over de moestuin gaat hebben..
Denk het niet, want die man is ziek en oud.en geen speler.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zoiets zou wel fijn zijn \en de jaloezie die dat dan weer geeft
heurluk
Die word weer ingepikt door Merelquote:Op maandag 6 mei 2019 17:32 schreef snetje het volgende:
Erik had het er laatst al over ...nog 1 huisje voor 2 a 3 personen erbij... "Het Gastenhuis" zou mooi zijn ...wat vaker logeetjes...
Dat kan alleen maar als Jessie of Merel eens hun bed moeten afstaan of Hiske......het blijven altijd dezelfde die uit logeren moeten....terwijl de hele groep er van profiteerd.....quote:Op maandag 6 mei 2019 17:32 schreef snetje het volgende:
Erik had het er laatst al over ...nog 1 huisje voor 2 a 3 personen erbij... "Het Gastenhuis" zou mooi zijn ...wat vaker logeetjes...
quote:Op maandag 6 mei 2019 17:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik zie nu pas dat Gerrit daar in de eikenboom hangt!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2019 17:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kan jij hem nadoen ?![]()
UTO / Doe hier Kaylee na. Alle stemmen gelden
Oehhquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 17:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik zie nu pas dat Gerrit daar in de eikenboom hangt!![]()
[ afbeelding ]
Ondertussen denkt ze: Ga door, ga door....... krijg je 'n blowjobquote:Op maandag 6 mei 2019 17:39 schreef snetje het volgende:
Niet doen!! Niet doehoeeeeeeeeeeeeeennn!!...
[ afbeelding ]
Adriaan heeft er zo weer een error bij...
quote:Op maandag 6 mei 2019 17:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Denk het niet, want die man is ziek en oud.en geen speler.
Dat denk ik niet...Jens wil naar die gladjakker vakantiebestemmingen. Die is van de zomer wel weg.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:41 schreef puzziepie het volgende:
Jens en Myleentje gaan er over 15 maanden samen uit
Dan ligt Mylene wss daarna al snel met een ander te ketsenquote:Op maandag 6 mei 2019 17:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet...Jens wil naar die gladjakker vakantiebestemmingen. Die is van de zomer wel weg.
Gerrit was met zijn 23 eigenlijk al te jong voor haar ...Maikel is 21...quote:Op maandag 6 mei 2019 17:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Maikel heeft wel een beetje een missend achterhoofd net als Gerrit. Wellicht dat Shelley daar op valt.
Vindt het leuk dat Jens gewoon zegt wat de andere denken.....nog vakantie twee maanden uitgesteld.......quote:Op maandag 6 mei 2019 17:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet...Jens wil naar die gladjakker vakantiebestemmingen. Die is van de zomer wel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |