Blegh. Ik hou niet van sushi.quote:
Ze hebben er wel meer dan datquote:
O ja, die moet ik ook nog steeds "doen".quote:Senora Rosa was gisteren erg geslaagd.
pilates hier maar de tijd komt weer eens voor geen meter uit...quote:Op maandag 6 mei 2019 16:45 schreef Debsterr het volgende:
En ik moet vanavond weer bootcampen maar ik wil GoT kijken en chillen.
Weet ik, mijn ervaring met kerst was behoorlijk kut dus ik kom er niet meerquote:Op maandag 6 mei 2019 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben er wel meer dan dat
[..]
O ja, die moet ik ook nog steeds "doen".
Op zich is de tijd prima, 19:30 tot 20:30. Snel douchen en dan tv aan. Maar ik zoek gewoon excuses om niet te gaanquote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef Allures het volgende:
[..]
pilates hier maar de tijd komt weer eens voor geen meter uit...
Dus ik neig naar een dom rondje op van die domme apparaten want dan heb ik ten minste iets gedaan
Of skippen en morgen nieuwe ronde nieuwe kansen?
Drie uur gebeft van het weekend?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgenvroeg weer sporten; alleen nog steeds last van een stijve nek.
eet je dan er voor?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op zich is de tijd prima, 19:30 tot 20:30. Snel douchen en dan tv aan. Maar ik zoek gewoon excuses om niet te gaan.
Hebben ze bij Emma nog dat taste-ding?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hou wel van sushi zo op zijn tijd; ik ben dit weekend nog bij Emma geweest en dat was ook wel goed
Ik eet erna, vanwege de steen.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:57 schreef Allures het volgende:
[..]
eet je dan er voor?
Heb je dan niet zo'n steen op je maag
Je mond staat open.quote:
Ja dat vind ik altijd zo contra productiefquote:Op maandag 6 mei 2019 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet erna, vanwege de steen.
Maar met als gevolg dat ik vooraf kei honger heb en snel iets naar binnen snack voordat ik ga sporten
Tussen de middag een uur snelwandelen en naar het werk heen fietsen + 2x/week in de week.sporten om je spieren los te houden.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:58 schreef Allures het volgende:
Hier van 7 tot 8
Er voor eten haal ik denk ik niet vooral niet als het nog even moet zakken, maar ik heb wel al honger dus tegen half 9 pas aan kunnen schuiven voel ik ook niet zo verdorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |