Meer dan de helft van fvd stemmers is ex pvver, ergo =/= lage sociale klasse.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:54 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Je maakt al de eerste denkfout door te stellen dat FvD-stemmers uit een bepaalde sociale klasse komen. Ik ben en ken veel FvD-stemmers die absoluut niet aan dat plaatje voldoen.
Hij ging wel overal met ruzie weg. Maar dat zal vast niet aan Pimmetje zelf gelegen hebben.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:48 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Nee, die was hoogleraar.
Maar verder nooit gewerkt enzo
Ze hebben Jezus ook vermoord.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij ging wel overal met ruzie weg. Maar dat zal vast niet aan Pimmetje zelf gelegen hebben.
Thierry is geen corpsbal. Heeft nooit bij het corps gezeten. Thierry is een enorme knor, die misschien wel bij het corps had moeten zitten, want dan had hij misschien niet van die enorme kutverhalen opgehangen zoals in die speeches van hemquote:Op maandag 6 mei 2019 14:03 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Meer dan de helft van fvd stemmers is ex pvver, ergo =/= lage sociale klasse.
Zoals ik al eerder heb gezegd.
Thierry is een corpsbal, een corpsbal die er voor het plebs zit, zei geen enkele corpsbal ooit.
Dat is de 'normale' manier van denken hier op Fok he.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:07 schreef ikbenrond het volgende:
Letterlijk een hele politieke flank de moord op pim in de schoenen schuiven. Ben je wel helemaal lekker in je kop TS?
De stormfrontisering van fok inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is de 'normale' manier van denken hier op Fok he.
Welke laffe honden? Rechts? Die al decennia lang regeert?quote:Op maandag 6 mei 2019 14:10 schreef Roces18 het volgende:
Hard times create strong men,
Strong men create good times,
Good times create weak men,
Weak men create hard times.
Al die laffe honden in Nederland hebben ons land al richting de afgrond gebracht maar nog niet genoeg...
Wees gerust de goede tijden komen vanzelf. Dat is de cyclus .
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:02 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat Fortuyn het niet eens had geschopt tot MP
En weer de islam verdedigen.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:07 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Was de moord op Els Borst ook politiek geëngageerd?
Werd zij ook gedemoniseerd? Iig wel vergelijkbaar met Pim. Toch ontstond er destijds niet zo'n hetze tegen het Christendom. Hoewel de moordenaar uit eigen zeggen wél handelde uit religieuze Christelijke motieven.
En waarom zou een milieu terrorist Fortuyn willen vermoorden als hij geen politieke motieven zou hebben?quote:Op maandag 6 mei 2019 14:17 schreef Jordy-B het volgende:
De moord is, als we even niet uitgaan van allerlei complottheorieën, gepleegd door een milieuterrorist en stond los van Fortuyns rechtse denkbeelden.
Rechtsquote:Op maandag 6 mei 2019 14:12 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Welke laffe honden? Rechts? Die al decennia lang regeert?
Wat lul je nou dom? Van der Graaf heeft zelf toegeven dat het daar wel om ging.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:17 schreef Jordy-B het volgende:
De moord is, als we even niet uitgaan van allerlei complottheorieën, gepleegd door een milieuterrorist en stond los van Fortuyns rechtse denkbeelden.
quote:Tijdens de rechtszaak in maart en april 2003 bekende Van der Graaf de aanslag op Pim Fortuyn. Hij gaf als motief dat hij in Fortuyn een groeiend gevaar voor de samenleving zag, met name voor kwetsbare groepen zoals asielzoekers, moslims en mensen met een WAO-uitkering, aldus de verklaring van het Openbaar Ministerie.[2][3] Het OM:
Aanhalingsteken openen
Het ging daarbij voor de verdachte om de combinatie van de algemene stigmatiserende politieke denkbeelden van Fortuyn, de polariserende wijze waarop Fortuyn die voor het voetlicht bracht en de grote politieke macht die Fortuyn dreigde te krijgen. Hij zag voor zichzelf geen andere mogelijkheid om dat gevaar te stoppen dan door Fortuyn om het leven te brengen.
Aanhalingsteken sluiten
Zelf verklaarde Volkert van der Graaf, blijkens het uiteindelijk vonnis waarin hij schuldig werd bevonden aan moord:
Aanhalingsteken openen
Ik erken dat ik op 6 mei 2002 te Hilversum [slachtoffer] heb doodgeschoten. (...). Ik zag [slachtoffer] als een gevaar voor de samenleving. Ik zag voor mijzelf geen andere mogelijkheid dan wat ik heb gedaan. (...)
Als je er een beetje nuchter naar kijkt (en dus niet met die pimbril op), dan zie je dat die kans gewoon flink aanwezig was. Ze kwamen ten eerste met 26 zetels de kamer in, als Pim nooit was vermoord dan was dit misschien nog wel minder. Ze kregen namelijk extra momentum door de moord. En dan nog was het CDA ruim de grootste, dus JPB was de logische keuze. En zelfs al was dat niet zo, dan ging het gerucht dat hij het premierschap al aan Hans Wiegel had gegund.quote:
Van der Graaf zag Pim als een gevaar voor de samenleving. Nou danzij jouw actie zijn we er echt op vooruit gegaan. Goeie actie manquote:Op maandag 6 mei 2019 14:25 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom? Van der Graaf heeft zelf toegeven dat het daar wel om ging.
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Rechts![]()
Rechts is niet eens aan de macht geweest joh.
Zo is het maar net zelfs de zoon van god vermoorden ze en let wel de joden van toen zijn de linksen van nu!quote:Op maandag 6 mei 2019 14:04 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Ze hebben Jezus ook vermoord.
Waar slaat dit op?quote:
Ja flikker gewoon op met je eskimo's.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:32 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
Pim werd niet vermoord door een moslim.
Els werd niet vermoord door een moslim, maar door een Christen.
Ik heb het helemaal niet gehad over de islam of de moslims.
Je kunt net zo goed zeggen dat ik de Eskimo's verdedig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |