Na 1 seconde was mijn irritatiegrens al overschredenquote:Op maandag 6 mei 2019 14:16 schreef aarontje112 het volgende:
Oh jongens, deze reactievideo van de wiwi's over Zwitserland![]()
![]()
![]()
Iedereen vindt het natuurlijk goed HE SLAY HO-NEY HE SLAY IT IS LUCA HA-NIE FROM SWIT-ZER-LAND GURLLLL
Maar alleen Deban is het er niet mee eens
Gaat ze trouwen?quote:
En hij meent het echt serieus?!quote:Op maandag 6 mei 2019 14:25 schreef aarontje112 het volgende:
Nu zit ik die video te kijken waarin die nerd de winst voor Moldavië voorspeltI can't
Nog minder dan 24 uurquote:Op maandag 6 mei 2019 14:22 schreef Em31 het volgende:
Morgen zijn we nu helemaal hyper en gelukkig hoop ik
Welke video? Ik geloof het haast nietquote:Op maandag 6 mei 2019 14:25 schreef aarontje112 het volgende:
Nu zit ik die video te kijken waarin die nerd de winst voor Moldavië voorspeltI can't
Ik heb sinds gisteren een heel ander beeld bij ‘golden shower’quote:
Die staging is juist totaal niet origineel meer. En het nummer kan er ook niet mee worden gered.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:29 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja de semi dan, het was ook de beste staging tot nu toe. Tja
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:29 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja de semi dan, het was ook de beste staging tot nu toe. Tja
Het is ook best een eng clubje, ik had vorig jaar het 'genoegen' om vlak voor hun eigen WiWi-party een tafeltje naast ze te hebben op die locatie in Lissabon en toen kwam ik er een paar op de WC tegen... verschrikkelijk arrogant, vooral die William denkt dat ie god's gift to Eurovision isquote:Op maandag 6 mei 2019 14:21 schreef libranl het volgende:
[..]
Wat een eng gezelschap, dat fake lachen van William in elke video
Echte nichten zijn het. Homo zijn is gewoon oke in 2019, maar dat enorme wijverige gedoequote:Op maandag 6 mei 2019 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook best een eng clubje, ik had vorig jaar het 'genoegen' om vlak voor hun eigen WiWi-party een tafeltje naast ze te hebben op die locatie in Lissabon en toen kwam ik er een paar op de WC tegen... verschrikkelijk arrogant, vooral die William denkt dat ie god's gift to Eurovision is
Omgquote:
Verbaast me niets nee. Vermoeiend mannetje is hetquote:Op maandag 6 mei 2019 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook best een eng clubje, ik had vorig jaar het 'genoegen' om vlak voor hun eigen WiWi-party een tafeltje naast ze te hebben op die locatie in Lissabon en toen kwam ik er een paar op de WC tegen... verschrikkelijk arrogant, vooral die William denkt dat ie god's gift to Eurovision is
Nee. De staging doet wel aan Eleni denken, maar men werd er niet echt door weggeblazen. Nu is dat natuurlijk alleen maar de persreactie en wie weet vinden we het straks op tv geweldig. Op zich was het verder wel gewoon prima.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb niet alles teruggelezen, maar Zwitseland heeft niet voor een Eleni-effect gezorgd geloof ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |