Natuurlijk is Brandon blij, de griezel. Hij is nu een speler van het eerste moment kwijt.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat die nog meer naast zijn schoenen lopen
Ja, dat doet hij altijd Magnaal. Hij lult met iedereen mee.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:20 schreef magnaal het volgende:
Echt he, ik luister nooit naar Eric Engerd, maar per toeval valt me ineens op dat hij met twee monden praat..Wat een rare...
quote:Op maandag 6 mei 2019 12:18 schreef Klapskaats het volgende:
Nou.
Chris naar huis, His janken, iedereen valt elkaar rond de nek, ik ga je zo missen, hou van je , en tot snel.
Chris pakt koffer/tas/of wat dan ook. Gaat nog wat lopen janken, en hiske glijdt zo haar tranendal in.
Totdat chris eruit moet, blijft alles en iedereen zich kwijlend uiten over en tegen elkaar,al jankend uiteraard.
Op het moment dat de poort opengaat naar de hel, euh naar de buitenwereld, gaat de watertoevoer bij hiske overuren draaien (menig boer zou dat water wat zij jankt vandaag, graag over zijn akkers zien stormen)...
Zodra de poort weer dicht is mag men nog even genieten van het nawateren van hiske, kweelie die duncun jankend in de armen valt, mylene die euh ja die euhmmm....ja mylene dus.
En Jessie boeit het allemaal geen klap, die kruipt weer achter de pc de rest van de dag, maakt onzinnige opmerkingen, net als de rest, en zo kabbelt utopia door.
Dat zal het scenario weer zijn voor vandaag.
Snap de ophef hier niet zo, volgens mij neemt zij haar verlies hoor. Erik zei net nog dat ze de laatste tijd ook erg met thuis en de jongens bezig was. Hopelijk komt het allemaal goed met haar en de familie.quote:
Ik hoop dat ze je 'kapot" maakt, achterbakse, ouwe zak!quote:Op maandag 6 mei 2019 12:19 schreef FOKoffieleut het volgende:
uiteindelijke is het beter, alleen mylene nog, we moeten het er maar mee doen met een grote boog omheen (erik tegen jessie)
[ link | afbeelding ]
Nee, adriaan nogquote:Op maandag 6 mei 2019 12:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk is Brandon blij, de griezel. Hij is nu een speler van het eerste moment kwijt.
Is hij nu niet als enige over van de Uto's van de eerste dag?
O, ojaaaa.quote:
Ga zélf maar weg, ouwe vieze alco.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:19 schreef FOKoffieleut het volgende:
uiteindelijke is het beter, alleen mylene nog, we moeten het er maar mee doen met een grote boog omheen (erik tegen jessie)
[ link | afbeelding ]
Yep, His, Shelly Gerrit en Adje kwamen laterquote:Op maandag 6 mei 2019 12:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk is Brandon blij, de griezel. Hij is nu een speler van het eerste moment kwijt.
Is hij nu niet als enige over van de Uto's van de eerste dag?
Ik heb Merel niet één keer een goed woordje zien doen voor Chrisquote:Op maandag 6 mei 2019 12:19 schreef sjampoeh het volgende:
Merel: daarom heb ik niet geslapen
right..bitch
Dotteke onze dag is weer goed , en nu kijken wat Hiske doetquote:Op maandag 6 mei 2019 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat doet hij altijd Magnaal. Hij lult met iedereen mee.
laptop liep vastquote:
Misselijk wijf, moet overal bij zijn, mevrouw roddelpers.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom zit dat dikke(Merel) trolletje daar nu?...............Dat mens had toch niets met Chris............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |