Eens. Niks mis mee.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:23 schreef BaksteenMongool het volgende:
Kunnen mooie vrouwen tussen zitten hoor
TLC kijken. Okequote:Op maandag 6 mei 2019 11:28 schreef TRON2.0 het volgende:
Je moet naar 90 Day Fiance kijken van TLC. dan zie je dat soort treurigheid in het echt.
Phuket is een grote kermis, je kunt beter naar Pattaya gaan (heb ik van een vriend gehoord).quote:Op maandag 6 mei 2019 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
In Phuket zitten fan-tas-tische vrouwen
Eens, zeker.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:08 schreef Maikuuul het volgende:
Oude mannetjes die naar Thailand gaan en echt denken dat die vrouwtjes echt van hun houden
Het is gewoon overleven daar voor die vrouwtjes, die het geld uiteraard naar familie sturen. Oude "rijke" vent aan de haak slaan, leegzuigen op alle mogelijke fronten. Proberen te trouwen in gemeenschap van goederen en hem vervolgens voor tonnen of meer het schip in laten gaan.
Zo gaat dat als het geld op is, zijn uiteraard uitzonderingen. Vaak ook erg smerige figuren die zich koning te rijk voelen, daar mag toch wel wat tegenover staan voor die vrouwtjes? Smeerlappen pik je er vaak al op het vliegveld zo tussenuit
En als je wat jonger bent kun je daar zonder zorgen gewoon genieten. Als je zo lelijk of dom bent om te betalen voor dat soort vrouwtjes ben je daar natuurlijk zelf bij.
Wat een racistisch opmerking.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:08 schreef Maikuuul het volgende:
Oude mannetjes die naar Thailand gaan en echt denken dat die vrouwtjes echt van hun houden
Het is gewoon overleven daar voor die vrouwtjes, die het geld uiteraard naar familie sturen. Oude "rijke" vent aan de haak slaan, leegzuigen op alle mogelijke fronten. Proberen te trouwen in gemeenschap van goederen en hem vervolgens voor tonnen of meer het schip in laten gaan.
Zo gaat dat als het geld op is, zijn uiteraard uitzonderingen. Vaak ook erg smerige figuren die zich koning te rijk voelen, daar mag toch wel wat tegenover staan voor die vrouwtjes? Smeerlappen pik je er vaak al op het vliegveld zo tussenuit
En als je wat jonger bent kun je daar zonder zorgen gewoon genieten. Als je zo lelijk of dom bent om te betalen voor dat soort vrouwtjes ben je daar natuurlijk zelf bij.
Wat is precies racistisch? Sowieso heb ik niet veel met mensen die alles maar racistisch vinden als iets niet in hun straatje past.quote:
Ja wan telk Aziaat is zielig en depressief en elk blonde engel een godsgeschenkquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat is precies racistisch? Sowieso heb ik niet veel met mensen die alles maar racistisch vinden als iets niet in hun straatje past.
Heb zelf meer dan een jaar door ZO Azie gereisd (oa een maand Muay Thai in Koh Phangan geleerd) dus weet wel een beetje hoe de culturen in Azie in elkaar zitten.
Toen ik 2 weken bij een local verbleef in de Filipijnen vroeg een 19 jarige vriendin of ik niet toevallig een NL vriend had die voor haar en haar twee kleintjes wilde zorgen. Uiteraard zwanger geraakt door 2 verschillende jongens die haar daarna in de steek lieten. Treurig, maar waarom zou ik een van mijn vrienden/kennissen opzadelen met haar "probleem".
Ik heb het over die ouwe voornamelijk blanke mannetjes die op vrouwenjacht gaan in die contreien, niet over alle Aziatische vrouwenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:33 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Ja wan telk Aziaat is zielig en depressief en elk blonde engel een godsgeschenk
rascist.
Is ze onderdanig?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb het over die ouwe voornamelijk blanke mannetjes die op vrouwenjacht gaan in die contreien, niet over alle Aziatische vrouwen. Ben je gekwetst? Jammer voor je
Mijn vriendin komt overigens uit Hong Kong.
Nee hoor, en ze is ook niet arm. Ze kan wel lekker kokenquote:
En masseren met happy end zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee hoor, en ze is ook niet arm. Ze kan wel lekker kokenen houd net zoals ik van reizen en lekker eten.
Wel erg jong... Niet oke ditquote:Op woensdag 23 december 2020 16:32 schreef Taja_taja het volgende:
ken er ongeveer 10 via via en ze zijn alle 10 zo.
Deze kick. Waarom?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:32 schreef Taja_taja het volgende:
Ik raad iedereen het af om met een Thaise te gaan. Ze zijn heel jaloers, heel dramatisch en heel materialistisch. do i need to say more? en niet komen met racistisch enzo, ken er ongeveer 10 via via en ze zijn alle 10 zo.
Wellicht had deze gozer op basis van dit topic aangepapt met een Thaise, en is hem dat niet echt bevallen.quote:
Veel van die vrouwen zitten aan een verstokte opa en blijven hem nog trouw ook.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:32 schreef Taja_taja het volgende:
Ik raad iedereen het af om met een Thaise te gaan. Ze zijn heel jaloers, heel dramatisch en heel materialistisch. do i need to say more? en niet komen met racistisch enzo, ken er ongeveer 10 via via en ze zijn alle 10 zo.
quote:Op woensdag 23 december 2020 19:15 schreef pokkerdepok het volgende:
komt ook omdat in bv. thailand, de verhouding man-vrouw bijna 1-2 is. het gaat ze dus niet alleen om geld, maar vaak gewoon om een leuke man vinden. en elke man die daar op vakantie is, is in ieder geval niet arm.
de moraal ligt vaak niet hoog. van mij hoeftde het niet, al dat gesex, ik ging voor de feetjes en de drugs.
maar mn reismaatje ging er gretig voor. dan gingen vrouwen vaak eerst voor liefde, maar als dan bleek dat die man gewoon sex wilde, dan wilde ze zich ook wel laten betalen voor een nachtje...
de meeste van dat soort mannen gaan daar gewoon naartoe om te neuken, er is veel prostitutie. een deel zelfs voor eng jonge vrouwen/meisjes. en dan worden ze verliefd..
Tragisch verhaal, sowieso moet je toch geen liefde zoeken in derde wereld landen...quote:Op woensdag 23 december 2020 19:27 schreef TDS0198 het volgende:
Vroeger toen ik nog bij m’n ouders woonden hadden we een oudere overbuurman, denk toendertijd toch zeker in de 60, die een paar keer per jaar naar Thailand ging omdat hij daar naar eigen zeggen een vriendinnetje had die toch zeker dik 30 jaar jonger was.
Hij heeft haar zelfs een aantal keer meegnomen naar NL en dan verbleef zij lange tijd bij hem. Blijkt dat ze later zelfs verloofd waren. Blijkbaar vertrouwde hij haar zo erg dat hij haar alles toevertrouwd heeft qua persoonlijke gegevens. Echt hoe naïef kun je zijn.
Helaas is de beste man plotseling overleden aan een longembolie terwijl hij nog een relatie met haar had en nog voor de uitvaart goed en wel achter de rug was had zij zijn rekening leeggepind en is halsoverkop terug vertrokken naar Thailand.
Familie van de man heeft alles geprobeerd om haar terug te vinden maar ze leek wel spoorloos. Ook op haar oude adres in Thailand woonde ze ineens niet meer.
Hoe het verder is afgelopen geen idee. Met mijn ouders heb ik het er nog af en toe over en die zeggen dat ze nog steeds niet is gevonden.
Tragisch is het zeker, het was toendertijd het gesprek van de buurt. En je hebt gelijk hoewel er in derde wereldlanden ook echt wel vrouwen zijn met goede bedoelingen maar helaas hoor je dit soort verhalen het vaakst waardoor mensen het niet vertrouwen, en ik moet eerlijk zeggen dat is hun goed recht.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:36 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
[..]
Tragisch verhaal, sowieso moet je toch geen liefde zoeken in derde wereld landen...
dit dus. iedereen kan mij dus wel aanvallen? maar ken er genoeg die zich zo gedragen en 10 van de 10 zijn dat dus thaise vrouwenquote:Op woensdag 23 december 2020 19:27 schreef TDS0198 het volgende:
Vroeger toen ik nog bij m’n ouders woonden hadden we een oudere overbuurman, denk toendertijd toch zeker in de 60, die een paar keer per jaar naar Thailand ging omdat hij daar naar eigen zeggen een vriendinnetje had die toch zeker dik 30 jaar jonger was.
Hij heeft haar zelfs een aantal keer meegnomen naar NL en dan verbleef zij lange tijd bij hem. Blijkt dat ze later zelfs verloofd waren. Blijkbaar vertrouwde hij haar zo erg dat hij haar alles toevertrouwd heeft qua persoonlijke gegevens. Echt hoe naïef kun je zijn.
Helaas is de beste man plotseling overleden aan een longembolie terwijl hij nog een relatie met haar had en nog voor de uitvaart goed en wel achter de rug was had zij zijn rekening leeggepind en is halsoverkop terug vertrokken naar Thailand.
Familie van de man heeft alles geprobeerd om haar terug te vinden maar ze leek wel spoorloos. Ook op haar oude adres in Thailand woonde ze ineens niet meer.
Hoe het verder is afgelopen geen idee. Met mijn ouders heb ik het er nog af en toe over en die zeggen dat ze nog steeds niet is gevonden.
Neenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:18 schreef Smart_ass het volgende:
Veel mannen kicken volgens mij gewoon op dat verzorgende/onderdanige. Kom je hier niet veel meer tegen natuurlijk.
Sommige zijn wel lekker tho. Die Anny bijvoorbeeld die Dominican is of die Melyza uit Colombia.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:28 schreef TRON2.0 het volgende:
Je moet naar 90 Day Fiance kijken van TLC. dan zie je dat soort treurigheid in het echt.
Zoveel Thaise vrouwen zijn er hier ook weer nietquote:Op woensdag 23 december 2020 22:13 schreef Taja_taja het volgende:
[..]
dit dus. iedereen kan mij dus wel aanvallen? maar ken er genoeg die zich zo gedragen en 10 van de 10 zijn dat dus thaise vrouwen
Nee dat klopt, en toch kom ik ze tegen en dan zijn ze echt allemaal "toevallig" zo.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:22 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Zoveel Thaise vrouwen zijn er hier ook weer niet
Als ik dan zo een Lange Nederlandse man zie, en hij loopt dan toevallig met een Thaise vrouw. dan zijn het ook meestal van die nederlandse mannen die zo onzeker zijn en totaal niet populair zijn. Het lijkt wel alsof ze dat aangeleerd worden in Thailand: "Pak de onzekere man die luistert wel naar je en dan krijg je je geld wel"quote:Op woensdag 23 december 2020 22:22 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Zoveel Thaise vrouwen zijn er hier ook weer niet
Nee wat? Dat is echt wel een van de redenen waarom veel mannen voor Thaise vrouwen gaan hoor. Niet alleen Thais maar ook uit andere landen/culturen.quote:
Uit de bijbaantijd was er ook een chauffeur die maar al te graag naar arme landen ging voor dit soort dingen. Een keer was hij net terug van de Filipijnen. Ik had maar beter niet kunnen vragen hoe zijn vakantie was want hij stapte toen prompt weer in zijn cabine om zijn telefoon te pakken en liet me toen foto's zien van hem met een aantal jongedames van wie je de leeftijd op het eerste gezicht een stuk jonger zou inschatten...quote:Op woensdag 23 december 2020 19:27 schreef TDS0198 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |