abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186644844
Wanneer is de trend ooit ontstaan van oudere blanke mannen die een Thaise of Filippijnse vrouw gaan regelen?

Ik wil niemand beledigen, maar je moet hier wel je ongezouten mening kunnen geven.

Vrouwen uit Thailand of van de Filippijnen zijn toch helemaal niet knap? Bovendien vind ik niets onaantrekkelijker dan een onderdanig vrouwtje voor wie een man ook een soort baas / huismeester is. Ik vind vrijgevochten, zelfstandige vrouwen juist aantrekkelijk.

Klacht: de business van Thaise / Filipijnse vrouwen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2019 10:57:16 ]
pi_186644858
In Phuket zitten fan-tas-tische vrouwen _O_
U MAD?
pi_186644864
Terechte klacht
pi_186644870
Zeevissen :')
  Moderator maandag 6 mei 2019 @ 11:06:26 #5
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_186645015
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:58 schreef Goudenvis het volgende:
Zeevissen :')
Goudenvissen _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 6 mei 2019 @ 11:17:23 #6
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_186645202
Beide landen hebben een mooie natuur. Bij het ontdekken van die natuur kwam de ontdekking van de seksindustrie en de behoefte om er eentje mee te nemen voor jezelf. Zo stel ik me dat voor tenminste. Verder verschillen smaken, zowel qua uiterlijk als qua gedrag.
pi_186645383
Je moet naar 90 Day Fiance kijken van TLC. dan zie je dat soort treurigheid in het echt.
pi_186645665
Elk land heeft mooie en lelijke vrouwen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  maandag 6 mei 2019 @ 12:23:57 #9
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186646696
Kunnen mooie vrouwen tussen zitten hoor
  maandag 6 mei 2019 @ 12:34:38 #10
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_186646932
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:44 schreef HSG het volgende:
Elk land heeft mooie en lelijke vrouwen.
:')
#KICKOUTZP
pi_186646972
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:34 schreef wollah het volgende:

[..]

:')
:O
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  maandag 6 mei 2019 @ 12:42:37 #12
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_186647123
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:23 schreef BaksteenMongool het volgende:
Kunnen mooie vrouwen tussen zitten hoor
Eens. Niks mis mee.
Ook in moeilijke tijden.
pi_186647643
Overdag een beetje voetballen met Chinezen en Russen en 's avonds Thaise hoeren neuken waar je er een paar van hebt gedurende je verblijf, je kan ze ook gebruiken als gids en chauffeur _O_

Of lekker biertjes drinken met de Australiërs, muay Thai lessen nemen _O_

Kut muziek draaien in de tuktuk _O_

Thailand _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_186658921
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:28 schreef TRON2.0 het volgende:
Je moet naar 90 Day Fiance kijken van TLC. dan zie je dat soort treurigheid in het echt.
TLC kijken. Oke
pi_186661623
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
In Phuket zitten fan-tas-tische vrouwen _O_
Phuket is een grote kermis, je kunt beter naar Pattaya gaan (heb ik van een vriend gehoord).
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:00:27 #16
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:08:42 #17
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_186665201
Oude mannetjes die naar Thailand gaan en echt denken dat die vrouwtjes echt van hun houden :D

Het is gewoon overleven daar voor die vrouwtjes, die het geld uiteraard naar familie sturen. Oude "rijke" vent aan de haak slaan, leegzuigen op alle mogelijke fronten. Proberen te trouwen in gemeenschap van goederen en hem vervolgens voor tonnen of meer het schip in laten gaan.

Zo gaat dat als het geld op is, zijn uiteraard uitzonderingen. Vaak ook erg smerige figuren die zich koning te rijk voelen, daar mag toch wel wat tegenover staan voor die vrouwtjes? Smeerlappen pik je er vaak al op het vliegveld zo tussenuit :r

En als je wat jonger bent kun je daar zonder zorgen gewoon genieten. Als je zo lelijk of dom bent om te betalen voor dat soort vrouwtjes ben je daar natuurlijk zelf bij.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:11:56 #18
471637 TomStall
I buried Joey
pi_186665244
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:08 schreef Maikuuul het volgende:
Oude mannetjes die naar Thailand gaan en echt denken dat die vrouwtjes echt van hun houden :D

Het is gewoon overleven daar voor die vrouwtjes, die het geld uiteraard naar familie sturen. Oude "rijke" vent aan de haak slaan, leegzuigen op alle mogelijke fronten. Proberen te trouwen in gemeenschap van goederen en hem vervolgens voor tonnen of meer het schip in laten gaan.

Zo gaat dat als het geld op is, zijn uiteraard uitzonderingen. Vaak ook erg smerige figuren die zich koning te rijk voelen, daar mag toch wel wat tegenover staan voor die vrouwtjes? Smeerlappen pik je er vaak al op het vliegveld zo tussenuit :r

En als je wat jonger bent kun je daar zonder zorgen gewoon genieten. Als je zo lelijk of dom bent om te betalen voor dat soort vrouwtjes ben je daar natuurlijk zelf bij.
Eens, zeker.

Toch zie ik veel liever thaise en aziatische vrouwen binnen komen dan hoofddoekjes uit noord afrika. GODS wat zijn die lelijk!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:12:11 #19
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_186665248
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:08 schreef Maikuuul het volgende:

Wat een racistisch opmerking.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:27:39 #20
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_186665455
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:12 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Wat een racistisch opmerking.
Wat is precies racistisch? Sowieso heb ik niet veel met mensen die alles maar racistisch vinden als iets niet in hun straatje past.

Heb zelf meer dan een jaar door ZO Azie gereisd (oa een maand Muay Thai in Koh Phangan geleerd) dus weet wel een beetje hoe de culturen in Azie in elkaar zitten.

Toen ik 2 weken bij een local verbleef in de Filipijnen vroeg een 19 jarige vriendin of ik niet toevallig een NL vriend had die voor haar en haar twee kleintjes wilde zorgen :'). Uiteraard zwanger geraakt door 2 verschillende jongens die haar daarna in de steek lieten. Treurig, maar waarom zou ik een van mijn vrienden/kennissen opzadelen met haar "probleem".
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:33:51 #21
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_186665556
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:27 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Wat is precies racistisch? Sowieso heb ik niet veel met mensen die alles maar racistisch vinden als iets niet in hun straatje past.

Heb zelf meer dan een jaar door ZO Azie gereisd (oa een maand Muay Thai in Koh Phangan geleerd) dus weet wel een beetje hoe de culturen in Azie in elkaar zitten.

Toen ik 2 weken bij een local verbleef in de Filipijnen vroeg een 19 jarige vriendin of ik niet toevallig een NL vriend had die voor haar en haar twee kleintjes wilde zorgen :'). Uiteraard zwanger geraakt door 2 verschillende jongens die haar daarna in de steek lieten. Treurig, maar waarom zou ik een van mijn vrienden/kennissen opzadelen met haar "probleem".
Ja wan telk Aziaat is zielig en depressief en elk blonde engel een godsgeschenk :')

rascist.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:40:50 #22
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_186665699
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:33 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Ja wan telk Aziaat is zielig en depressief en elk blonde engel een godsgeschenk :')

rascist.
Ik heb het over die ouwe voornamelijk blanke mannetjes die op vrouwenjacht gaan in die contreien, niet over alle Aziatische vrouwen :'). Ben je gekwetst? Jammer voor je

Mijn vriendin komt overigens uit Hong Kong.
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 7 mei 2019 @ 13:16:44 #23
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_186669865
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:40 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik heb het over die ouwe voornamelijk blanke mannetjes die op vrouwenjacht gaan in die contreien, niet over alle Aziatische vrouwen :'). Ben je gekwetst? Jammer voor je

Mijn vriendin komt overigens uit Hong Kong.
Is ze onderdanig? :9~
  dinsdag 7 mei 2019 @ 13:28:45 #24
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_186670148
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 13:16 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Is ze onderdanig? :9~
Nee hoor, en ze is ook niet arm. Ze kan wel lekker koken :9 en houd net zoals ik van reizen en lekker eten.
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 7 mei 2019 @ 14:33:13 #25
286575 Roces18
Chef de party
pi_186672004
Volgens @ToT zijn jullie allen nazi
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_196905324
Ik raad iedereen het af om met een Thaise te gaan. Ze zijn heel jaloers, heel dramatisch en heel materialistisch. do i need to say more? en niet komen met racistisch enzo, ken er ongeveer 10 via via en ze zijn alle 10 zo.
pi_196905696
TS is kort pittig en stinkend jaloers op die mooie slanke jongedames :D
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  woensdag 23 december 2020 @ 17:05:25 #28
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_196906050
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 13:28 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Nee hoor, en ze is ook niet arm. Ze kan wel lekker koken :9 en houd net zoals ik van reizen en lekker eten.
En masseren met happy end zeker _O_
pi_196907526
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:32 schreef Taja_taja het volgende:
ken er ongeveer 10 via via en ze zijn alle 10 zo.
Wel erg jong... Niet oke dit :N

Maar ja... Dit soort gedrag komt helaas nog te vaak voor daar in Thailand :N

Had alleen niet verwacht dat iemand er zo mee zou lopen opscheppen... Beetje schaamteloos dit en misschien zelfs illegaal denk ik -O-
Krekker is de bom!
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 18:34:16 #30
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_196907547
quote:
Ik raad iedereen het af om met een Thaise te gaan. Ze zijn heel jaloers, heel dramatisch en heel materialistisch. do i need to say more? en niet komen met racistisch enzo, ken er ongeveer 10 via via en ze zijn alle 10 zo.
Deze kick. Waarom?
F.K.A. SuperwormJim
pi_196907578
Is alleen voor lelleke mennekes toch. Die meiden komen ook niet voor de looks van Henk.
Radar.
  woensdag 23 december 2020 @ 18:36:50 #32
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_196907595
quote:
99s.gif Op woensdag 23 december 2020 18:34 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Deze kick. Waarom?
Wellicht had deze gozer op basis van dit topic aangepapt met een Thaise, en is hem dat niet echt bevallen.
pi_196907600
quote:
99s.gif Op woensdag 23 december 2020 18:34 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Deze kick. Waarom?
Had ik maar zo'n baard als jij in je plaatje hebt habib.
  woensdag 23 december 2020 @ 18:37:17 #34
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196907605
quote:
Ik vind vrijgevochten, zelfstandige vrouwen juist aantrekkelijk.
Prima cuck ... uh: kick.
pi_196908109
Is ontstaan in de Vietnam oorlog, toen daar enorm veel Amerikaanse soldaten gestationeerd waren, ontstond er een heuse seksindustrie en dat is dan overgewaaid naar de buurlanden.

Bovendien vallen veel mannen op Asians (yellow fever)

Niet mijn eerste keus maar ieder zijn ding en er zitten er wel tussen waar ik geen nee tegen zeg 😊
pi_196908200
quote:
Veel van die vrouwen zitten aan een verstokte opa en blijven hem nog trouw ook.

Wanneer ik 50+ neem ik mss wel zo een vrouw in huis :')
pi_196908406
komt ook omdat in bv. thailand, de verhouding man-vrouw bijna 1-2 is. het gaat ze dus niet alleen om geld, maar vaak gewoon om een leuke man vinden. en elke man die daar op vakantie is, is in ieder geval niet arm.

de moraal ligt vaak niet hoog. van mij hoeftde het niet, al dat gesex, ik ging voor de feetjes en de drugs.
maar mn reismaatje ging er gretig voor. dan gingen vrouwen vaak eerst voor liefde, maar als dan bleek dat die man gewoon sex wilde, dan wilde ze zich ook wel laten betalen voor een nachtje...

de meeste van dat soort mannen gaan daar gewoon naartoe om te neuken, er is veel prostitutie. een deel zelfs voor eng jonge vrouwen/meisjes. en dan worden ze verliefd..
pi_196908664
Vroeger toen ik nog bij m’n ouders woonden hadden we een oudere overbuurman, denk toendertijd toch zeker in de 60, die een paar keer per jaar naar Thailand ging omdat hij daar naar eigen zeggen een vriendinnetje had die toch zeker dik 30 jaar jonger was.

Hij heeft haar zelfs een aantal keer meegnomen naar NL en dan verbleef zij lange tijd bij hem. Blijkt dat ze later zelfs verloofd waren. Blijkbaar vertrouwde hij haar zo erg dat hij haar alles toevertrouwd heeft qua persoonlijke gegevens. Echt hoe naïef kun je zijn.

Helaas is de beste man plotseling overleden aan een longembolie terwijl hij nog een relatie met haar had en nog voor de uitvaart goed en wel achter de rug was had zij zijn rekening leeggepind en is halsoverkop terug vertrokken naar Thailand.

Familie van de man heeft alles geprobeerd om haar terug te vinden maar ze leek wel spoorloos. Ook op haar oude adres in Thailand woonde ze ineens niet meer.

Hoe het verder is afgelopen geen idee. Met mijn ouders heb ik het er nog af en toe over en die zeggen dat ze nog steeds niet is gevonden.
pi_196908916
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:15 schreef pokkerdepok het volgende:
komt ook omdat in bv. thailand, de verhouding man-vrouw bijna 1-2 is. het gaat ze dus niet alleen om geld, maar vaak gewoon om een leuke man vinden. en elke man die daar op vakantie is, is in ieder geval niet arm.

de moraal ligt vaak niet hoog. van mij hoeftde het niet, al dat gesex, ik ging voor de feetjes en de drugs.
maar mn reismaatje ging er gretig voor. dan gingen vrouwen vaak eerst voor liefde, maar als dan bleek dat die man gewoon sex wilde, dan wilde ze zich ook wel laten betalen voor een nachtje...

de meeste van dat soort mannen gaan daar gewoon naartoe om te neuken, er is veel prostitutie. een deel zelfs voor eng jonge vrouwen/meisjes. en dan worden ze verliefd..
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:27 schreef TDS0198 het volgende:
Vroeger toen ik nog bij m’n ouders woonden hadden we een oudere overbuurman, denk toendertijd toch zeker in de 60, die een paar keer per jaar naar Thailand ging omdat hij daar naar eigen zeggen een vriendinnetje had die toch zeker dik 30 jaar jonger was.

Hij heeft haar zelfs een aantal keer meegnomen naar NL en dan verbleef zij lange tijd bij hem. Blijkt dat ze later zelfs verloofd waren. Blijkbaar vertrouwde hij haar zo erg dat hij haar alles toevertrouwd heeft qua persoonlijke gegevens. Echt hoe naïef kun je zijn.

Helaas is de beste man plotseling overleden aan een longembolie terwijl hij nog een relatie met haar had en nog voor de uitvaart goed en wel achter de rug was had zij zijn rekening leeggepind en is halsoverkop terug vertrokken naar Thailand.

Familie van de man heeft alles geprobeerd om haar terug te vinden maar ze leek wel spoorloos. Ook op haar oude adres in Thailand woonde ze ineens niet meer.

Hoe het verder is afgelopen geen idee. Met mijn ouders heb ik het er nog af en toe over en die zeggen dat ze nog steeds niet is gevonden.
Tragisch verhaal, sowieso moet je toch geen liefde zoeken in derde wereld landen...
pi_196910743
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:36 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

[..]

Tragisch verhaal, sowieso moet je toch geen liefde zoeken in derde wereld landen...
Tragisch is het zeker, het was toendertijd het gesprek van de buurt. En je hebt gelijk hoewel er in derde wereldlanden ook echt wel vrouwen zijn met goede bedoelingen maar helaas hoor je dit soort verhalen het vaakst waardoor mensen het niet vertrouwen, en ik moet eerlijk zeggen dat is hun goed recht.
pi_196913535
quote:

dit dus. iedereen kan mij dus wel aanvallen? maar ken er genoeg die zich zo gedragen en 10 van de 10 zijn dat dus thaise vrouwen ;)
pi_196913734
Veel mannen kicken volgens mij gewoon op dat verzorgende/onderdanige. Kom je hier niet veel meer tegen natuurlijk.
pi_196913818
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 22:18 schreef Smart_ass het volgende:
Veel mannen kicken volgens mij gewoon op dat verzorgende/onderdanige. Kom je hier niet veel meer tegen natuurlijk.
Neen :')
pi_196913823
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:28 schreef TRON2.0 het volgende:
Sommige zijn wel lekker tho. Die Anny bijvoorbeeld die Dominican is of die Melyza uit Colombia.
pi_196913833
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 22:13 schreef Taja_taja het volgende:

[..]

dit dus. iedereen kan mij dus wel aanvallen? maar ken er genoeg die zich zo gedragen en 10 van de 10 zijn dat dus thaise vrouwen ;)
Zoveel Thaise vrouwen zijn er hier ook weer niet
pi_196913868
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 22:22 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Nee dat klopt, en toch kom ik ze tegen en dan zijn ze echt allemaal "toevallig" zo.
pi_196913872
Ach vrouwen waren in de jaren 60 hier niet veel anders 8-) Gewoon mensen met een wat zoals mensen tegenwoordig zouden zeggen "ouderwetse" (niet persé slechtere) denkwijze.

De mannen in dit land zijn echt zwaar onderdanig geworden dat ze zoon vrouw niet eens kunnen krijgen of waarderen :7 En vrouwen zijn ook totaal omgedraaid qua persoonlijkheid.

Je hebt zomaar meerdere soorten rolverdeling en welke het beste eindresultaat heeft is lastig te zeggen immers leven wij nog maar 40/50 jaar op deze manier en de scheuren beginnen al zichtbaar te worden of die echt serieus zijn gaan we nog achter komen. maar vergeet niet de fundering van onze samenleving is gebouwd op die zelfde denkwijze. :Y
Hello!
pi_196913934
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 22:22 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Als ik dan zo een Lange Nederlandse man zie, en hij loopt dan toevallig met een Thaise vrouw. dan zijn het ook meestal van die nederlandse mannen die zo onzeker zijn en totaal niet populair zijn. Het lijkt wel alsof ze dat aangeleerd worden in Thailand: "Pak de onzekere man die luistert wel naar je en dan krijg je je geld wel"
pi_196913988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Neen :')
Nee wat? Dat is echt wel een van de redenen waarom veel mannen voor Thaise vrouwen gaan hoor. Niet alleen Thais maar ook uit andere landen/culturen.
pi_196915360
quote:

Uit de bijbaantijd was er ook een chauffeur die maar al te graag naar arme landen ging voor dit soort dingen. Een keer was hij net terug van de Filipijnen. Ik had maar beter niet kunnen vragen hoe zijn vakantie was want hij stapte toen prompt weer in zijn cabine om zijn telefoon te pakken en liet me toen foto's zien van hem met een aantal jongedames van wie je de leeftijd op het eerste gezicht een stuk jonger zou inschatten...

En in één van de winkels was er een manager (Nederlandse man, vroeg kalend) die maar niet aan de vrouw kwam. Ging hij met 3 vrienden op vakantie naar Thailand. Bestelden ze ieder zo een meid voor de hele vakantie. Zo een meid doet dan alles voor je terwijl je haar betaald, overnachting, eten etc. Totdat hij verliefd op haar werd en zij op hem. Heeft hij er werk van gemaakt dat zij en haar dochtertje (cadeautje van een andere klant) naar Nederland konden komen. Hij liet hen inburgeren (met succes). Deze vrouw is nu manager bij een MKB-bedrijf. Dochter studeert hbo. En als klap op de vuurpijl heeft hij sinds een aantal jaren ook nog een zoontje waar hij 'zelf moeite' voor moest doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')