Appen achter het stuurquote:Op maandag 6 mei 2019 09:01 schreef Jantje2k het volgende:
Tja het voordeel is dat je je telefoon ondertussen voor andere dingen kunt gebruiken
450 euroquote:Op maandag 6 mei 2019 09:36 schreef ToT het volgende:
Hoe duur moet een navigatiesysteem zijn voordat jij het acceptabel vindt dat mensen het gebruiken?
ik vind die apparaatjes op zich wel fijn, omdat er dan niet zoveel spiegelt.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:45 schreef autoknutselaar het volgende:
Wel steeds gekloot. Telefoon in het houdertje, kabeltje aansluiten. Heb zelf geen auto. Maar zou als ik die wel had denk een goedkoop 2de hands telefoontje vast op het dashboard fixen. Vind google maps wel een stuk fijner dan de losse navigon? die ik vroeger had. Maar dat is wel een tijdje geleden, apparaatjes zullen inmiddels wel beter geworden zijn.
Kabeltje? De accu's zijn zo goed tegenwoordig dat je naar Frankrijk kan rijden zonder een kabel aan te raken. De telefoon zet ik gewoon in de bekerhouder. Spotify en Waze over je autospeakers en gaanquote:Op maandag 6 mei 2019 09:45 schreef autoknutselaar het volgende:
Wel steeds gekloot. Telefoon in het houdertje, kabeltje aansluiten. Heb zelf geen auto. Maar zou als ik die wel had denk een goedkoop 2de hands telefoontje vast op het dashboard fixen. Vind google maps wel een stuk fijner dan de losse navigon? die ik vroeger had. Maar dat is wel een tijdje geleden, apparaatjes zullen inmiddels wel beter geworden zijn.
Juist niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:19 schreef Zwolsboy het volgende:
Sowieso losse navigatie systemen, lelijk onhandig en diefstalgevoelig.
Gewoon het navigatie systeem in je auto gebruiken, desnoods Android auto erop zetten, Google maps/Waze erop en rijden maar!
Dit of een ingebouwd systeem.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:19 schreef Zwolsboy het volgende:
Gewoon het navigatie systeem in je auto gebruiken, desnoods Android auto erop zetten, Google maps/Waze erop en rijden maar!
Accu gaat toch best snel met de navi aan hier. Een uur of 5 houd ie echt niet vol. Gesproken instructies gebruik ik niet echt, staat wel aan maar kijk liever op het schermpje.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:28 schreef marzman het volgende:
[..]
Kabeltje? De accu's zijn zo goed tegenwoordig dat je naar Frankrijk kan rijden zonder een kabel aan te raken. De telefoon zet ik gewoon in de bekerhouder. Spotify en Waze over je autospeakers en gaan
quote:Op maandag 6 mei 2019 08:53 schreef wollah het volgende:
Ewaa
Was laatst dus ff in Aldi () en daar verkopen ze van die B-merk TomToms. Voor 60 euro ofzo heb je zo’n ding die je niet eens van Agga naar Roffa kan brengen waarschijnlijk
![]()
Maar sowieso mensen die geen Waze op hun iPhone hebben en nog een TomTom gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |