twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op maandag 06-05-2019 om 09:57:03İrlanda | Sarah McTernan'nın ilk provasından bir video yayınlandı. #Ireland #Rehearsal https://t.co/IuFwgltcPP reageer retweet
Ik dacht vorig jaar ook niet dat én Litouwen én Ierland door zouden gaan, om eerlijk te zijnquote:Op maandag 6 mei 2019 09:57 schreef Nexum het volgende:
Ierland's rehearsal mag goed zijn, maar ik zie het nooit doorgaan. Deze semi is te sterk daarvoor.
Er zijn wel landen idd die zich hebben geplaatst vanaf de 2e plek. Vaker niet dan wel, dus een succesvolle plek is het ook niet echt. Lijkt me samen met de 3e plek de minste positie die je toegewezen kunt krijgen. In de halve finales maakt het allemaal idd wel wat minder uit dan in de finale.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de halve finales is de 2e startplek vaak nog wel succesvol gebleken
Hmmm....quote:Op maandag 6 mei 2019 09:58 schreef Em31 het volgende:
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op maandag 06-05-2019 om 09:57:03İrlanda | Sarah McTernan'nın ilk provasından bir video yayınlandı. #Ireland #Rehearsal https://t.co/IuFwgltcPP reageer retweet
Ziet er beter uit dan wat ze tijdens eic aan hadquote:
Ja toch wel spannendquote:Op maandag 6 mei 2019 09:59 schreef grazz het volgende:
Nog een uur tot één van de grote concurrenten voor NL op het podium staat
Wat is er toch met al die lieslaarzen aan de hand, heb ik een trend gemistquote:
Ik ben heel benieuwd, ergens verwacht ik een kleine carcrashquote:Op maandag 6 mei 2019 09:59 schreef grazz het volgende:
Nog een uur tot één van de grote concurrenten voor NL op het podium staat
Tel Aviv gaat onderlopen en ze zijn alvast voorbereidquote:Op maandag 6 mei 2019 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er toch met al die lieslaarzen aan de hand, heb ik een trend gemist
Het is veel moeilijker zo'n nummer strak op het podium te krijgen dan in een gelikte clip, dus ik verwacht ook in eerste instantie een lichte teleurstelling bij de persquote:Op maandag 6 mei 2019 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd, ergens verwacht ik een kleine carcrash
Jup, en Sascha doet ook Armenië dit jaar...quote:Op maandag 6 mei 2019 10:03 schreef Amarinthe het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat Zwitserland gaat tegenvallen voor ESC kenners. Aangezien iedereen denkt "Oh wow Sacha" enzo. maar zijn dans zag er tot nu toe heel vreemd uit.
En Sacha deed ook Cyprus (toch?) en dat was ook maar meh
Bedoel je Cyprus dit jaar of vorig jaar?quote:Op maandag 6 mei 2019 10:03 schreef Amarinthe het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat Zwitserland gaat tegenvallen voor ESC kenners. Aangezien iedereen denkt "Oh wow Sacha" enzo. maar zijn dans zag er tot nu toe heel vreemd uit.
quote:Op maandag 6 mei 2019 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er toch met al die lieslaarzen aan de hand, heb ik een trend gemist
Sacha is een beetje wisselvallig, zeker als ze meerdere acts per jaar doet. Vaak is er dan 1 bij die ze compleet nailt qua staging en de rest 'meh'quote:Op maandag 6 mei 2019 10:03 schreef Amarinthe het volgende:
Vandaar dat Duncan ook z'n broek op hoog water aan heeft.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tel Aviv gaat onderlopen en ze zijn alvast voorbereid
quote:
Ik denk niet hoor. Ik denk dat het heel goed gaat zijn. Die extra backing is natuurlijk wel handigquote:Op maandag 6 mei 2019 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd, ergens verwacht ik een kleine carcrash
Precies. Onze Duncan laat natuurlijk niets aan het toeval over.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Vandaar dat Duncan ook z'n broek op hoog water aan heeft.
En niet alleen visueel, maar ik heb Luca nog bijna overal zien playbacken en er zit daarnaast ook wat autotune in de backingtrack die ook live gereproduceerd moeten worden...quote:Op maandag 6 mei 2019 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is veel moeilijker zo'n nummer strak op het podium te krijgen dan in een gelikte clip, dus ik verwacht ook in eerste instantie een lichte teleurstelling bij de pers
Dat ook ja. Ben hoe dan ook heel benieuwd!quote:Op maandag 6 mei 2019 10:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En niet alleen visueel, maar ik heb Luca nog bijna overal zien playbacken en er zit daarnaast ook wat autotune in de backingtrack die ook live gereproduceerd moeten worden...
FINALLY!quote:Op maandag 6 mei 2019 10:06 schreef grazz het volgende:
Hij is terug: en wie staat er op 1:![]()
http://esctracker.com/
Morgen de hele tijd als NL komt:quote:Op maandag 6 mei 2019 10:07 schreef Em31 het volgende:
Ik denk trouwens dat er altijd negatieve reacties gaan zijn over de staging van Zwitserland, Nederland en Italië. Daar kunnen we ons morgen ook alvast op voorbereidenVerwachtingen liggen veel hoger.
Ja, ik denk dat mensen ook heel veel van de favoriet verwachten. Dus dan kan het ook eerder tegenvallen.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:07 schreef Em31 het volgende:
Ik denk trouwens dat er altijd negatieve reacties gaan zijn over de staging van Zwitserland, Nederland en Italië. Daar kunnen we ons morgen ook alvast op voorbereidenVerwachtingen liggen veel hoger.
Was vorig jaar bij Netta ook zo, dus ik denk dat het een goed teken isquote:Op maandag 6 mei 2019 10:09 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
Morgen de hele tijd als NL komt:
OVERRATED
WONT WIN
ITALY WILL WIN
MOST UNDESERVED WINNER
en dan lekker negeren
Netta's staging was ook minder dan de video eerlijk gezegd, ik heb toch liever een reactie als *WINNER FEELS*quote:Op maandag 6 mei 2019 10:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Was vorig jaar bij Netta ook zo, dus ik denk dat het een goed teken is
Precies, gewoon negerenquote:Op maandag 6 mei 2019 10:09 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
Morgen de hele tijd als NL komt:
OVERRATED
WONT WIN
ITALY WILL WIN
MOST UNDESERVED WINNER
en dan lekker negeren
Die wil ik morgen ook graag horen!quote:Op maandag 6 mei 2019 10:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Netta's staging was ook minder dan de video eerlijk gezegd, ik heb toch liever een reactie als *WINNER FEELS*
Liever niet, maar ze doen maar, dat lied wint niet. Echt niet. Nooit niet.quote:
Ja ik!quote:Op maandag 6 mei 2019 10:13 schreef grazz het volgende:
Van Letland verwacht ik ook echt niks. Iemand hier wel fan van het lied?
Geen fan, maar denk wel dat het lekker kan klinken tussen al dat geweld. (Het had eigenlijk gisteren in de tweede helft moeten zitten tussen alle gekkies als rustpunt)quote:Op maandag 6 mei 2019 10:13 schreef grazz het volgende:
Van Letland verwacht ik ook echt niks. Iemand hier wel fan van het lied?
Kan het me ook gewoon niet voorstellen. Hoe goed de staging ook zou zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Liever niet, maar ze doen maar, dat lied wint niet. Echt niet. Nooit niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |