Je gebruikt geen soda. Je moet soda gebruiken.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:03 schreef Cronometer het volgende:
Jezus, uur bezig geweest met de keukenkasten, waarom duurt dat zo lang, het was niet eens vies.
Was triggered.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou daar hebben we veel van gemerkt hoor.
De komende dagen, niet komende jarenquote:Op zondag 5 mei 2019 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou daar hebben we veel van gemerkt hoor.
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De komende dagen, niet komende jaren
Dan worden jullie beiden weer hoe jullie waren voor zijn vertrek? Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:33 schreef Myrr het volgende:
Godver. Ben in afwezigheid van vrind dus redelijk afgevallen en hij is redelijk aangekomen. Dat gaat straks natuurlijk weer levelen.
Hoe dan? Heb trouwens ook de inhoud schoongemaakt, alles eruit gehaald. Kruidenpotjes schoongemaakt.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je gebruikt geen soda. Je moet soda gebruiken.
Kan ie harder stoten, is lekker.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:33 schreef Myrr het volgende:
Godver. Ben in afwezigheid van vrind dus redelijk afgevallen en hij is redelijk aangekomen. Dat gaat straks natuurlijk weer levelen.
Ik zeg huis omdat het beter klinkt dan lullig studiootje.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:42 schreef Cronometer het volgende:
Is je huis 20m2 ofzo? Zo snel kan een huis niet schoon zijn.
Oke, dan klinkt het plausibel.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zeg huis omdat het beter klinkt dan lullig studiootje.
Doe ik morgen wel.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had ineens een hyperactieve bui en nu is mijn hele huis schoon en de afwas gedaan
Ik drink 0.0quote:Op zondag 5 mei 2019 20:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe ik morgen wel.
Zit nu lam op de bank.
Nee hoor, ik ook niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:46 schreef Cronometer het volgende:
Morgen Ramadan en ik ben de enige die er niet aan meedoet gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |