quote:Op maandag 6 mei 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zelfs jouw comeback mocht geen baat hebben
Niet te hopen die hij vrijdag zijn browser heeft afgesloten, dan vindt hij ons nooit meer terugquote:
Goede comeback. (lol)quote:
Zolang het hem maar goed gaat, al maak ik mij daar geen druk om, hij heeft zo'n aanzuigende werking.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet te hopen die hij vrijdag zijn browser heeft afgesloten, dan vindt hij ons nooit meer terug
Behalve op vrouwen danquote:Op maandag 6 mei 2019 12:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zolang het hem maar goed gaat, al maak ik mij daar geen druk om, hij heeft zo'n aanzuigende werking.
Dat heet een beletselteken, de bedoeling is dat je dan even pauzeert om na te denken... maar goed, dat is bij jou paarlen...quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 12:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat heet een beletselteken, de bedoeling is dat je dan even pauzeert om na te denken... maar goed, dat is bij jou paarlen...
passief-agressieve tweede alinea makkerquote:Op maandag 6 mei 2019 12:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans houdt van een open einde.
Fijne middag nog
hehe, wat?quote:Op maandag 6 mei 2019 12:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vandaag geleerd dat dit een reactie is voor de hoogbegaafde elite![]()
welkom op Fok!
Dat kunnen er zoveel zijn hierquote:Op maandag 6 mei 2019 12:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kreeg een complimentje van een dweil
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Haha doe normaal @:Zosk
Het is "Welkom op FOK!"quote:Op maandag 6 mei 2019 12:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vandaag geleerd dat dit een reactie is voor de hoogbegaafde elite![]()
welkom op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |