Ja, Macedonië had vorig jaar ook zoiets.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:37 schreef Em31 het volgende:
Echt nooit geweten dat dat kon, dat vooraf opnemen. Zeiden ze nou dat Macedonië dat vorig jaar ook had?
Ja blijkbaar. Ik weet nog wel dat Noorwegen effecten had die vooraf zijn opgenomen. Maar dat was best nog een gedoe.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:37 schreef Em31 het volgende:
Echt nooit geweten dat dat kon, dat vooraf opnemen. Zeiden ze nou dat Macedonië dat vorig jaar ook had?
Dat waren vocale effecten toch? Hier gaat het om het visuele.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:38 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Ik weet nog wel dat Noorwegen effecten had die vooraf zijn opgenomen. Maar dat was best nog een gedoe.
Dat pakte wel bijzonder succesvol uit.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, Macedonië had vorig jaar ook zoiets.
Ja precies, maar je zou denken dat beelden + geluid nog meer gedoe zou zijn? Of zijn het alleen maar de beelden dit keer?quote:Op zondag 5 mei 2019 13:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat waren vocale effecten toch? Hier gaat het om het visuele.
In Nederland liggen er vast alleen wat krentenbollen.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:42 schreef Cee het volgende:
Wie belt er even naar Maastricht dat ze wel goed eten moeten regelen volgend jaar?
En blikjes Hertog Jan.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In Nederland liggen er vast alleen wat krentenbollen.
Ik ga wel wat bakken voor die lieve Matt en zij sidekicksquote:Op zondag 5 mei 2019 13:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan eten van commentatoren bij wielerwedstrijden. In België etc krijgen ze mooie maaltijden en in Nederland klagen ze meestal want idd krentebollen en huzarenslaatjes.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:42 schreef Cee het volgende:
Wie belt er even naar Maastricht dat ze wel goed eten moeten regelen volgend jaar?
Ik wil best een pan boerenkoolstamppot met rookworst naar Team Matt brengen, dag erna een pannetje snert.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hebben ze dat allemaal in Reykjavik?quote:Op zondag 5 mei 2019 13:45 schreef Em31 het volgende:
Volgend jaar een lekker broodje kroket en een frikandel speciaal
quote:Op zondag 5 mei 2019 13:44 schreef Aoibhin het volgende:
Dan deel ik ook aan de Wiwi's uit en geef Will en Witch iets met vergif
Zie wat er gebeurt vanaf 2.14quote:Op zondag 5 mei 2019 13:41 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja precies, maar je zou denken dat beelden + geluid nog meer gedoe zou zijn? Of zijn het alleen maar de beelden dit keer?![]()
Mwah bij nader inzien iets te gemeen. Gewoon een soort slaapmiddel dan; in ieder geval iets waardoor ze uit de running zijnquote:
Classyquote:
Of iets van lactulosequote:Op zondag 5 mei 2019 13:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah bij nader inzien iets te gemeen. Gewoon een soort slaapmiddel dan; in ieder geval iets waardoor ze uit de running zijn
Heb je het ook met bepaalde bewegingen, lijkt toch op een overbelaste spier. Ik heb ook zo iets eerder gehad, kan pijnlijk zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik merk nu trouwens pas hoe vaak ik normaliter lach. Telkens als ik wil gieren, schiet de pijn erin
Haar lachspier.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:50 schreef ato het volgende:
[..]
Heb je het ook met bepaalde bewegingen, lijkt toch op een overbelaste spier. Ik heb ook zo iets eerder gehad, kan pijnlijk zijn.
Ik heb het met zo'n beetje elke beweging en als ik rechtop zit, maar als ik gewoon lig of sta dan gaat het wel.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:50 schreef ato het volgende:
[..]
Heb je het ook met bepaalde bewegingen, lijkt toch op een overbelaste spier. Ik heb ook zo iets eerder gehad, kan pijnlijk zijn.
Jaaaaa en het is jullie schuld, want jullie zijn te grappigquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 13:52 schreef Joraan het volgende:
[..]
Strychnine is ook leuk. Als mensen gaan klappen gaan zij stuipen
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op zondag 05-05-2019 om 13:38:29Kıbrıs Rum Kesimi | Tamta bugün Tel Hashomer hastanesinde yatan 8 yaşındaki hayranını ziyaret etti. #DareToDream https://t.co/c4ftEfLZZY reageer retweet
Nietsvermoedende journalisten een kapsalon voorschotelenquote:Op zondag 5 mei 2019 13:45 schreef Em31 het volgende:
Volgend jaar een lekker broodje kroket en een frikandel speciaal
Lief, maar waarom die kleren doe dan gewoon iets wat lekker zit aanquote:Op zondag 5 mei 2019 13:53 schreef lashatumbai het volgende:
Ondertussen is Tamta heb haar Gucci heuptas zieke kinderen aan het bezoekentwitter:Eurovisn_Turkey twitterde op zondag 05-05-2019 om 13:38:29Kıbrıs Rum Kesimi | Tamta bugün Tel Hashomer hastanesinde yatan 8 yaşındaki hayranını ziyaret etti. #DareToDream https://t.co/c4ftEfLZZY reageer retweet
Trekt op een gegeven moment wel weg hoor, maar is vervelend.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het met zo'n beetje elke beweging en als ik rechtop zit, maar als ik gewoon lig of sta dan gaat het wel.
Opstaan gaat ook moeilijk, vooral als ik me ergens aan op moet trekken. Gelukkig zijn mijn beenspieren sterk en is het meestal niet nodig.
Oja leg die link ook nu pasquote:Op zondag 5 mei 2019 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
Billy is speciaal teruggekomen om zijn thuisland op te zien treden
samequote:Op zondag 5 mei 2019 13:56 schreef Em31 het volgende:
Denk nog steeds dat Portugal de finale niet gaat halen eigenlijk
Driedubbelzout dan, want zout en dubbelzout zijn tegenwoordig ook gewoon bijna zoet.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En massa's drop! Beginnen met zoet en als de buitenlanders er een beetje aan gewend zijn ineens overschakelen op dubbelzout
Is ook een trend dit jaar. Cyprus heeft ook al zoiets.quote:
twitter:carlos_pecha twitterde op zondag 05-05-2019 om 13:32:02¡Guapa! ¡Qué bonita eres! ¡La reina del domingo eurovisivo! #Eurovision https://t.co/eyDgDMnguY reageer retweet
quote:
HOLLLLLYY SHIITTTTTquote:Op zondag 5 mei 2019 13:59 schreef grazz het volgende:
Kijk hoe ze Kate naar het podium dragen
twitter:carlos_pecha twitterde op zondag 05-05-2019 om 13:32:02¡Guapa! ¡Qué bonita eres! ¡La reina del domingo eurovisivo! #Eurovision https://t.co/eyDgDMnguY reageer retweet
Hebben we 't over dezelfde, die Turkse (geloof ik) jongen, die ook wel eens drag doet?quote:Op zondag 5 mei 2019 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat jij goede smaak had (Krea), dit valt me van je tegen
Wth respectquote:Op zondag 5 mei 2019 13:59 schreef grazz het volgende:
WTF, dus toch zo.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:59 schreef grazz het volgende:
Ja. Die was behoorlijk jakkie. Maar nog los van of hij doable was of niet, was hij gewoon irritantquote:Op zondag 5 mei 2019 14:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Hebben we 't over dezelfde, die Turkse (geloof ik) jongen, die ook wel eens drag doet?
Yep, Efe Erdogan; drama queen by day and drag queen by nightquote:Op zondag 5 mei 2019 14:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Hebben we 't over dezelfde, die Turkse (geloof ik) jongen, die ook wel eens drag doet?
quote:Op zondag 5 mei 2019 13:59 schreef grazz het volgende:
Klinkt redelijk hetzelfde als de NSF, m.u.v. andere outfitquote:Op zondag 5 mei 2019 14:00 schreef Momo... het volgende:
Conan lijkt niet echt te boeien ze zijn drukker met Billy
Damnquote:Op zondag 5 mei 2019 13:59 schreef grazz het volgende:
Doodeng!quote:Op zondag 5 mei 2019 13:59 schreef grazz het volgende:
Straks blijft ze nog ergens vast zitten of zoquote:Op zondag 5 mei 2019 14:00 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Hoe gaan ze dat ooit subtiel in 30 seconden doen, ik krijg nu al stress.
Of de rem hebben ze er niet goed op gezet.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks blijft ze nog ergens vast zitten of zoOf die stick knakt
Die ja, best schattig (al is drag niet m'n ding, dus dat mag ie thuis laten).quote:Op zondag 5 mei 2019 14:00 schreef Aoibhin het volgende:
Yep, Efe Erdogan; drama queen by day and drag queen by night
Ik denk dat daar niks subtiel aan gaat zijn. Kate gaat ff flink met de dijtjes moeten knijpen om te blijven zitten terwijl haar team het gas erop zet.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:00 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
ik wil niet lachenquote:Op zondag 5 mei 2019 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks blijft ze nog ergens vast zitten of zoOf die stick knakt
Doooodengquote:Op zondag 5 mei 2019 13:59 schreef grazz het volgende:
A daddy for Greysquote:Op zondag 5 mei 2019 14:03 schreef Guanabana het volgende:
Maar mensen. Serhatgod komt vandaag ook hè
Ohquote:
"Uhhh, guys, I have to pee."quote:Op zondag 5 mei 2019 13:59 schreef grazz het volgende:
Daar moet wel een break voorzitten, even een paar seconden naar de presentatoren ofzoquote:Op zondag 5 mei 2019 14:00 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ligt nog in de keukenlaquote:Op zondag 5 mei 2019 14:03 schreef Aoibhin het volgende:
Begrijp ik nou dat Conan zijn gezichtsversieringen thuis heeft gelaten?
quote:
HOU OOOPPPquote:
Die vind ik zo spuuglelijkquote:Op zondag 5 mei 2019 14:03 schreef Aoibhin het volgende:
Begrijp ik nou dat Conan zijn gezichtsversieringen thuis heeft gelaten?
Daddy? Ik zou hem doen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hij zag Kate op haar stok voorbij gedragen wordenquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Daddy? Ik zou hem doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koel en donker bewaren
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Daddy? Ik zou hem doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben misselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Ja en dacht "Die act van Australië gaat wel een beetje ver."quote:Op zondag 5 mei 2019 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zag Kate op haar stok voorbij gedragen worden
Volgens mij is wel een charmante kerel. Maar jij als grote zus, ik wil niet weten wat je allemaal wil en doet en dat soort dingen. Behave!quote:
Ik hoor het niet voor het eerst en ik snap het ook nog niet helemaal.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:07 schreef libranl het volgende:
Mensen die Portugal voor het eerst gaan horen, gaan dit denk ik niet snappen.
Oh zo.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Volgens mij is wel een charmante kerel. Maar jij als grote zus, ik wil niet weten wat je allemaal wil en doet en dat soort dingen. Behave!![]()
Denk het ook ja.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben bang dat Portugal het niet gaat redden. Teveel mensen gaan het niet snappen.
Ik loop achter, of jij loopt voor.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
Weird movements on the ground, like he's dying
Dit. Het lied vraagt om je aandacht, maar je kunt er eigenlijk niet naar luisteren, omdat er gekkigheid omheen gebeurt. Gaat niet werken denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:07 schreef libranl het volgende:
Mensen die Portugal voor het eerst gaan horen, gaan dit denk ik niet snappen.
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoor het niet voor het eerst en ik snap het ook nog niet helemaal.
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op zondag 05-05-2019 om 14:08:46Portekiz | Conan Osiris'in ilk provasından bir video yayınlandı. #Portugal #Rehearsal https://t.co/dy049guvkh reageer retweet
Conan videostwitter:
Wat een toestanden toch weer allemaal pfffquote:
Kermit is that you?quote:Op zondag 5 mei 2019 14:11 schreef Momo... het volgende:
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op zondag 05-05-2019 om 14:08:46Portekiz | Conan Osiris'in ilk provasından bir video yayınlandı. #Portugal #Rehearsal https://t.co/dy049guvkh reageer retweet
Conan videostwitter:
HOU OOPPPPquote:Op zondag 5 mei 2019 14:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Die gast in hte midden heeft een levensgroot condoom aan?
Die gast wil je niet ff lekker huggenquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:11 schreef Momo... het volgende:
Conan videostwitter:
Echt jammer dat die rare danser afleidt, ik vind het liedje best goed.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:11 schreef Momo... het volgende:
Conan videostwitter:
Voor het optreden heb je tijd zat om de performers in een tuigje te hijsen en vast te maken aan hun sticks. Monteer ze allemaal op een podium op pootjes, en verplaats die hele combinatie met een soort lepelwagen en het moet lukkenquote:Op zondag 5 mei 2019 14:00 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Maar da's dan meteen ook het enige dat ik er van snap.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat dat groen op rood het op beeld best mooi doet.
Dit idd.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:13 schreef grazz het volgende:
Ik krijg bij Conan ook het gevoel van: kijk mij eens anders zijn dan de rest. Ik kan er niet echt een sympathie voor hebben ofzo
Puppy's, zuurstokken en regenbogen natuurlijkquote:
Billy!quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:21 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters gonna hate
Jaquote:Op zondag 5 mei 2019 14:17 schreef lashatumbai het volgende:
Ik ben opeens heel nerveus voor morgen. Zweden en Zwitserland op het programma. Voor mij de eersten die in de weg van 'onze' overwinning kunnen staan.
Kom maar dweilen hoorquote:
Nee! Wie weet Griekenland straksquote:Op zondag 5 mei 2019 14:24 schreef Aoibhin het volgende:
Positief is dat er wel tot nu toe geen echte verrassingen zijn geweest. Ja, Georgië, maar die is toch kansloos voor winst. Er is nog geen nieuwe TCL of Eleni opgestaan.
Inderdaad, Griekenland kan nog wel verrassenquote:
Dit gaat de finale niet halen.quote:
quote:
Zwitserland verwacht ik veel van. Qua show gaat het wel indruk maken denk. Hij kan goed dansen en zang kunnen ze met die extra backing wel oplossen.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:17 schreef lashatumbai het volgende:
Ik ben opeens heel nerveus voor morgen. Zweden en Zwitserland op het programma. Voor mij de eersten die in de weg van 'onze' overwinning kunnen staan.
Het was ook een grapje, niet echt lekker uitgekozen door zequote:Op zondag 5 mei 2019 14:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou ja, mooi. Heb eerder het idee dat ie op de wc zit.
Zelfs dan is ie mooi!quote:Op zondag 5 mei 2019 14:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh joy.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:21 schreef Aoibhin het volgende:
Chris (die emo Deen) komt er de komende dagen ook nog aan!
https://eurovisionworld.com/odds/eurovisionquote:Op zondag 5 mei 2019 14:29 schreef Guanabana het volgende:
Oja hoe gaan de odds? Nog iets interessants?
Hier nog 1.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:29 schreef Guanabana het volgende:
Het lijkt wel of ik de enige ben die superweinig heeft met Griekenland
twitter:efecanesc twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 09:13:41Me seeing people around me get the confirmation as P and F for ESC 2019 and I need to skip one year after 2017 and 2018 since my internship that puts a huge shit in the middle of my life this year:
reageer retweet
Fruit bevat ook suiker he, misschien bedoelt hij datquote:Op zondag 5 mei 2019 14:31 schreef Em31 het volgende:
Wat.. wie doet er nou suiker in z'n groene smoothie
Ik hoop hetquote:Op zondag 5 mei 2019 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fruit bevat ook suiker he, misschien bedoelt hij dat
Haha , dat herken ik! Ach ja, achteraf maakt het, het alleen maar mooier als hij wint!quote:Op zondag 5 mei 2019 14:31 schreef Em31 het volgende:
Ik erger me steeds automatisch aan mensen die zeggen dat het een close year is
omdat ik dat niet wil
Ze zullen vast impressen, hoewel we daar ook van uit gingen met het lied en dat ook tegenviel...quote:Op zondag 5 mei 2019 14:35 schreef Em31 het volgende:
De verwachtingen van de staging van Rusland zijn ondertussen zo hoog dat je zou denken dat het alleen maar tegen kan vallen.
Ik ben ook niet zo kapot van deze mijnheer, zou ik eerder Conan (zonder bestek) nemen eh mee ontbijten.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:26 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:what do you think the Netherlands staging is gonna look like? i heard there is going to be a laser setup that recreates water!
Ja, maar nu hebben ze dus het condoom weggehaald. Fijne boodschap is dat dan.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:55 schreef Momo... het volgende:
Back up dansers yellow and translusant dress
Hij gaf Nederland een 3 en Italië een 1 bij de ESC jury.quote:
Deensquote:
SORRYquote:Op zondag 5 mei 2019 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij gaf Nederland een 3 en Italië een 1 bij de ESC jury.
Maar verder vast een hele aardige jongen.
quote:
Hm, ja, juistquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij gaf Nederland een 3 en Italië een 1 bij de ESC jury.
Maar verder vast een hele aardige jongen.
Neonsamurai is weer eens wat anders dan een bestekla op je bakkes plakkenquote:
Ja straks tijdens het optreden gaat het dan ineens supersnelquote:Op zondag 5 mei 2019 15:00 schreef Amarinthe het volgende:
De livestream stroomt vol met Grieken, elk jaar zo
nu je het zegtquote:Op zondag 5 mei 2019 15:03 schreef lashatumbai het volgende:
Conan's outfit doet me ook een beetje aan dit denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe meer, hoe beter voor Duncan als hij het simpel houdtquote:Op zondag 5 mei 2019 15:04 schreef Momo... het volgende:
Griekenland heeft dus ook wel veel going on.
Die dachten na Australie, IJsland, Estland en Portugal laten we eens gek doen
Ja een beetje te veel, eigenlijk hadden een paar bij de eerste helft moeten zitten.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:04 schreef grazz het volgende:
De 2e helft van semi 1 lijkt wel een beetje op een verkleedpartij te gaan worden
Doet me nogal denken aan de stillsuits uit het eerste Dune computerspel.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:05 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Common folk dinsdagavond de 2de helft
Zeker!quote:
Straks nog Serhat met zijn discoshowquote:Op zondag 5 mei 2019 15:06 schreef ato het volgende:
[..]
Ja een beetje te veel, eigenlijk hadden een paar bij de eerste helft moeten zitten.
Je moet er wel echt van houden denk ik jaquote:Op zondag 5 mei 2019 15:12 schreef libranl het volgende:
Ik vind het lied geweldig, alleen haar stem toch minder prettig om naar te luisteren dan ik had verwacht.
twitter:ESCtips_Gavster twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:12:06Trying to work out the concept for Greece. What is it? Vocally fine, but visually... erm? #Eurovision #DareToDream reageer retweet
twitter:ESCKAZ twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:12:13🇬🇷 #Greece's @KaterineDuska served artistic performance with Victorian influences. It's Florance, The Machine and Lady Gaga, all in one!https://t.co/dxJjAqFSnb reageer retweet
twitter:KatsJonouchi twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:12:52Greece went for a fencing match in a fairy flower garden. #eurovision reageer retweet
twitter:dunclaurence twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:21:15Packed and ready to go. Can it be tomorrow already?! @eurovision https://t.co/siI0aaZm6E reageer retweet
Duncan is readyyyyyyyyyyytwitter:dunclaurence twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:21:15Packed and ready to go. Can it be tomorrow already?! @eurovision https://t.co/siI0aaZm6E reageer retweet
Dat rare zwarte lappie mag hij thuis laten, toch blijf ik het liedje intrigerend vinden.quote:
zenuwenquote:Op zondag 5 mei 2019 15:22 schreef Momo... het volgende:
twitter:dunclaurence twitterde op zondag 05-05-2019 om 15:21:15Packed and ready to go. Can it be tomorrow already?! @:eurovision https://t.co/siI0aaZm6E reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |